Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4077
Hei i morgen skal jeg ta en urinprøve av denne typen
https://www.vitusapotek.no/narkotika...older/p/922164

sånn som jeg har oppfattet det så sjekker den kun etter sporstoffene og rett temperatur^^ kan jeg da bare bruke utvannet eplejuice som er oppvarmet til kroppstemp?

Takk på forhånd!
Spørs om du får den til å holde kroppstemperatur over lenger tid ettersom urinen har kroppstemperatur i det den kommer ut.
Det er en helt annen temperatur inni kroppen en hva det er utenpå.
tenkte faktisk å legge en kondom med innholdet i en flaske/termos med varmt vann til jeg skal ta testen
ArbeidsledigProletar
Sitat av Failureboy96 Vis innlegg
tenkte faktisk å legge en kondom med innholdet i en flaske/termos med varmt vann til jeg skal ta testen
Vis hele sitatet...
ha den inntil kroppen, det er kroppstemp.
Start med å drikke 2 liter appelsinjuice på helkant 1.5 time før urinering. Så lekker du tanken en 4-5 ganger før urineringsprøven. Når du da stepper opp og skal pisse så er det kun ren appelsinjuice som kommer ut av penisen din. Og du består urineringsprøven med glans.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
ha den inntil kroppen, det er kroppstemp.
Vis hele sitatet...
Er ikke kroppstemperatur tempen inni kroppen? Temperaturen i huden og rett under huden er betydelig lavere.
Sitat av ezel Vis innlegg
Start med å drikke 2 liter appelsinjuice på helkant 1.5 time før urinering. Så lekker du tanken en 4-5 ganger før urineringsprøven. Når du da stepper opp og skal pisse så er det kun ren appelsinjuice som kommer ut av penisen din. Og du består urineringsprøven med glans.
Vis hele sitatet...
snakker du ut i fra egen erfaring?
ArbeidsledigProletar
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Er ikke kroppstemperatur tempen inni kroppen? Temperaturen i huden og rett under huden er betydelig lavere.
Vis hele sitatet...
Tempen i lysken er ikke nevneverdig lavere.
Altså, tror ikke de måler temperaturen ned til desimalene...
Sist endret av Batabusa; 22. desember 2016 kl. 20:08.
Sitat av checheneren95 Vis innlegg
snakker du ut i fra egen erfaring?
Vis hele sitatet...
Jeg snakker av egen erfaring ja.
Sitat av ezel Vis innlegg
Start med å drikke 2 liter appelsinjuice på helkant 1.5 time før urinering. Så lekker du tanken en 4-5 ganger før urineringsprøven. Når du da stepper opp og skal pisse så er det kun ren appelsinjuice som kommer ut av penisen din. Og du består urineringsprøven med glans.
Vis hele sitatet...
Dette er det dummeste jeg har hørt. Det vil gå igjennom nyrene dine, og næringstoffene vil bli absorbert, så du vil ende opp med blank urin som består i all hovedsak av vann. Dette sees og du vil kunne måtte avlegge ny urinprøve men det kan jo kjøpe deg tid.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Dette er det dummeste jeg har hørt. Det vil gå igjennom nyrene dine, og næringstoffene vil bli absorbert, så du vil ende opp med blank urin som består i all hovedsak av vann. Dette sees og du vil kunne måtte avlegge ny urinprøve men det kan jo kjøpe deg tid.
Vis hele sitatet...
Det er ikke ulovlig med blank urin på urinprøve?
kjøpte helt identisk test, fikk den til å teste negativt på alt men får ikke temp greia til å funke helt ... skal swappe testene :3
Sitat av ezel Vis innlegg
Det er ikke ulovlig med blank urin på urinprøve?
Vis hele sitatet...
Nei, men de kan se at verdiene er lave og vannivået er høyt og be deg avlegge ny urinprøve.
Sitat av ezel Vis innlegg
Når du da stepper opp og skal pisse så er det kun ren appelsinjuice som kommer ut av penisen din.
Vis hele sitatet...
Sitat av ezel Vis innlegg
Jeg snakker av egen erfaring ja.
Vis hele sitatet...
Smakte du på det da, eller?

Selvsagt kommer det ikke ut ren appelsinjuice. Kjære vene...
Det som derimot vil skje er at du blir jævlig sur i magen
Haha elsker at dere kommenterer her uten personlig erfaring. Gikk på prøver hos legen som ble sjekket hos lab alle gangene jeg pisset. Jeg bestod med glans med denne metoden og var aldri snakk om noe ny prøve. Jeg var forresten full av THC da disse prøvene ble avlagt.