Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3921
Tok 3 syrelapper igår (750mg) men ingen effekt, kan det ha med at jeg tok en syrelapp to dager før? fikk syk effekt av den første turen, men igår etter de 3 lappene var det omtrent ingen effekt..

Kan jeg ta emma idag?
Hvis du tok 250ug første dag, så burde virkelig 750mg(du mener vell UG, 750MG er veldig drøyt, haha) gi deg grei effekt, men kjenner til en kompis som spiser mye syre, og han mener det ikke er vits å ta med mindre du har ventet en uke eller to, du sløser så utrolig mye på å ta lsd flere ganger tett opp mot hverandre, har selv heller aldri opplevd toleransebygging på et stoff så ekstremt som man gjør lsd.

Ja, du kan ta emma og du vil nok få god effekt, jeg tror ikke det er noen form for krysstoleranse på disse stoffene men personlig ville jeg bare ventet en uke og to, eller 2 mnd for den del så heller ta en candyflip, skader ikke å la hode hvile seg litt og så har du noe å glede deg til
Sist endret av Hater; 17. november 2016 kl. 16:00.
Tok den første lappen igår og venta kanskje 2 timer før jeg poppa en ny, så venta jeg 40 minutter før jeg tok den andre. Jeg hadde effekt, men den var langt ifra som første gang. Mener nok UG ja, hehe.
Er ikke krysstoleranse på mdma og lsd nei, men lsd bygger en umiddelbar toleranse på ca 300% så faktisk så burde 750ug gitt deg noe. Mulig dette er såpass heavy doser at det ikke vil gå uansett. Etter 12 dager bør toleransen din være på null igjen

Sitat av desiigner Vis innlegg
Tok den første lappen igår og venta kanskje 2 timer før jeg poppa en ny, så venta jeg 40 minutter før jeg tok den andre. Jeg hadde effekt, men den var langt ifra som første gang. Mener nok UG ja, hehe.
Vis hele sitatet...
Det er nok problemet ja. Du kan ikke redosere LSD på denne måten. Får du ikke effekt av 250ug så har du allerede fått 300% toleranse i tillegg til toleransen du allerede har fra lappen fra to dager siden. Du måtte tatt alle 750ug på en gang for å oppnå ca 250ug effekt.
Sist endret av seroto9n; 17. november 2016 kl. 16:06. Grunn: ug ikke mg, hehe
750 er ganske heavy, men satt og ble mer irritert igår kveld da jeg ikke fant formen som jeg hadde. skulle kanskje lest meg opp på toleransen på lsd før jeg kjøpte.. 600kr rett i dass igår

Sitat av seroto9n Vis innlegg

Det er nok problemet ja. Du kan ikke redosere LSD på denne måten. Får du ikke effekt av 250ug så har du allerede fått 300% toleranse i tillegg til toleransen du allerede har fra lappen fra to dager siden. Du måtte tatt alle 750ug på en gang for å oppnå ca 250ug effekt.
Vis hele sitatet...

Yeah, men da vet jeg det til neste gang!
Sist endret av desiigner; 17. november 2016 kl. 16:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja, regnet ikke med at du ikke fikk noen form for effekt, men det er så ekstrem toleransebygging på lsd at det fort koster deg skjorta om du skal drive å trippe på det noen dager i strekk. Det er vell også sånn at om du tar litt og litt så vil det forlenge effektene istedet for å kun gi deg en kraftigere tripp, så det er greiest å ta alt i ett sluk når det kommer til LSD, spesielt siden det varer så lenge.
Sitat av desiigner Vis innlegg
750 er ganske heavy, men satt og ble mer irritert igår kveld da jeg ikke fant formen som jeg hadde. skulle kanskje lest meg opp på toleransen på lsd før jeg kjøpte.. 600kr rett i dass igår




Yeah, men da vet jeg det til neste gang!
Vis hele sitatet...

Lesson learned God tur om 2 uker!
Men da tar jeg sjangsen på emma ikveld og får håpe jeg får en fin tur ut av det Kom over en så og si en krystall/glass igår, kunne så og si se rett igjennom

Sitat av seroto9n Vis innlegg
Lesson learned God tur om 2 uker!
Vis hele sitatet...
Det er den, takk for hjelpa
Sist endret av desiigner; 17. november 2016 kl. 16:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Er ikke krysstoleranse på mdma og lsd nei, men lsd bygger en umiddelbar toleranse på ca 300% så faktisk så burde 750ug gitt deg noe. Mulig dette er såpass heavy doser at det ikke vil gå uansett. Etter 12 dager bør toleransen din være på null igjen
Vis hele sitatet...
Det har jeg faktisk aldri hørt, men når jeg tenker tilbake på de gangene jeg har tatt meg to turer tett opp mot hverandre så høres ikke 300% toleranseøking utenkelig ut.

Desii, hvis du ikke har hastverk så vent 2 uker med emmaen også, så tar du en candyflip, da skal du nok se at du blir fornøyd!
Sist endret av Hater; 17. november 2016 kl. 16:12.
Sitat av desiigner Vis innlegg
Men da tar jeg sjangsen på emma ikveld og får håpe jeg får en fin tur ut av det Kom over en så og si en krystall/glass igår, kunne så og si se rett igjennom



Det er den, takk for hjelpa
Vis hele sitatet...

Hvis du er fra Oslo høres dette ut som samme batchen jeg har testa, sykt god rull! I så fall, gled deg

Sitat av Hater Vis innlegg
Det har jeg faktisk aldri hørt, men når jeg tenker tilbake på de gangene jeg har tatt meg to turer tett opp mot hverandre så høres ikke 300% toleranseøking utenkelig ut.

Desii, hvis du ikke har hastverk så vent 2 uker med emmaen også, så tar du en candyflip, da skal du nok se at du blir fornøyd!
Vis hele sitatet...

Fant også en toleransekalkulator i wikien på /r/rusmidler, den er verdt å sjekke ut! Så vet man hvilken dose man må ta for ønsket effekt etter f.eks 7 dager
Sist endret av seroto9n; 17. november 2016 kl. 16:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du må nokk ta litt mer mdma enn vanlig etter min erfaring. De har krysstoleranse ja..
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Hvis du er fra Oslo høres dette ut som samme batchen jeg har testa, sykt god rull! I så fall, gled deg
Vis hele sitatet...

Yes, oslo området! Ble helt smelta i øynene når jeg så på den, mye tok du?

Sitat av mollypolly Vis innlegg
Du må nokk ta litt mer mdma enn vanlig etter min erfaring. De har krysstoleranse ja..
Vis hele sitatet...

Sikker? Kilder?
Sist endret av desiigner; 17. november 2016 kl. 16:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hadde du tatt lappene samtidig burde du tura greit. Men siden du doserte ved tre forskjellige tidspunkt økte du bare toleransen med '300%' for hver lapp.
Sitat av wat Vis innlegg
Hadde du tatt lappene samtidig burde du tura greit. Men siden du doserte ved tre forskjellige tidspunkt økte du bare toleransen med '300%' for hver lapp.
Vis hele sitatet...
Betyr det noe om man "redoserer" på oppturen? Vil ikke det bare være som å forsterke dosen da?
Sitat av Slakteren Vis innlegg
Betyr det noe om man "redoserer" på oppturen? Vil ikke det bare være som å forsterke dosen da?
Vis hele sitatet...
Oppbyggingen av toleranse går latterlig fort så om du allerde er på tur opp så er det for seint, så redosering av LSD funker ikke på den måten. Skal du ta LSD så tar du dosen din på en gang og er fornøyd med det, alt annet er waste of drugs.
Sitat av desiigner Vis innlegg
Yes, oslo området! Ble helt smelta i øynene når jeg så på den, mye tok du?
Vis hele sitatet...
Tok 150mg redosering med den, aldri tura så hardt
Sitat av moret Vis innlegg
Oppbyggingen av toleranse går latterlig fort så om du allerde er på tur opp så er det for seint, så redosering av LSD funker ikke på den måten. Skal du ta LSD så tar du dosen din på en gang og er fornøyd med det, alt annet er waste of drugs.
Vis hele sitatet...
Sannhet med modifikasjoner, jeg har flere ganger tatt litt og litt.
F eks da jeg begynte å mikrodosere og ikke visste akkurat hvor sterk løsningen min egentlig var, var et par ganger hvor jeg tok litt og litt og litt og - ooops, litt for mye "jaja, da er det ikke mikrodose lenger, kan like gjerne ture skikkelig da"
Var en gang jeg doserte sikkert 6-7 ganger i løpet av dagen og ble litt mer på tur for hver gang. Det gikk fint, men har merket at når jeg gjør det slik, så er euforien sterkest på starten. Etter som jeg tar flere doser ut over dagen blir det mindre eufori, blir hovedsakelig bare mer forvirring, kan bli litt slitsomt på slutten.
Sier ikke at dette er en lur måte å ta LSD på altså, bare at det er ikke nødvendigvis slik for ALLE at man bare har ett forsøk på å treffe riktig dose og all justering etter dette er bortkastet.
Sitat av candela Vis innlegg
Sannhet med modifikasjoner, jeg har flere ganger tatt litt og litt.
F eks da jeg begynte å mikrodosere og ikke visste akkurat hvor sterk løsningen min egentlig var, var et par ganger hvor jeg tok litt og litt og litt og - ooops, litt for mye "jaja, da er det ikke mikrodose lenger, kan like gjerne ture skikkelig da"
Var en gang jeg doserte sikkert 6-7 ganger i løpet av dagen og ble litt mer på tur for hver gang. Det gikk fint, men har merket at når jeg gjør det slik, så er euforien sterkest på starten. Etter som jeg tar flere doser ut over dagen blir det mindre eufori, blir hovedsakelig bare mer forvirring, kan bli litt slitsomt på slutten.
Sier ikke at dette er en lur måte å ta LSD på altså, bare at det er ikke nødvendigvis slik for ALLE at man bare har ett forsøk på å treffe riktig dose og all justering etter dette er bortkastet.
Vis hele sitatet...
Den mest sannsynlige grunnen til at du fikk effekt av redosering er at du triplet utgangsdosen. Har lest det er mulig å forlenge tripen noe, gjerne det du opplevde når du snakker om at du doserte 6-7 ganger og at euforien var sterkest til å begynne med. Selve styrken på trippen må du være 'søkkrik' for å gjøre noe med etter så mange redoseringer. Så jo, det er waste når vi snakker om de som blir påvirket av LSD på en vanlig måte.
LSD, or lysergic acid diethylamide has a structure that is very similar to a few neurotransmitters that are naturally produced. The key it is most similar to is a neurotransmitter known as serotonin. Serotonin is used to modulate and signal a variety of things in the brain. Visual processing (or what you see) utilizes a lot of serotonin. Almost all of the senses have some serotonin input as well. Emotional processing (sad, happy, excited, etc.) is also heavily serotonin influenced.
LSD happens to be even better at activating serotonin receptors than serotonin itself
Vis hele sitatet...
Så jo det er nok en krysstoleranse

https://www.reddit.com/r/explainlike...to_your_brain/
Sitat av 420master Vis innlegg
Så jo det er nok en krysstoleranse

https://www.reddit.com/r/explainlike...to_your_brain/
Vis hele sitatet...
Greia med LSD er at det erstatter serotonin med LSD. Derfor får man ikke hangover på samme måte som med MDMA som bruker opp serotoninen. Det gjør ikke LSD, altså er det fremdeles serotonin der som MDMAen kan utnytte selv etter en syretur.

Har lest om flere som har testet dette uten noen krysstoleranse, noe som er veldig forventet.

En bruker på bluelight sier det ganske enkelt:

it will affect your roll but not much. although they both deal with seratonin, LSD doesnt flood the synapses like MDMA. works in a completely different way. however, there is a good chance you will be tired and your brain a little overworked, which would affect the roll, but if you get good sleep and food after your trip, you should be fine
Vis hele sitatet...
Sist endret av seroto9n; 17. november 2016 kl. 21:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mulig jeg venter litt til før jeg tar emmaen, så jeg er sikker. OM jeg skulle bli for fristet at jeg tar det idag, så kan jeg skrive en update om jeg fikk en god roll eller ikke Blir å ta 160mg først tenker jeg før jeg hiver i meg 100-120 til
Sitat av desiigner Vis innlegg
Mulig jeg venter litt til før jeg tar emmaen, så jeg er sikker. OM jeg skulle bli for fristet at jeg tar det idag, så kan jeg skrive en update om jeg fikk en god roll eller ikke Blir å ta 160mg først tenker jeg før jeg hiver i meg 100-120 til
Vis hele sitatet...
Tror nok å ta mdma på full mage er mer ødeleggende enn å ha tatt LSD i går. Mener ikke å bagatellisere, for det er ikke sunt å være lenge våken, men hvis du velger å gjøre dette, la det gå 3 timer fra siste måltid.