Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 974
PC'en gikk i blåskjerm i går, med påfølgende oppstartsproblemer som kulminerte i at jeg måtte reinstallere Windows 8 på disken. (Gjenoppretting feilet, samme med alt av reparasjoner og diverse).

Slik jeg har hatt det så har operativsystemet vært installert på en ssd-disk (c) og alt av programmer og spill installert på en annen harddisk (d). Er det da slik at jeg like gjerne kan formattere harddisken med program/spill og reinstallere alt der også nå når jeg har reinstallert windows eller vil alt av koblinger fungere som før? Snarveier og slikt er selvsagt borte.
Kommer ann på hvordan spillene er installert, steam o.l vil fungere uten problem, spill som installerer filer på c i tillegg vil måtte reinstalleres.
LTd
Trådstarter
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Kommer ann på hvordan spillene er installert, steam o.l vil fungere uten problem, spill som installerer filer på c i tillegg vil måtte reinstalleres.
Vis hele sitatet...
Har en del på steam ja, men også en del andre. Er jo egentlig ikke så veldig mye stress med å reinstallere spillene.
, men det hadde vært greit å beholde savegames.