Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 2313
Jeg slapp mitt første album for salg digitalt nå 14. februar. Hele albumet er nå tilgjengelig for lytting på Spotify, og jeg vil gjerne få litt tilbakemeldinger for å høre hva folk syns om det Ris og ros ønskes!!


Link til albumet på Spotify:
http://open.spotify.com/album/6JZU1W7sCYCFTfZTFGBTz5
Sitter og hører på musikken din akkurat nå, og jeg digger det! Jeg er ikke noe særlig flink når det gjelder tilbakemeldinger på ting, men musikken "klikka" liksom med en gang med meg. Fortsett med dette her!
Grei produksjon og sånn, men jeg finner dessverre ikke et snev av originalitet i musikken din. Jeg føler det blir altfor mye "barneskolen" og topp-liste preg i det jeg hører på med tanke på både tekstene, melodiene og din bruk av autotune (?)

Jeg sier ikke at dette er dårlig musikk. Bare ikke min smak i det hele tatt.
Sist endret av Juicekongen; 25. februar 2013 kl. 00:56.
Trådstarter
Godt å høre at det falt i smak :-)

Jeg skjønner hva du mener! Ganske enkel, mainstream greie dette her :-)
Føler jeg har hørt det tusen ganger før, så ikke noe jeg gidder og høre på. Men er jo nok av de som har kommet langt med nett lik musikk, så vet ikke helt hva jeg skal gi som tilbakemelding egentlig.
Trådstarter
Jeg skjønner! Takk for tilbakemeldingen uansett, hehe
Trådstarter
Noen flere som har tid til å sjekke ut?
Sitat av entady Vis innlegg
Noen flere som har tid til å sjekke ut?
Vis hele sitatet...
Sitter og hører på nå skal gi deg tilbakemelding når jeg har hørt alt.
Vel, det høres jo helt likt ut som mye annet om dagen. Helt okei produsert, men mengden flows som ikke er flows(om du skjønner.. du hadde en "lukter som et likhus" eller lignende som fikk meg til å rynke på nesa. Det var fler også, men den sto ut som ille), autotune og generelt følelsen av masseproduksjon gjør det uaktuelt for meg å høre på annet enn akkurat nå.
Det at det virker som du har tatt opp shitten i fjellheimen(mengden ekko) gir meg også diarè, kunne dette blitt løst på en annen måte kanskje, hva med å feks. dra med deg et tensing-kor i studioet i stedet til å kore med deg?

Og, om du hadde presset inn èn "meg" eller "deg" i låta Ungkar hadde jeg løpt på veggen... Dritt irriterende.

Bortsett fra det; ikke mye jeg kommer på. Så får man bare satse på at du slår igjennom og kan rulle deg i fjortischicks så kan jeg disse deg offentlig også
Har da hørt alt. Vil også si at jeg har hørt dette før, men har tro på at mange i den lavere alder kan like musikken godt da jeg føler dette er den typiske "masseproduksjons" musikken som mange liker. Sangen Stjerneskudd var den jeg likte best. Tenker jeg skal dele dette med litt venner og høre hva de synes, og gi litt mer tilbakemelding fra et større publikum. Føler at det kan bli litt mye autotune ? Ikke min type musikk I det hele tatt men hadde ingen store problemer med og høre gjennom alle sangene. Godt jobba , vil si du har baller da du deler dette på freak da folk som regel slakter deg

Stå på
Trådstarter
moret - Takk som gidder å kommentere alt dette her. Du hørte igjennom og skrev din mening, og jeg kan vel ikke be om mere enn det

Tombøtte - Musikken min er nok en typisk masseproduksjons, mainstream greie. Så jeg er med på den at man kan føle at man har hørt det før. Kult om du gidder å dele den ja
Selvom du følger mainstream så ihvertfall prøv å få noe eget preg på det. Hadde jeg hørt det her på radioen hadde jeg bare trodd det var Cir.Cuz eller Robin & Bugge.

Det er greit at du vil følge mainstream. Men få til noe som er litt mer din greie / noe som skiller seg ut. (ikke vet jeg hvordan)

Kanskje du liker å høre at du høres ut som de men lag heller noe mainstream som skiller seg ut da :P
Falt veldig i smak hos meg. Men dette skyldes vel at jeg har sansen for den type musikk!
Trådstarter
Bebisnull - Hehe det er ikke som om jeg prøver å herme etter noen her. Jeg prøver bare å lage musikk som jeg selv kunne like å høre på. Jeg har forøvrig holdt på lengre enn begge overnevnte

Sniper1986 - Kult. Godt å høre
Sitat av entady Vis innlegg
Bebisnull - Hehe det er ikke som om jeg prøver å herme etter noen her. Jeg prøver bare å lage musikk som jeg selv kunne like å høre på. Jeg har forøvrig holdt på lengre enn begge overnevnte

Sniper1986 - Kult. Godt å høre
Vis hele sitatet...
Nei det er jo det også da at man må jo bare lage det sånn at man selv liker det og er fornøyd. Du kan være stolt av den det kan du helt klart
Trådstarter
Takk for det
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Da har jeg hørt gjennom hele albumet, og "Smil" var vel den eneste jeg egentlig likte, dog blir jeg nok å høre den flere ganger.
Er likt annet, men jeg liker det veldig godt!
Trådstarter
En sang som blir likt, er mere enn bra nok for meg det! Hehe

Godt å høre!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Noen flere som vil dele en mening eller to?
er ikke alle som har spotify man, legg ut noe på youtube, soundcloud eller lignende så kanskje flere sjekker det ut
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Det er sant Albumet er nylig utgitt for salg, så den vil ikke bli lagt ut på Youtube enda. Den første singelen fra Albumet er derimot ute på Youtube, og den ligger her:

http://youtu.be/c24-scapqag

http://youtu.be/c24-scapqag
Som juicekongen sa. Bra produksjon. Men ingen originalitet.
Høres ut som et Erik og Kriss plagiat.
Trådstarter
Jeg er med på den Noen flere?
Et album som garantert vil bli hørt mange ganger. I rett humør så er det repeat-materiale deluxe. Konge med noe enkelt/mindless musikk med handlinger som er enkle å kjenne seg igjen i.
Trådstarter
Kool! Godt å høre!

Anyone else?