Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 7845
-Hei!

Jeg har nylig gådd til innkjøp av noe syre. De er dryppet 2 dråper på sa han, og det funket mer enn nok på meg til og få en god tur.
Har testet så og si alt, men ikke LSD. God psyke og helse, midten av 20 årene!

Jeg har en bit her nå, og det er noe sånn "Godt & blandet" vingummi - med 2 dråper. Hva kan jeg forvente?
Jeg har lyst og bli helt chill ikveld, har ikke brukt droger på lenge, og nå er sjagsen ypperlig for meg!

Har ikke lyst og ture helt - det for vente til gutta er med på tur! Denne gangen blir det meg, god musikk, sofa filmer, tegneark osv..

Ble litt rotat, beklager, men det jeg egentlig mener er: Kan jeg dele denne Vingummi´n som har 2 dråper på seg? Mulig og få det chill av lav dose også regner jeg med?

Takker for raske svar! Planen er og teste ikveld Men blir alene denne gangen.. Liker og teste ut litt stoffer hjemme før jeg drar. Har tatt amf,hero,dmt,mdma,x og ++ rusmidler alene, og har aldri freaket ut, er sjangsen større for å freake ut på LSD? Og hvordan er denne afterglow effekten?

Takk igjen!

-Rullgardin
Å dele den i to er ikke en god idè. Da kan du ende opp med en bit uten og den andre med alt.
Sitat av valentino_942 Vis innlegg
Å dele den i to er ikke en god idè. Da kan du ende opp med en bit uten og den andre med alt.
Vis hele sitatet...
Den tanken slo meg også. Men blir jeg ganske fucked up av 1 da? Jeg har sinnsyk tolleranse på alt, men LSD har jeg aldri fått sjangsen til Planen er og være inne og kose meg, og husker jeg elsket 0.1g MDMA i en shot, så bli i kosehumør og gla! Ikke ture skikkelig, men hadde værst kult med litt koslige halliser og noen goodviibes Er dette en virkelig dum idè?

Tar imot & takker for alt av råd! -Rullgardin

Når jeg brukte mdma med venner osv, folk generelt, da brukte jeg 0,3g-0,5g bladet ut i ett shotteglass med vann.. jeg freaket ut på dmt engang kom jeg på, det var jævlig. Tok trippel dose (ung og dum som jeg var)! Jeg freaker vell ikke ut om jeg slår av tlf,facebook osv tror dere?
Sist endret av rullgardin; 26. august 2014 kl. 17:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av rullgardin Vis innlegg
Den tanken slo meg også. Men blir jeg ganske fucked up av 1 da? Jeg har sinnsyk tolleranse på alt, men LSD har jeg aldri fått sjangsen til Planen er og være inne og kose meg, og husker jeg elsket 0.1g MDMA i en shot, så bli i kosehumør og gla! Ikke ture skikkelig, men hadde værst kult med litt koslige halliser og noen goodviibes Er dette en virkelig dum idè?

Tar imot & takker for alt av råd! -Rullgardin

Når jeg brukte mdma med venner osv, folk generelt, da brukte jeg 0,3g-0,5g bladet ut i ett shotteglass med vann.. jeg freaket ut på dmt engang kom jeg på, det var jævlig. Tok trippel dose (ung og dum som jeg var)! Jeg freaker vell ikke ut om jeg slår av tlf,facebook osv tror dere?
Vis hele sitatet...
Er umulig og si om du blir fucked up av 1, da vi ikke vet hvor mange microgram som er dryppet på den. Men kan gjette at det er mellom 80-110ug i vær dråpe, men det kan selvfølgelig være mye mer!
Hva med å spørre han du fikk det av? Han burde vite hvor mye LSD som er blandet sammen med alkoholen/vannet.
Sist endret av EyesWideShut; 26. august 2014 kl. 17:55.
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Er umulig og si om du blir fucked up av 1, da vi ikke vet hvor mange microgram som er dryppet på den. Men kan gjette at det er mellom 80-110ug i vær dråpe, men det kan selvfølgelig være mye mer!
Hva med å spørre han du fikk det av? Han burde vite hvor mye LSD som er blandet sammen med alkoholen/vannet.
Vis hele sitatet...
Hvor mange ug er en stor dose for en førstegangsbruker da? Jeg spørte henne, men hun viste ikke. Eneste hun sa var at 1 funket sykt bra på henne, og det er ikke første gangen hennes Men dele den blir bare waste/bingo tipping det da??

Jeg vil bare bli skikkelig chill på gutterommet igjen, og noe annet enn psykadelica er ikke aktuelt.. Ville dere delt den i 2, eller bare tatt hele? Betalte tohundre & femti kroner, og er 2 dråper. Alt jeg vet Men hva rus kan jeg forvente av 1 drops på ca max 150-180ug?
Min første tur for 2 måneder siden så tok jeg 300 uq fordelt på tre sukkerbiter. Først 2 sukkerbiter, så 1 til etter 5 timer. Dette var en veldig grei dose, men har lyst til å prøve å ta 300 uq på engang neste gang for å se hvordan det er.
Sitat av Loffenius Vis innlegg
Min første tur for 2 måneder siden så tok jeg 300 uq fordelt på tre sukkerbiter. Først 2 sukkerbiter, så 1 til etter 5 timer. Dette var en veldig grei dose, men har lyst til å prøve å ta 300 uq på engang neste gang for å se hvordan det er.
Vis hele sitatet...
Nice Opplevde du noe paranoia? og jeg gjør det på gutterommet, noen tips?
Sitat av rullgardin Vis innlegg
Hvor mange ug er en stor dose for en førstegangsbruker da? Jeg spørte henne, men hun viste ikke. Eneste hun sa var at 1 funket sykt bra på henne, og det er ikke første gangen hennes Men dele den blir bare waste/bingo tipping det da??

Jeg vil bare bli skikkelig chill på gutterommet igjen, og noe annet enn psykadelica er ikke aktuelt.. Ville dere delt den i 2, eller bare tatt hele? Betalte tohundre & femti kroner, og er 2 dråper. Alt jeg vet Men hva rus kan jeg forvente av 1 drops på ca max 150-180ug?
Vis hele sitatet...
Deling blir litt tipping ja, men når det kommer til LSD så er det bedre med for lite enn for mye
Personlig så hadde jeg tatt hele, men har tatt en del LSD før, og diverse andre psykadeliske stoffer, og jeg føler meg temmelig trygg på min egen psyke.

En grei nybegynner dose vil jeg si er på 100-120ug, men folk reagerer forskjellig så det er vansklig å si.


Så du må nesten gruble litt på det, og komme til en besluttning om du føler deg 100% trygg på psyken din eller ikke.
Du kan jo ta halve først, også vente en stund før du tar andre halvparten(om du ikke fikk ønsket effekt).
Sist endret av EyesWideShut; 26. august 2014 kl. 18:29.
Sitat av rullgardin Vis innlegg
Nice Opplevde du noe paranoia? og jeg gjør det på gutterommet, noen tips?
Vis hele sitatet...
Ikke noe paranoia, men det var ganske stressende. Grunnen til dette var at vi var ute i skogen med masse mygg så vi var på en evig jakt etter et sted hvor de var lite mygg, noe som ikke fantes midt ute i marka :P

Selv hadde jeg ikke tatt det på gutterommet, kan fort bli "trangt" og kjedelig. Er ute i naturen som er best synes nå jeg.
I tilfelle du ikke viste det, så burde du oppbevare LSDen kaldt(kjøleskapet) og mørkt. Prøv å ta minst mulig på godteribiten også, så slipper du å miste noe av virkestoffet
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Deling blir litt tipping ja, men når det kommer til LSD så er det bedre med for lite enn for mye
Personlig så hadde jeg tatt hele, men har tatt en del LSD før, og diverse andre psykadeliske stoffer, og jeg føler meg temmelig trygg på min egen psyke.

Så du må nesten gruble litt på det, og komme til en besluttning om du føler deg 100% trygg på psyken din eller ikke.
Du kan jo ta halve først, også vente en stund før du tar andre halvparten(om du ikke fikk ønsket effekt).
Vis hele sitatet...
Ja, jeg tenkte faktisk akkurat på og gjøre det har akkurat spist middag (20min siden), hvor lang tid før jeg merker noe tror du? Les: Ikke lapp, men vingummi.
Tror dere det blir noe stress og sitte på mitt rom, alene, ruset på lsd osv? Blir ikke plaget, telefon av, god musikk, drikke, snus og marihuana. Er dette en toskete idè der jeg nærmest ber om en "badtrip"? Om noen syntes det, venligst si ifra.
Den 5-10min lange DMT freakouten satt støkken i meg.. Men DMT er vell mye mer intenst? Med tanke på sjangsen på og freake ut alså
Sitat av rullgardin Vis innlegg
Ja, jeg tenkte faktisk akkurat på og gjøre det har akkurat spist middag (20min siden), hvor lang tid før jeg merker noe tror du? Les: Ikke lapp, men vingummi.
Tror dere det blir noe stress og sitte på mitt rom, alene, ruset på lsd osv? Blir ikke plaget, telefon av, god musikk, drikke, snus og marihuana. Er dette en toskete idè der jeg nærmest ber om en "badtrip"? Om noen syntes det, venligst si ifra.
Den 5-10min lange DMT freakouten satt støkken i meg.. Men DMT er vell mye mer intenst? Med tanke på sjangsen på og freake ut alså
Vis hele sitatet...
Tar sikkert rundt en 40-60 minutt før du merker de første effektene.

Jeg syntes ikke det høres ut som en dårlig plan, hørtes faktisk ut som en veldig chill kveld. Har du en god venn du kan ringe vist du plutselig føler at du ikke klarer å være alene?
Vær litt forsiktig med marihuanaen da den forsterker rusen til LSD en del(i hvertfall for meg) og du blir ikke like klar i hodet da heller.

DMT er mye mer intenst en LSD! Jeg er like nervøs før vært trekk med DMT
Sist endret av EyesWideShut; 26. august 2014 kl. 18:45.
Sitat av Loffenius Vis innlegg
Ikke noe paranoia, men det var ganske stressende. Grunnen til dette var at vi var ute i skogen med masse mygg så vi var på en evig jakt etter et sted hvor de var lite mygg, noe som ikke fantes midt ute i marka :P

Selv hadde jeg ikke tatt det på gutterommet, kan fort bli "trangt" og kjedelig. Er ute i naturen som er best synes nå jeg.
Vis hele sitatet...
Er akkurat en stressende setting jeg ikke trenger Men planen var og ta den då, hele, uviss dose - chillings frem til kl 10 ca, så ta meg en tur ut Er en fet plass jeg bruker og gå tur til på kveldene Høres ikke det ut som en grei ideè da? Jeg må bare prøve denne, har alltid hatt så sykt lyst til å teste dette! Så håper det er magisk Men att jeg er alene, ikke allværdens av saker og gjøre på (Foruten: tegning, data, fim og gåtur).

Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Tar sikkert rundt en 40-60 minutt før du merker de første effektene.

Jeg syntes ikke det høres ut som en dårlig plan, hørtes faktisk ut som en veldig chill kveld. Har du en god venn du kan ringe vist du plutselig føler at du ikke klarer å være alene?
Vær litt forsiktig med marihuanaen da den forsterker rusen til LSD en del(i hvertfall for meg) og du blir ikke like klar i hodet da heller.

DMT er mye mer intenst en LSD! Jeg er like nervøs før vært trekk med DMT
Vis hele sitatet...
Da går jeg for den planen! hehe.. Ja jeg har flere jeg kan ringe til heldigvis!
Da dropper/venter jeg med MJén til jeg har fått "følt" på rusen noen timer!
Skal jeg tygge den, svelge rett ned, hehe lol, jeg vil bare få best mulig resultat

Er det noe stress og lande på LSD? Og den "afterglow" effekten, merker alle den? Virker som folk føler seg friskere,raskere og gladere dagene etter turen ser jeg. Men er det bare om turen er perfekt man får kjenne afterglow, og det varer ikke mer en noen dager? Det motsatte av en nedtur har jeg fått inntrykk av(?), correct me if im wrong!

Tar den nå! Skal holde dere oppdatert Setter pris på tips og råd! Og, til slutt, er det noe jeg ikke burde gjøre menst jeg er påvirket, noe som er verdt og vite?

Svelgt! Spennendes, hehe

Og for jeg munchies? Eller generelt sulten? Min mor for besøk ikveld, so burde hente det jeg trenger fra kjøleskapet rimelig snart.. Noe som er gull verdt under turen?
Sist endret av rullgardin; 26. august 2014 kl. 19:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av rullgardin Vis innlegg
Er akkurat en stressende setting jeg ikke trenger Men planen var og ta den då, hele, uviss dose - chillings frem til kl 10 ca, så ta meg en tur ut Er en fet plass jeg bruker og gå tur til på kveldene Høres ikke det ut som en grei ideè da? Jeg må bare prøve denne, har alltid hatt så sykt lyst til å teste dette! Så håper det er magisk Men att jeg er alene, ikke allværdens av saker og gjøre på (Foruten: tegning, data, fim og gåtur).



Da går jeg for den planen! hehe.. Ja jeg har flere jeg kan ringe til heldigvis!
Da dropper/venter jeg med MJén til jeg har fått "følt" på rusen noen timer!
Skal jeg tygge den, svelge rett ned, hehe lol, jeg vil bare få best mulig resultat

Er det noe stress og lande på LSD? Og den "afterglow" effekten, merker alle den? Virker som folk føler seg friskere,raskere og gladere dagene etter turen ser jeg. Men er det bare om turen er perfekt man får kjenne afterglow, og det varer ikke mer en noen dager? Det motsatte av en nedtur har jeg fått inntrykk av(?), correct me if im wrong!

Tar den nå! Skal holde dere oppdatert Setter pris på tips og råd! Og, til slutt, er det noe jeg ikke burde gjøre menst jeg er påvirket, noe som er verdt og vite?

Svelgt! Spennendes, hehe
Vis hele sitatet...
Er egentlig ikke noe stress å lange på LSD, kan være litt vanskelig å sove og du føler deg kanskje litt svidd i hodet :P
Om du føler noen afterglow varierer fra person til person, jeg bruker vertfall å være litt svidd dagen derpå, og dagene etter har jeg en chill afterglow
Er akkurat det samme om du tygger eller svelger den, så lenge innholdet havner i magesekken.
Du får nok en bra tur på gutterommet også Anbefaler også å finne noe bra trippemusikk og bruke det beste lydanlegget du har tilgjengelig. Vi hadde med en trådløs høyttaler, men den lyden den lagde klarte vi ikke trippe noe særlig av. Det var når jeg satte på øreproppene mine at jeg trippet skikkelig med musikken. Var heftig awesome å høre på "How the Jellyfish Jumped Up the Mountain" av Shpongle. Mønstre og visuals bygde seg opp sammen med sangen, helt ubeskrivelig.
Sist endret av Loffenius; 26. august 2014 kl. 19:11.
Tusen takk folkens Setter pris på svar! Kan gjerne oppdatere litt utover senere om dere er spent på formen (for det er jeg!) hehe.. Skal ta en jay nå, så finne fram ett datannlegg Forutenom det, så har jeg bare Portable music angel tilgjengelig og TV-skjermen.

Håper jeg får fikset alt før den kicker. Pluss att jeg føler meg dum som faen nå! Fikk plutselig en stor trang til og lese mer om effektene av lsd.. Selv om jeg vet endel, så burde jeg virkelig lest meg opp! Noe jeg burde tenke på? Tenker i samme bane som at på amfetamin trenger du regelmessig vann, og gjerne litt næring.. U see the point
Sitat av rullgardin Vis innlegg
Tusen takk folkens Setter pris på svar! Kan gjerne oppdatere litt utover senere om dere er spent på formen (for det er jeg!) hehe.. Skal ta en jay nå, så finne fram ett datannlegg Forutenom det, så har jeg bare Portable music angel tilgjengelig og TV-skjermen.

Håper jeg får fikset alt før den kicker. Pluss att jeg føler meg dum som faen nå! Fikk plutselig en stor trang til og lese mer om effektene av lsd.. Selv om jeg vet endel, så burde jeg virkelig lest meg opp! Noe jeg burde tenke på? Tenker i samme bane som at på amfetamin trenger du regelmessig vann, og gjerne litt næring.. U see the point
Vis hele sitatet...
Er ikke noe ekstra du trenger å tenke på ta livet med ro og nyt rusen
Har den tråd i kraft enda? Lykke til med førsteturen ihvertfall!
Sitat av Knarq Vis innlegg
Har den tråd i kraft enda? Lykke til med førsteturen ihvertfall!
Vis hele sitatet...
Hva mener du? Jo, takk! Merker noe som jeg tror er første tegnene nå: sterkere farger,ting beveger seg saktere føler jeg (eller så er det bare "Shpongle" sangene som for det til og virke som en matrixfilm..)!

-Musikken blir bedre og bedre
Sist endret av rullgardin; 26. august 2014 kl. 20:14.
hehe godt å høre
Rastløs,syke farger og kjeder vettet av meg! noen tips til hva en kan gjøre på lsd?
Sitat av rullgardin Vis innlegg
Rastløs,syke farger og kjeder vettet av meg! noen tips til hva en kan gjøre på lsd?
Vis hele sitatet...
Rull deg en joint og gå deg en tur Ville holdt meg unna skogen/fjellet dog, kan være vansklig å finne veien hjem igjen.
Takk for tips! tar meg en tur ut da
Silk - Interactive generative art
Bruk menyen øverst i venstre hjørne for å endre på innstillingene!
Hvordan gikk det?
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Hvordan gikk det?
Vis hele sitatet...
Fikk rullet meg en joint (etter sikkert 1 time med lok), så dro jeg ut i 30 min - men var syykt kaldt! Dro så inn igjen og så i taket, rullet meg en ny og gikk til sengs! Sov forresten som en unge Noe jeg aldri gjør.

Alt i alt, så var det en ok kveld. Men er jo mye artigere og ta det ilag med noen Jeg følte rusen dabbet av etter 5 timer ca, er ikke det litt lite?
Jo der høres da litt merkelig ut. Er ikke så veldig erfaren med lsd men de gangene jeg har tatt det har jeg følt meg mildt stimulert og ikke klart å sove på en ~12 timer. Det å kjede seg på lsd høres også veldig rart ut for meg. Synes alt blir interessant.
https://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_effects.shtml

LSD kan fort bli introspektivt om man er alene.
10-12 timer tar en lsd tur for meg.

Kjøpte "lsd" av en dealer som jeg i utgangspunktet stoler på med andre stoffer, men merket fort at det var 2cb feeling over det og gikk tilbake, han la seg flat han.
Sitat av rullgardin Vis innlegg
Fikk rullet meg en joint (etter sikkert 1 time med lok), så dro jeg ut i 30 min - men var syykt kaldt! Dro så inn igjen og så i taket, rullet meg en ny og gikk til sengs! Sov forresten som en unge Noe jeg aldri gjør.

Alt i alt, så var det en ok kveld. Men er jo mye artigere og ta det ilag med noen Jeg følte rusen dabbet av etter 5 timer ca, er ikke det litt lite?
Vis hele sitatet...
Er ikke uvanlig at LSDen begynner å dabbe av etter en 5-6 timer.
Kan være at biten med godteri ikke har vært oppbevart riktig og derfor mistet en del effekt.
Neste gang spør om hun/han ikke kan dryppe det på blotter papir, da det er mye lettere å håndtere.
Takk for svar!
Ja, jeg tenkte på det samme. Att godteriet kanskje var dullet med og oppbevart dårlig.. Neste gang blir det med kompisgjengen, og ikke minst en større dose! Helst blotterpapir som du sier
Sitat av rullgardin Vis innlegg
Takk for svar!
Ja, jeg tenkte på det samme. Att godteriet kanskje var dullet med og oppbevart dårlig.. Neste gang blir det med kompisgjengen, og ikke minst en større dose! Helst blotterpapir som du sier
Vis hele sitatet...
Er du sikkert på at det i det hele tatt var LSD?
Virker som en trend at man gir ut Nbome eller en variant av 2c-stoffene og sier det er LSD.
Det er jævlig ukult, spesielt mtp at man kan overdosere på Nbome... Folk har faktisk dødd av det.

Min første "LSD"-trip viste seg å være Nbome i ettertid... Var jo heftig og kult i selve tripen, men litt creepy å tenke på hva vi egentlig fikk, uten å vite det.

Jævlig dårlig trend at folk ikke bare sier det er Nbome når du kjøper... Jævla hustlers

Det kan også hende lsd'en ble gnidd av godteriet ditt før du rakk å spise, så det er flere mulige forklaringer her.
Men vær obs på drittunger som gir nbome og andre RC's og sier det er LSD.

Forklar dem gjerne at det kan ta livet av noen
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Er du sikkert på at det i det hele tatt var LSD?
Virker som en trend at man gir ut Nbome eller en variant av 2c-stoffene og sier det er LSD.
Det er jævlig ukult, spesielt mtp at man kan overdosere på Nbome... Folk har faktisk dødd av det.

Min første "LSD"-trip viste seg å være Nbome i ettertid... Var jo heftig og kult i selve tripen, men litt creepy å tenke på hva vi egentlig fikk, uten å vite det.

Jævlig dårlig trend at folk ikke bare sier det er Nbome når du kjøper... Jævla hustlers

Det kan også hende lsd'en ble gnidd av godteriet ditt før du rakk å spise, så det er flere mulige forklaringer her.
Men vær obs på drittunger som gir nbome og andre RC's og sier det er LSD.

Forklar dem gjerne at det kan ta livet av noen
Vis hele sitatet...
Har aldri prøvd LSD før, så jeg er ikke 100% sikker på hvordan virkningen er. Men jeg kjenner dealeren ganske godt, samt jeg hard prøvd 2-c stoffer. Og dette var ikke likt noen Rc´s.

Min teori er som de sier over meg her - at godteriet er oppbevart muligens i romtempratur og det har blitt gnidd av litt/mye av virkestoffet.
Sitat av rullgardin Vis innlegg
Jeg har sinnsyk tolleranse på alt
Vis hele sitatet...


wow, virkeligheten er fjern
2 hits LSD vil få deg i god formen tror jeg, syre er litt som emma , musikk blir helt fantastisk, men forskjellen er at man får syyyke halliser og en følelse av å se alt mye klarere i tankerekkene: beatinh the system, cracking the code - sånne type følelser.
Hvis du har prøvd sopp og andre psykadelika så vil det likne veldig på det, bare at det varer mye lengre. 12 timer!
Syre er helt sjukt for å si det sånn. 2 hits og du blir blown away