Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1802
Alder: 17
Vekt: 86kg
Høyde:170

  1. 1 Jeg spiste først 8 PF uten noe særlig funk, 2 timer etterpå ekstraherte jeg kodeinen fra 10pf piller drakk vannet og spiste di 2 meter med dopapiret jeg brukte som filter. Kjenner ingen ting.
    Daglige medikamenter utenom
    Concerta, Ritalin ,Cirpalex, Valergan,Somac


    Alder: 15
    Vekt: 43kg
    Høyde:167
  2. 2 For 2 år siden fikk jeg 10 paralgin major. Jeg gjorde ingen research hvilken stoffer som er inni dem og så uviten om at det var totalt 8g paracetamol inni dem putta jeg alle 10 inni meg iløpet av en time og hadde ingen funk da heller.
    Daglige medikamenter utenom
    Seroquel til søvn, somac

Har en annen erfaring da jeg putta i meg 10-15, 20/25mg kodein tabeletter der jeg fikk VELDIG god funk og den forferdelige kodein kløingen.

Noen som vet hva som skjer og hvorfor ingenting skjedde med paralginen?

Går på seroquel 200mg til søvn utenom vis det har noe og si. Og når jeg prøvde paralgin majoren var det mye speed, concerta og antidepressiva dagligt
Sist endret av GalenIhalen123; 23. desember 2017 kl. 03:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Utstø Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dra til legen.
Hva er poenget med å ekstrahere kodeinen når du spiser papiret du brukte til filter? All den uoppløste paraceten ligger jo i filteret. Du får i deg haugevis av paracet, noe som skader levra.

Når det gjelder spørsmålet om funk er jeg usikker på grunnen.

Sitat av DonCanabinio Vis innlegg
Hva er poenget med å ekstrahere kodeinen når du spiser papiret du brukte til filter? All den uoppløste paraceten ligger jo i filteret. Du får i deg haugevis av paracet, noe som skader levra.

Når det gjelder spørsmålet om funk er jeg usikker på grunnen.
Vis hele sitatet...
Edit: Overdrev vel litt når jeg sa at all paraceten sitter i filteret, men hvis blandingen ikke har skilt seg skikkelig når man heller vil allikevel en god del bli værende i filteret.
Sist endret av DonCanabinio; 23. desember 2017 kl. 13:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Opiattoleranse varierer kraftig, selv når man aldri har brukt opiater. For noen så virker det nesten ikke i det hele tatt. Du er nok en av dem.
Hei,

Kodein har ingen virkning i seg selv, men metaboliseres av enzymer i leveren til morfin.

Rundt 10% av befolkningen mangler delvis eller helt disse enzymene. Dette er en kjent medisinsk tilstand som i seg selv er uproblematisk, men et resultat av dette er at man vil få lite til ingen virkning av bl.a. kodein.

Om du ikke får virkning av rundt 500mg. kodein vil jeg tro du er en av disse personene.

Merk at dette ikke har innvirkning på andre opioider, så ikke doser høyere enn en "normal" person dersom du skal bruke andre preparater som f.eks. morfin, heroin, oksykodon etc.
Jeg har affekt av kodein men ikke av paralngin forte. Lurer på on oaralgin forte leverer pille uten virkestoff xD
Jeg var hos legen, hadde ingen paracetamol i meg. Har hatt rene kodein piller før og fått grei funk. Har hatt endel oxy før, og da har jeg mått opp i medium doser for å kjenne noe, 15mg+ iv.