Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1048
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hver gang jeg røyker grønt så tar det alltid 30-45 min før jeg merker noe. Skjer alle ganger og prøvd en del forskjellig grønt. Litt skummelt/artig da jeg lett kan få litt mye og jeg kan gå rundt helt normalt. Setter med ned og plutselig så kommer det, da er det bare å sitte eller ligge for det er vanskelig å komme seg opp, he he. Hvis jeg røyker en prince f.eks så kjenner jeg nikotinen med en gang. Er det normalt?
Vil ikke si unormalt, det kan godt være effekten er på topp hos deg 30-45min etter inntak. Det er vel ganske normalt for de som ikke røyker så ofte (hver dag).

Jeg røyker hver dag, men kjenner effekt etter bare 5-6 trekk. Føler meg på «topp» ca 3min etter og ha fullført jayen og det varer ca en time.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok, nei det er ikke ofte, kanskje en gang i mnd. Kjøper den forklaringen.
Spørs litt på strainen. Indica og hybrider kjenner jeg med en gang, røyker jeg ren sativa så må jeg enten bruke mye eller vente en stund før det funker. Tror ikke at du tåler mer fordi du røyker lite, er nok bare heller at kroppen din er dårligere på ta opp stoffer enn andre.
Vi er jo forskjellige alle sammen, røyker litt med en kompis og pleier da gå ut en tur, hos han kicker det før han er ferdig men for min del kicker det ikke før vi har komt oss inn og satt oss ned, type 10 min etter at vi er ferdige
Sitat av freebird Vis innlegg
Vi er jo forskjellige alle sammen, røyker litt med en kompis og pleier da gå ut en tur, hos han kicker det før han er ferdig men for min del kicker det ikke før vi har komt oss inn og satt oss ned, type 10 min etter at vi er ferdige
Vis hele sitatet...
Kjenner meg igjen der. Andre ganger er jeg på vei til å bli møkk fjern før jayen er ferdig. Andre ganger blir jeg fjern når jeg får sitte meg ned.

Folk er bare forskjellige