Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 829
God aaaaften dere! Ønsker meg et nytt headset evt. in ear plugger. Har Koss porta pro nå, og syns faktisk lyden er helt fantastisk. Men vet dere om noen rimelige headset som spiller bedre?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av nattenssønner Vis innlegg
God aaaaften dere! Ønsker meg et nytt headset evt. in ear plugger. Har Koss porta pro nå, og syns faktisk lyden er helt fantastisk. Men vet dere om noen rimelige headset som spiller bedre?
Vis hele sitatet...
Porta Pro som låter helt fantastisk? Da har de isåfall endret seg kraftig siden sist...


Men hvor mye eksakt tenker du å bruke? Kan si at sennheiser er ett godt merke
Er jo veldig personlig hvilken lyd folk foretrekker, noen liker mye bass å lite diskant, andre omvendt. Porta pro lyden er knall for meg. Sammenlignet mitt med beats til 2,5k, i mine øre låt mitt bedre... liker lyden i sennheiser, men gjerne kom med produktnavn! 600+/- tenker jeg på
beats er jo bare brumling og skurring... lurt å nevne hva du skal bruke det til også. hvis du er fornøyd med porta pro kan du jo alltids vurdere porta pro 2.0
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
http://www.beatsbydre.com/earphones/...eats-tour.html
disse er superbra, men en god del over hva du ville betale, men de krøller seg jo ikke, og lyden er grei, så...
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av nattenssønner Vis innlegg
Er jo veldig personlig hvilken lyd folk foretrekker, noen liker mye bass å lite diskant, andre omvendt. Porta pro lyden er knall for meg. Sammenlignet mitt med beats til 2,5k, i mine øre låt mitt bedre... liker lyden i sennheiser, men gjerne kom med produktnavn! 600+/- tenker jeg på
Vis hele sitatet...
Ærlig talt, man kan sammenligne en gaffel med Beats, og gaffelen vinner fortsatt...

Men om det er budsjett på ca. 600 hadde jeg stukket ned på lokale Expert/Lefdal etc. Og sett litt på (eller hørt på) Sony sine, de er greie, og har noe av det samme som Portepro, bare litt bedre.

Evt. Bare spart opp og kjøpt noe litt dyrere, men som du sier, lyd er individuelt.
Sitat av sam500 Vis innlegg
http://www.beatsbydre.com/earphones/...eats-tour.html
disse er superbra, men en god del over hva du ville betale, men de krøller seg jo ikke, og lyden er grei, så...
Vis hele sitatet...
beats-propper er relativt greie, men de er ikke verdt prisen. finn noe fra for eksempel sennheiser til samme pris så får du mye bedre lyd (jeg har selv ibeats, de har god lyd men jeg ville aldri betalt fullpris for dem)
Enig med vangsfreaken, Beats er bra, men du får bedre for samme pris. Kjøpte meg Beats Studio for en tid tilbake, og angrer på at jeg ikke ga noen hundrelapper mer for Bose. Min grunn: Studio kan hele rommet høre, bra lyd, men hater at hele rommet/bussen hører musikken min.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av kjerstin Vis innlegg
Enig med vangsfreaken, Beats er bra, men du får bedre for samme pris. Kjøpte meg Beats Studio for en tid tilbake, og angrer på at jeg ikke ga noen hundrelapper mer for Bose. Min grunn: Studio kan hele rommet høre, bra lyd, men hater at hele rommet/bussen hører musikken min.
Vis hele sitatet...
Ja, men føler ikke at det er sammenlignbart.
Med de proppene er det bare du som hører musikken, og de krøller seg ikke.
Når det kom til valg av headset, så bestemte jeg meg for å gå til innkjøp av Bose QC 15, og de er ganske fantastiske, hører mer eller mindre ingen bakgrunnsstøy, og de er veldig behagelige å ha på ørene.
Kjøp a-Jays three! De er de beste øreplugene jeg noen gang prøvd! Kjøpte mine på teknikkmagasinet til rund 4-500.
Sist endret av Snipart; 27. juli 2013 kl. 11:56.