Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2153
Hei, jeg lurte på om det er mulig og injisere lsd sukkerbiter eller om sukker tetter eller gjør årene seige?
Det eneste man bør injisere er væske som er beregnet for å bli injisert. Sukker høres ikke bra ut.

Forresten.. Ikke gjør det.
Takk for svar
hørtes ut som en skikkelig dårlig idè, blir for høyt blodsukker
men seriøst, ikke gjør det.
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
Vanlig sukker bør absolutt ikke injiseres da dette irriterer åreveggene og kan i ytterste konsekvens føre til at åren blir blokkert. Det kan til en viss grad injiseres hvis det er uttynnet <50% og ikke minst sterilt, men finn heller en bedre måte å få det i deg på.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
DRIVER FOLK Å SKYTER LSD?!?!!?! Har hatt ett langt rusliv, men hva i svarte faen da?!
Har lest et par tråder av deg kompis og anbefaler deg virkelig å roe ned på nåla eller enda bedre kutte den helt ut.
Er uansett ikke vits å skyte lsd( aldri opplevd noen gjøre dette) når det uansett blir så bra tatt opp oralt. Sukker er også ikke noe du vil ha i blodomløpet!
Sist endret av Fofi; 12. april 2018 kl. 02:30.
Jeg har gjort dette.

Begynner å trippe etter 30 sekunder, så skal du sette en skikkelig smell så pass på å ha alt klart før du setter den, så du slipper å knote med rydding av utstyr, finne musikk osv. når du tripper.

Ha rikelig med vann for å tynne ut sukkeret skikkelig, og injiser saktere enn normalt.

Det jeg personlig ville vært mest bekymret for (foruten åpenbare problemer som slag, infeksjoner etc.) er ett dirty hit; altså at det er bakterier eller allergener/giftstoffer i skuddet ditt. Å starte og avslutte trippen med cotton fever må være noe av det jævligste jeg kan tenke meg. Du bør heller ikke koke blandingen da LSD er temperatursensitivt.
stranger, gidder du å skrive litt mer om hvordan det var? Hvor lenge varer trippen?
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
stranger, gidder du å skrive litt mer om hvordan det var? Hvor lenge varer trippen?
Vis hele sitatet...
Var ca som en vanlig syretripp, men selvsagt med mye kortere onset.
Varte omtrent like lenge som vanlig, ingen merkbar forskjell.

Hadde dog kanskje noe mindre visuals, og kjentes også muligens litt "renere" (kan være fordel å holde serotoninagonister unna magen med tanke på bodyload) men dette kan også ha vært tilfeldigheter.

Med andre ord ganske likt andre inntaksmetoder, men vesentlig kortere onset og come-up :-)
Hei,
Jeg har injisert LSD med sukker. Jeg tok to oralt samtidig, så jeg har ingen relevant erfaring kun til injisering. Men hos meg energinivået på topp, og kom på en rask bunn etter en time. Det var mer en slitsom opplevelse enn kult. Jeg ville anbefalt å spise det for å slippe sukker-nedturen jeg opplevde.
Jeg skjønner ikke poenget. Hvorfor ikke bare ta sukkerbitene i munnen, det fungerer jo utmerket. Hva er fordelen med å skyte?

Hvis du vil ha en heftig opplevelse, bare ta en større dose og vent en time.
Sist endret av Needle; 12. april 2018 kl. 19:23.