Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 773
Prøvde meg på Trap da, ble litt spesielt men er ganske fornøyd

feedback hadde vert strøkent



https://soundcloud.com/skepsismusic/...-10000-free-dl
liker bass
Trådstarter
ingen som vil gi meg noe feedback? får vel si at trapen ble litt fiasko da :P
Litt rotete i starten, men ellers fin.
Kanksje litt hardere/mer bestemt?

Personlig ikke veldig fan av trap utenom veldig få unntak.
Heller trap psych'ish. Ble for sært for min del, men det er sikkert noen andre som igjen vil digge det
Kult at du gjør noe anderledes
liker bass
Trådstarter
sært ja! var litt det jeg gikk for, jobber med no greier nå som er noe mindre sært

takker for tilbakemeldinger alltid kjekt å få
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg liker, minner meg en smule om Chris Clark.

Godt å høre noe særegent på skryteplassen, keep it up!
liker bass
Trådstarter
wow, digga låta du linka dodecha! skal definitivt sjekke han ut nøyere når jeg kommer hjem

takker
Sakawa is the way
27 2
Fet sang, skepsis! keep up the good work. Jeg digget det. Men ja, litt rotete i begynnelsen. Det å ha en solid struktur er alltid viktig. Når jeg sitter å groover til beaten med den stilige gitaren flytende i hodet mitt har jeg det fet.
Vice Versa
VVHoax's Avatar
42 6
Starten av sangen bringer tilbake minner om spillet Proteus. Hvis du har spillt spillet, så skjønner du sikkert!

Resten av låta, er som tittelen beskriver "chill trapish". Flott å høre på.
Stå på!
liker bass
Trådstarter
Har ikke spilt det nei, må nesten gjøre det da takk for tips og fin feedback!
Synes dette var skikkelig kult! Originalt og unikt, og det tror jeg er veldig viktig i dagens musikkverden, hvor de fleste bare kopiererer sounden til andre kjente artister!
Sitat av skepsis Vis innlegg
ingen som vil gi meg noe feedback? får vel si at trapen ble litt fiasko da :P
Vis hele sitatet...
Uten tvil veldig unikt, noe som er veldig positivt. Partiet som kommer etter 3:40 var faktisk jævlig fett, langt ifra en fiasko Men jeg føler kanskje at sangen mangler litt høydepunkt, ikke en "drop" men litt mer form for oppbygging.

Ser potensialet i det, lag mer!
liker bass
Trådstarter
Takker for svar hyggelig å høre!

driver å jobber med EP nå, blir et par sære låter på den å, blant annet en med Synne Sanden på vokal