Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 6043
eg hadde kun 1 mg subutex og tenkte at det vil ikke ha funk om eg ikkje sniffar det. Det tar ca 90 min før det funker når eg tar den under tunga. hvor lang tid tar det når man sniffer det? tok for ti min siden. har det bedre effekt nn under tunga? har aldri prøvd å snårte det før.......,..
Håper du ikke snorta hele greia, da blir det fort litt kvalme. En kamerat av meg som aldri hadde prøvd sub før, tok en halv 8mg og snorta den, venta 10 min og fikk ikke effekt sa han. Så han snorta resten, og han spøy når han kom til Lier på toget fra oslo. Men ja, man får bedre funk av snortinga, men skal lite til før man spyr

Regner med du har noe effekt nå
Sist endret av desiigner; 6. november 2016 kl. 11:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Snorting av tabletter som er ment for magen er en dårlig idè.
Først for at under 1% av pillens masse er virkestoffet du er ute etter, resten er fyllstoffer og fargestoffer. Noen av fyllstoffene er farlig å få på lungene.
Det andre er at siden så lite av massen er faktisk virkestoff, kan det ende med at du får mindre virkning, i og med at fyllstoffene ofte er vannavstøtende: Pulveret vil klumpe seg opp og ikke blir absorbert av bihulene dine, men vil renne ned i halsen din til du evt harker det ut eller svelger det og så vil magen din ta opp stoffene.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Snorting av tabletter som er ment for magen er en dårlig idè.
Først for at under 1% av pillens masse er virkestoffet du er ute etter, resten er fyllstoffer og fargestoffer. Noen av fyllstoffene er farlig å få på lungene.
Det andre er at siden så lite av massen er faktisk virkestoff, kan det ende med at du får mindre virkning, i og med at fyllstoffene ofte er vannavstøtende: Pulveret vil klumpe seg opp og ikke blir absorbert av bihulene dine, men vil renne ned i halsen din til du evt harker det ut eller svelger det og så vil magen din ta opp stoffene.
Vis hele sitatet...
Kremt, subutex oppløses i munnen og tas opp gjennom munnslimhinnen, de svelges ikke.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Kremt, subutex oppløses i munnen og tas opp gjennom munnslimhinnen, de svelges ikke.
Vis hele sitatet...
Beklager feilen, det ser ut til at subutex er et av de få pillene som faktisk ikke er noe risiko å "snorte", laktosemonohydrat som er hjelpemiddelet i pillene er faktisk noe som brukes i filmer der skuespilleren skal snorte i seg "dop".

Generelt sett er snorting av piller en dårlig ide.
Sist endret av Dodecha; 6. november 2016 kl. 13:17.
Du blir kvalm, spyr når du tar en sigg, anbefales ikke.
Sniffa et mg her om dagen, og det funka helt greit men eg lure på om det har kortere virkning når det sniffes?tenkte kanskje å sniffe 1-2 mg i dag. Eller ta det under tunga, vet ikke hva som virker best?
Nå er det ikke sånn at alle automatisk spyr av dette da, kan hende TS er heldig der.
jeg har aldri hatt problemer med å kaste opp på dette eller andre opiater, ikke engang ved førstegangsbruk eller ved blanding av J, mens kompiser av meg kaster opp så det helder.
Husker en kompis av meg som skulle smake sub når jeg satt å snort det, endte opp med at han lå på sofan min i 3(!) dager å kasta opp, med en gang han prøvde spise eller drikke noe så om det rett opp igjen, men det er værste tilfellet jeg har vært borti.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av annveig Vis innlegg
Sniffa et mg her om dagen, og det funka helt greit men eg lure på om det har kortere virkning når det sniffes?tenkte kanskje å sniffe 1-2 mg i dag. Eller ta det under tunga, vet ikke hva som virker best?
Vis hele sitatet...
Jepp, det er innbyttet: raskere start på rusen, mer intenst men kortere virketid.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vet at det er populært å plugge det også, eller populært og populært.. Vet flere som mener dette er bedre enn å sniffe det. En forskjell omtrent som den ved å gå fra sublingualt til sniffing

Rart det der at folk blir så kvalme av subutex.. Tok 0,3mg og en postafen engang, absolutt null kvalme, neste dag tok jeg 1-2mg og tror ikke jeg brukte postafen da engang, ingen kvalme da heller. Hadde en liten uke på det, hvor jeg kom til punktet at 4mg fungerte mye dårligere en 0,3mg gjorde første dagen, så toleranseoppbygningen på dette stoffer her er jo omtrent på nivå med LSD.

Jeg liker subutex, men på en måte liker jeg det ikke heller. Vet ikke helt hva det er, men det er jo ett ganske kjedelig stoff i grunn, allikevel kunne jeg nok ikke la vært å tatt litt om jeg hadde en pille i skuffe.

Og til dere som har kjøpt deres første 8mg sub med null toleransone på opiater, ikke knekk av en bit å sniff det, skaff deg den minste sprøyten du klarer, kast tabletten(hele eller halve) oppi sprøyter og trekk opp vann, rist i 10 sekund. Regn ut hvor mye 0,1mg, 0,5mg osv er og ta en dose du føler deg bekvem med. Jeg vet om flere som ikke driver særlig med opiater men har vært borti subutex, og en trodde han hadde sniffet 0,5mg men så veide jeg pillen hans med milligramsvekt og der hadde han sniffa 1-2mg som en av de første møtene med opiater. Han spøy vist i 2 dager, dette er faktisk noe omtrent alle jeg kjenner sier de har gjort når de testet dette stoffet første gang. Selv er det kun oxy som har fått meg til å spy, da snakker vi 1,5m prosjektilspying i hele sengen, rommet, gangen og badet men det gikk overraskende fort over, så til dere som ligger sånn i 1-2 dager på subutex, stakkars dere
Sist endret av Hater; 17. november 2016 kl. 04:13.
eg ble ikke kvalm av å snorte 2 mg i går... tok først 1 mg i nesa, så tok eg et mg under tunga, på kvelden tok eg 1 mg til i nesa. Funka bra det. har kun to mg igjen i dag og tenkte å ta ett mg om kanskje en time og håpe det vare ut dagen
Kjenner du i det heletatt 1mg dagen etter å ha tatt 2mg? Jeg gikk i fra 0,3mg første dag til 4mg på rundt dag 5 når jeg tok dette sist, og effektene jeg fikk fra 4mg var bare kjedelige iforhold til når jeg tok 0,3mg første dag. Nå skal det sies at subutex i seg selv er utrolig kjedelig som rusmiddel i mine øyne, men veldig fin å som ''bakgrunnsmusikk'' om jeg kan si det, det er en avslappende og befriende effekt, men det minner nesten mer om tunge anti-deppresiva enn noe rusmiddel etter 1 dag på det syntes nå jeg. Mulig det kan være brukende i enkelte kombinasjoner som for eksempel å etterligne formen til de rundt gunerius som halter og kaver seg i ring rundt busskuret på sub, amf og benzo.