Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 10817
Har aldri abonnert på noen streaming tjeneste men vil gjerne prøve tv2 sin.
Prøvde å finne relevant info på nettsiden deres uten hell.
Feks kan flere i familien bruke tjenesten samtidig og hvor mange duppelditter kan man bruke Sumo appen på? Regner med at man kan se via mobil,nettbrett,tv,ps4 osv
Noe annet jeg som noob bør være klar over?
Jeg mener å huske at 2 personer kan bruke Sumo samtidig. Det er også støtte for Sumo via nettleser, app på mobil/nettbrett, samt PS4. Her ser du en komplett liste over støttede enheter.
Husk at ingen vet dette bedre enn TV2 selv. Bruk kontaktskjemaet deres, så får du 100% korrekte svar i alle fall.
Trådstarter
33 3
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Jeg mener å huske at 2 personer kan bruke Sumo samtidig. Det er også støtte for Sumo via nettleser, app på mobil/nettbrett, samt PS4. Her ser du en komplett liste over støttede enheter.
Husk at ingen vet dette bedre enn TV2 selv. Bruk kontaktskjemaet deres, så får du 100% korrekte svar i alle fall.
Vis hele sitatet...

Var stengt på kundesenteret i går kveld og dessuten så tar det vel noen dager på å få svar via kontakt skjemaet....derfor jeg tenkte det ville gå fortere via freak.
Ved nærmere ettertanke så tror jeg faktisk min onkel har Sumo så tenkte å spørre han om jeg kan låne kontoen hans for å teste.
Det kommer selvfølgelig sn på hva slags innhold du vil ha, men sumo er et dårlig alternativ synes nå jeg. Netflix synes jeg tiltross for at de pumper ut mye som ikke er så bra, er en mye bedre tjeneste. Hbo har selvfølgelig ekstremt mange veldig gode serier. Viaplay har mye piss i mine øyne. Jeg ville valgt Netflix, de krasjer aldri heller. De andre tjenestene kan ogsåvære ustabile i prime time når alle ser på da. Igjen, mine egne opplevelser
Sist endret av NodSquad; 12. oktober 2018 kl. 14:50.
TV2 Sumo er det beste valget om man vil se innhold som kun finnes på TV2.

Vi bruker det på iPad, Chromecast, Apple TV og Mac, innimellom også på iPhone. Det har vært litt dårlig til spesielt Chromecast tidligere, men tror det skal funke helt greit nå. TV2 Sumo har en øvre grense på 5 enheter, man kan spille av på to enheter samtidig (utenom engelsk fotball), og man kan bytte ut én enhet per 30 dager. Alt dette står her: https://sumo.tv2.no/min-sumo/enheter/.
Sist endret av Viva la Opium; 12. oktober 2018 kl. 15:50.
Trådstarter
33 3
Sitat av Viva la Opium Vis innlegg
TV2 Sumo er det beste valget om man vil se innhold som kun finnes på TV2.

Vi bruker det på iPad, Chromecast, Apple TV og Mac, innimellom også på iPhone. Det har vært litt dårlig til spesielt Chromecast tidligere, men tror det skal funke helt greit nå. TV2 Sumo har en øvre grense på 5 enheter, man kan spille av på to enheter samtidig (utenom engelsk fotball), og man kan bytte ut én enhet per 30 dager. Alt dette står her: https://sumo.tv2.no/min-sumo/enheter/.
Vis hele sitatet...

ok kun 5 enheter....synes det var lite.En familie på 4 har jo 4 enheter bare i mobil telefoner.Mange har nettbrett,spill konsoller,tv app osv og vil kanskje se via disse mulighetene også.
Den siste linken fungerer bare for de som allerede har Sumo abonnemang.
Dere som har Sumo,er alt tilgjengelig av serier,tv programmer og filmer eller må feks nye filmer leies i tillegg?
Leste noe på en nettside at filmer er via C Moore.....trodde det var en egen kanal jeg
De fleste støtter vel bare fem enheter.

Eller maks fem enheter samtidig, hbo og viaplsy er vel kun fem enheter.

Netflix er fire samtidig, må betale ekstra ingen restriksjoner på installasjon.

Sumo er to på samtidig tror jeg.

CD sin app er jeg usikker på, men der må du ha parabol (?) abonnement tror jeg.

NRK er gratis

Dplsy ingen erfaring med.

Amazon ingen erfaring med.

Her i huset er Netflix mest brukt
Sist endret av tearz83; 12. oktober 2018 kl. 16:08.
Trådstarter
33 3
ok takk til alle som har svart.
Pratet nettopp med SUMO på chat.....mista lysten på hele tjenesten,som nevnt så kan 2 bruke tjenesten samtidig nå men det blir mest sannsynlig kun 1 i fremtiden.
Glemte å spørre på chat men hvis man har for mange duppelditter koblet opp med Sumo hvordan fjerner man da tilkoblinger?Sletter appen på feks tv eller logger ut og så sletter appen?
Sist endret av ReppYepp; 12. oktober 2018 kl. 18:46.
Man sletter de registrerte enhetene man ikke ønsker skal ha tilgang, inne på TV2 Sumo sitt kontrollpanel.