Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2068
Heisann!

Nå som release på AA nærmer seg så tenkte jeg å skaffe meg en ny mus beregnet på MMO spill. Har fra før en Corsair M90 - men side-knappene på denne er trange og dårlig plassert. Selve formen må musa er OK for meg da, så noe lignende sånn sett hadde vært fint.

Noen forslag? Helst ikke over 1000,-

Edit: Så at Logitech G600 var på tilbud til 299,- nå! Noen som har testet denne? Ser flere reviews rundt om som skryter fælt av den.
Sist endret av JVMyhre; 3. september 2014 kl. 19:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har ikke testet den logitech musen, men logitech har som regel gode produkter. Så for 299 ville jeg kjøpt den.
g600 er vel på vei ut, derfor den koster 299,- Leverte min inn på reklamasjon, men var fornøyd i de to årene jeg hadde den.
Kongen, Razer Naga. Med mindre du er en clicker, da trenger man ikke Naga.
Har ikke testet noen andre MMO muser, men er strålende fornøyd med min Naga 2014.
Føler det har vært noe dårlig kvalitet på mine Razer tidligere produkter, men denne musen har fungert fint i over et år.
Har hatt Razer Naga i 2 år nå, null problemer for meg iallefall. Har forsåvidt en orbweaver, mamba og blackshark som er alle fra Razer, og de har også vært problemfrie
Sett en del på Naga ja, men de fleste reviews sier at Naga bare er en dyrere versjon av G600. Vet selfølgelig ikke om dette stemmer da Men jeg endte opp med å bestille G600 siden den var gått ned fra 699,- til 299,- Billig var den, så om jeg ikke liker den så har jeg fortsatt råd til noe dyrere
Kjenner flere som har gått fra naga til g600 pga driverproblemer etc..
Inntil 3 uker siden, har jeg hatt en naga i 5 år, og jeg kjøpte umiddelbart en ny. Fantastisk mus, vil aldri ha noe annet, og til MMO er den GOOD !
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Da har jeg hatt G600 i snart 5 mnd, og jeg er kjempefornøyd med den! Annbefales til dere som vil prøve noe nytt, ihvertfall når den er på tilbud Må si den er betraktlig bedre enn Corsair M95 som var min forrige MMO mus.
denne her kan sikkert være et godt valg, har ikke testet den selv.

http://www.pressfire.no/anmeldelser/...ad-catz-mmo-te
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Lenge leve Naga, har hatt den i tre år nå.
Sitat av Adeith Vis innlegg
Lenge leve Naga, har hatt den i tre år nå.
Vis hele sitatet...
Hatt min i 6 år. Fikk ny, trådløs til jul.

Eneste valget når det gjelder MMO imo. Kan ikke spille WoW uten.
denne her kan sikkert være et godt valg, har ikke testet den selv.

http://www.pressfire.no/anmeldelser/...ad-catz-mmo-te