Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 4784
Hei jeg skal til syden i morge og lurte på hvor jeg kan finne sånne ting og kjøpe i syden?


vet noen eller?

skal til Lanzarote....

Vet egentlig ikke, men det pleier og vere mangen jalla-markeder og slikt der de selger mye rart, kansje vert og sjekke.
Er også en del butikker som bare selger slikt, så det er vell bare og se seg litt om så finner man det ganske raskt.
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
okey hehe tusen takk...
kjøp med en sprettkniv til meg da
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
jepp:P vis jeg bare finner så...
hvor mye er der verdt og gi for en sprettkniv?
Lanzarote er ikke en optimal plass å finne sånt på egentlig=/, men er du heldig så finner du nok noe.

Mvh
BoinTjau
Har vi ikke et utall tråder som sånn ca. akkurat det samme fra før?
Ja, men ikke om Lanzarote...
Har vært på lanzarote selv og det er ikke mye sånne ting der..Men det finnes ett marked/basar som er åpent en gang i uka vor det selges det meste.Markede er ganske kjent på øya,og når jeg var der så gikk det arrangerte bussturer dit fra hotelet.Øya er tross alt ganske liten så skal ikke være noe problem og finne ut vor markede er viss du hører litt rundt.
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
takk for svarenen men var der nå og fant ikkeno men er fra russland så jeg skal ditt snart og kjøpe det alikvel =)
I russland får du stort sett taki alt så lenge du er på rette plasser.
Hvor skal du til?
eyy vis du skaffer batong så kjøper jeg den av deg
er det lett å få dette inn i landet igjen?
Er jo bare å legge det i kofferten, har personlig aldri blitt stoppa.
folk har jo med seg sont hele tia hjem.. bare ikke ha det i håndbagasjen..
Selges det mye sånt på Kreta? I Chania området?

Knokejern jeg er mest på utkikk etter, og er det noen stor sjangse å bli tatt med det når det ligger i kofferten?
Chania kysten har jeg vært på 2 ganger, kan ikke huske noe knokejærn, men det var ett godt utvalg av kniver og soft-guns. Vil tro de har knokjærn og.

Chania kysten er ett fint sted, men blir kjedelig i lengden. god tur.
Sitat av jåggle
og er det noen stor sjangse å bli tatt med det når det ligger i kofferten?
Vis hele sitatet...
Tenk etter, hvor ofte blir man stoppet i kontroll? En vanlig familie på tur?
Relativt sjeldent - DOG, ingen fasit på slikt (:
Noen er heldige og blir aldri stoppet, mens andre kan bli stoppet hver gang ;p
Sitat av jåggle
Selges det mye sånt på Kreta? I Chania området?

Knokejern jeg er mest på utkikk etter, og er det noen stor sjangse å bli tatt med det når det ligger i kofferten?
Vis hele sitatet...
På vei hjem fra Kreta hadde jeg loada kofferten med alt av ulovlige slagvåpen og kniver, og de gransket kofferten min lenge og vel på flyplassen i Chania før de lot meg gå om bord i flyet. Slapp unna med skrekken, og det er mulig det var noe annet de stusset på. Merket i alle fall ingen problemer etter den hendelsen.

For øvrig er det stor tilgang på slikt i Chania, nede ved havna. Knokejern så jeg lite av, men balisongkniver og stiletter kryr det av.
Sist endret av Hedges; 25. desember 2007 kl. 04:24.
Hva skal dere med slikt da? er det ikke vold nok i samfunnet som det er? Tenk på hvilken skade du kan gjøre ved å treffe noen i tinningen/strupehodet med knokevåpen.
Det kan være dødelig. Vil du tenke på det resten av ditt liv?
Sitat av Bratsj
Hva skal dere med slikt da? er det ikke vold nok i samfunnet som det er? Tenk på hvilken skade du kan gjøre ved å treffe noen i tinningen/strupehodet med knokevåpen.
Det kan være dødelig. Vil du tenke på det resten av ditt liv?
Vis hele sitatet...
Noen ganger må man tenke på sitt eget liv, og da kan en form av "våpen" gjøre deg tryggere.
Men helt enig, at man holder et våpen kan også gi deg en sikkerhet du i utgangspunktet ikke burde ha.
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sigurd4u
I russland får du stort sett taki alt så lenge du er på rette plasser.
Hvor skal du til?
Vis hele sitatet...
tjaa sikkert på en bazar i moskva? der finnes det alt =)

Sitat av Bratsj
Hva skal dere med slikt da? er det ikke vold nok i samfunnet som det er? Tenk på hvilken skade du kan gjøre ved å treffe noen i tinningen/strupehodet med knokevåpen.
Det kan være dødelig. Vil du tenke på det resten av ditt liv?
Vis hele sitatet...

Jeg skal ikke bruke det , vis jeg skal bruke noe så er det balltre det er lovlig så =)

Syns det er bare litt Tøft og samle på sånne ting
Sitat av Silvercrest55
Jeg skal ikke bruke det , vis jeg skal bruke noe så er det balltre det er lovlig så =)
Vis hele sitatet...
Er det lov å slå folk med, mener du?
At det er lovlig å oppbevare og bruke til sport er jo en selvfølge, men å gå rundt med i gata kan du sikkert få bot for.
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
Sitat av Grimdoc
Er det lov å slå folk med, mener du?
At det er lovlig å oppbevare og bruke til sport er jo en selvfølge, men å gå rundt med i gata kan du sikkert få bot for.
Vis hele sitatet...
det er mindre straff og slå noen med lovlig våpen en ikke lovlig det jeg sier, og det er ikke forbudt å ha med seg balltre
jeg kan bekrefte at knokejern er ulovelig på Kreta.
jeg var i chania i sommer, å da sporte jeg etter knokejærn. da fikk jeg til svar at de ikke hadde det, for det var ulovelig. så jeg heller måtte kjøpe en kniv, det hadde også bedre effekt, sa dama i kassaxD
Stikk til Thailand i stedet! Der har dem alt du har lyst på... Kastestjerner og slosshansker og batonger og jegvetikkehva!
er jo sikkert våpen butikker der du kan kjøpe diverse ting i, men tror nok ikke de har knokejern der...
greit du kanskje er fascinert av våpen og dens kraft(slik som jeg er) men hvis du først har kjøpt et knokejern så blir det til at du har det i jakka hele vinteren.. og det er dumt, hvertfall når du er på fest og er full... ender med at du tar det opp uten og tenke deg om og da blir det hvertfall bråk! greit at du sikkert banker dritten ut av han som du bråka med, men det er du som får lide tilslutt...og kanskje han:P
og de stunguns`a du kjøper der er som regel bare på rundt 3000 volt. de er bare for moro
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
Jeg har sånn elektro shocker fra Romania jeg prøvde den på beinet det gjorde jævla vondt jeg tror det er sånne politi bruker i Usa også prøvde jegg det på appelsin den ble nesten brent:P