Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2077
Hva syntes dere om at det finnes ett produkt som Rapex? Eller rettere sagt, de som bruker den? Er ikke det en smule paranoid?
Er en slik: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:A...B8SYwCuyVzr5jg
Sitat av Kojtkaka Vis innlegg
Er ikke det en smule paranoid?
Vis hele sitatet...
Det er verdt å merke seg at dette produktet ble utviklet av en sørafrikaner. Sør-Afrika er et av de landene med høyest antall voldtekter i verden, så sett i lys av det vil jeg vært forsiktig med å stemple det som paranoid. Jeg synes dog det er utrolig synd at et samfunn er så pill råttent at det fremmer et reelt behov for noe slikt...
Sist endret av Nichotin; 22. januar 2013 kl. 11:21.
Syns det er kjempe bra at produktet finnes, Men jeg syns synd på menneskene som føler at de må bruke produktet hver eneste dag og natt tilfelle de blir voldtatt..
Si foreldra dine gir deg produktet og sier du skal bruke det, glemmer du det en dag og blir voldtatt så er det mulig å si at det delvis var offeret sin feil, foreldra hadde jo lært h*n hvordan man kunne unngå det..

Jeg tenkte også at det var ett litt skummelt våpen.. Prostituerte kan lure deg inn på ett rom og få deg til å dyppe kjeppen i "tannhelvete", og mens du hyler og skriker er det jo ganske lett å ta nyrene eller lommeboka de..

Ender jeg opp i utenlandsk fengsel skal jeg nok gå til innkjøp av et par da, noen som vet om de passer i anus?

Jeg tror foresten produktet har endret navn til Rape-Axe.. noe jeg skjønner godt, Rapex høres jo ut som rophypnol aktige piller
fra wiki: Other critics fear that use of the device could possibly enrage an attacker and further jeopardize the victim

dette er jo et godt poeng, en standard voldtektsmann er vel vanligvis ikke snille karen, og ville nok skyldt på fruen han forsøkte å voldta om hans penis hadde blitt "bitt" av denne.

og mest sannsynlig slått hu halvt ihjel
Jeg anbefaler bare å bære en pistol ¯\_(ツ)_/¯
Derfor voldtektsmannen ikke kunne bli sint og angripe!

Jeg synes at en pistol er tryggere

Jeg beklager for dårlig norsk forresten ;o
Sist endret av giraffe; 22. januar 2013 kl. 16:18.
Rapex, making rapists turn into murderers.
[quote=giraffe;2830063]Jeg synes at en pistol er tryggere /QUOTE]

Men da må man være redd for politiet i tillegg

Other critics fear that use of the device could possibly enrage an attacker and further jeopardize the victim
Vis hele sitatet...
Kanskje det hadde fungert med et hurtigvirkende sovemiddel eller gift

Jeg tror egentlig at man ikke er i stand til å angripe noen om man trekker ut penis og det henger en kondom med tenner fast i den, og man vil vel blø ut ganske fort også?
Fant dette
Sitat av http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20101204214828AAWonQy
And even if one doesn't die directly from blood loss, the shock that follows can lead to impaired decisions which can be fatal.
Vis hele sitatet...
Så før man tar igjen på damen som ga deg kondomet vil man kanskje rive det av, og dermed blø mye raskere og derfor bli svakere og så dø..
Sitat av giraffe Vis innlegg
Jeg anbefaler bare å bære en pistol ¯\_(ツ)_/¯
Derfor voldtektsmannen ikke kunne bli sint og angripe!

Jeg synes at en pistol er tryggere

Jeg beklager for dårlig norsk forresten ;o
Vis hele sitatet...
veit ikke hvor du bor hen, men her i Norge så friker purken ut hvis du har en pistol til selvforsvar.
det er "staten" som skal "forsvare" deg (fra deg sjøl)
Jeg er egentlig mest sjokkert over at den da tydeligvis er laget for å drepe voldtektsmenn.
Hvordan kan man dø av dette? Blodtap?

Uansett så tror jeg faktisk at dette vil gjøre en voldtektsmann enda mer sint og at han faktisk vil gjøre mer skade. Selv om folk absolutt ikke bare skal akseptere at man kan bli voldtatt.

Ordentlig selvforsvar hjelper vel mye bedre. Og da snakker jeg ikke om 2 timer med krav maga på samfunnshuset. Men heller å følge et kurs og trene ordentlig kampsport.
Sist endret av happy violence; 22. januar 2013 kl. 17:49.
Sitat av bigvito Vis innlegg
veit ikke hvor du bor hen, men her i Norge så friker purken ut hvis du har en pistol til selvforsvar.
det er "staten" som skal "forsvare" deg (fra deg sjøl)
Vis hele sitatet...
Ja, jeg mente egentlig i Sør-Afrika. Jeg synes at i alle fall en pistol er bedre for å forsvare, "rapex" er farligere fordi at voldtekstmannen kunne bli sint!

Men hvis en dum voldtekstmann misser pikken sin, det er ingens feil - bare voldtekstmannen
Sitat av happy violence Vis innlegg
Hvordan kan man dø av dette? Blodtap?
Vis hele sitatet...
Er jo endel blod i en erigert penis..
I Rape-Axe kondomet tror jeg det er mellom 12 og 16 "tenner" med en buet form..
Når penis går inn får den smerte så den trekker seg lynraskt ut, så kommer automatisk voldtekts mannens hånd til å ville rive av kondomet og dra med seg snabelen..
Hvis han er oppegående nok til å ville skade dama etter dette så tror jeg dama har en mye større kjangs en tidligere..
tar man pulsåra i armen eller låret har man vel bare noen sekunder før man dør av blodmangel, tror jeg.. og jeg gjetter at penis ligner litt, og spesielt når den er stor..
Sist endret av Novice; 22. januar 2013 kl. 18:01.
Sitat av Ketenna Vis innlegg
Jeg er egentlig mest sjokkert over at den da tydeligvis er laget for å drepe voldtektsmenn.
Vis hele sitatet...
Vel, om noen stikker penisen sin inn en person uten samtykke så syns jeg ikke at dette er så ille.
Om noen er villige til å ødelegge liv så gjør det meg ingen verdens ting om svinepelsene risikerer å blø ihjel under forsøket.
Sist endret av Knask; 22. januar 2013 kl. 18:05. Grunn: leif
Sitat av Novice Vis innlegg
Er jo endel blod i en erigert penis..
I Rape-Axe kondomet tror jeg det er mellom 12 og 16 "tenner" med en buet form..
Når penis går inn får den smerte så den trekker seg lynraskt ut, så kommer automatisk voldtekts mannens hånd til å ville rive av kondomet og dra med seg snabelen..
Hvis han er oppegående nok til å ville skade dama etter dette så tror jeg dama har en mye større kjangs en tidligere..
tar man pulsåra i armen eller låret har man vel bare noen sekunder før man dør av blodmangel, tror jeg.. og jeg gjetter at penis ligner litt, og spesielt når den er stor..
Vis hele sitatet...
...så menn som har en liten pikk er bare fint? lolo
Sitat av Knask Vis innlegg
Vel, om noen stikker penisen sin inn en person uten samtykke så syns jeg ikke at dette er så ille.
Om noen er villige til å ødelegge liv så gjør det meg ingen verdens ting om svinepelsene risikerer å blø ihjel under forsøket.
Vis hele sitatet...
Egentlig ganske enig.. Blir noe annet enn dødsstraff fordi muligheten for justismord er borte.

MEN JENTER: Vær så snill å husk å ta den ut før du treffer kjæresten
Kær
Trådstarter
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg

MEN JENTER: Vær så snill å husk å ta den ut før du treffer kjæresten
Vis hele sitatet...
Den har jeg tenkt på og, tenk om du glemmer og ta den ut, og du får med deg en hjem. Det at man faktisk kan dø av den er noe jeg heller ikke har tenkt på. Det var noen venner og/av meg som bynte og prate på det på skolen her om dagen og vi reflekterte litt uten og komme fram til noen konklusjon, annet enn at det er må være veldig ukomfortabelt og bruke (av jenta).
Unnskyld meg, men er det bare jeg som ikke skjønner hva i alle dager dette her er? En kondom med masse tenner?
Hvorfor ville noen bruke den, eller voldtekstmenn som dere snakker om..?
burde vært möderatör
Siterer wikipedia:
"The Rape-aXe is a latex sheath embedded with shafts of sharp, inward-facing barbs that would be worn by a woman in her vagina like a female condom. If an attacker were to attempt vaginal rape, his penis would enter the latex sheath and be snagged by the barbs, causing the attacker excruciating pain during withdrawal and giving the victim time to escape. The condom would remain attached to the attacker's body when he withdrew and could only be removed surgically, which would alert hospital staff and police."

Det er enkelt og greit en blanding av en kondom og en bjørnefelle som kvinner kan gjemme i musa si, i tilfelle de blir forsøkt voldtatt.

Dette svarte skaperen etter hun ble møtt med mye kritikk:
"As with everything in life there will be negative attitudes and I can't be responsible for people who refuse to educate men and feel the device is medieval," and responds by calling the Rape-aXe "a medieval device for a medieval deed."

Er svært enig. Voldtektsmenn (og da mener jeg de som overfaller folk, ikke de stakkarene som knuller ei drita dame som angrer dagen derpå og sier han voldtok henne) er avskum og har bare godt av å få ødelagt kuken.
Sist endret av pappabetaler; 23. januar 2013 kl. 02:00.
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Unnskyld meg, men er det bare jeg som ikke skjønner hva i alle dager dette her er? En kondom med masse tenner?
Hvorfor ville noen bruke den, eller voldtekstmenn som dere snakker om..?
Vis hele sitatet...
å dyppe kjeppen i "tannhelvete", og mens du hyler og skrike
Vis hele sitatet...
pappabetaler kom meg i forkjøpet.
Sist endret av pannekake2k; 23. januar 2013 kl. 01:59.
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Siterer wikipedia:
"The Rape-aXe is a latex sheath embedded with shafts of sharp, inward-facing barbs that would be worn by a woman in her vagina like a female condom. If an attacker were to attempt vaginal rape, his penis would enter the latex sheath and be snagged by the barbs, causing the attacker excruciating pain during withdrawal and giving the victim time to escape. The condom would remain attached to the attacker's body when he withdrew and could only be removed surgically, which would alert hospital staff and police."

Det er enkelt og greit en blanding av en kondom og en bjørnefelle som kvinner kan gjemme i musa si, i tilfelle de blir forsøkt voldtatt.

Dette svarte skaperen etter hun ble møtt med mye kritikk:
"As with everything in life there will be negative attitudes and I can't be responsible for people who refuse to educate men and feel the device is medieval," and responds by calling the Rape-aXe "a medieval device for a medieval deed."

Er svært enig. Voldtektsmenn (og da mener jeg de som overfaller folk, ikke de stakkarene som knuller ei drita dame som angrer dagen derpå og sier han voldtok henne) er avskum og har bare godt av å få ødelagt kuken.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for bra svar!

At vi lever i en verden der kvinner føler ett behov, og at det faktisk er et behov for at kvinner skal gå med en alligator kjeft inni musa for og ikke bli voldtatt finner jeg helt forkastelig.
Støtter oppfinnelsen, men syntes samtidig utrolig synd på alle kvinner der ute som dessverre må finne seg i dette.
Hihi. Det var da litt av et middelaldersk torturredskap. For all del hvis en voldtektsmann eller to -eller alle sammen, får skjært penis i småbiter er jeg bare glad jeg. Men som Mozilla sa overfor, så misunner jeg ikke akkorat de som går rundt med denne.
Jeg synes at nærkamp skulle bli obligatorisk for kvinner på skolen. Menn er sterkere og mere aggressive enn kvinner og i tilegg det kjønnet som står for absolutt flest overgrep være seg seksuelt eller bare fysisk, så at vi burde prøve og utjevne det hele sier seg selv. Og da snakker jeg ikke om 1 dag med nærkamp men noe de har ukentlig som starter på ungdomskolen og går ut videregående.

Ned med overgripere om de lusker i busker eller ei!
defuse with cucumber, problem solved.
Sitat av Malanthor Vis innlegg
Hihi. Det var da litt av et middelaldersk torturredskap. For all del hvis en voldtektsmann eller to -eller alle sammen, får skjært penis i småbiter er jeg bare glad jeg. Men som Mozilla sa overfor, så misunner jeg ikke akkorat de som går rundt med denne.
Jeg synes at nærkamp skulle bli obligatorisk for kvinner på skolen. Menn er sterkere og mere aggressive enn kvinner og i tilegg det kjønnet som står for absolutt flest overgrep være seg seksuelt eller bare fysisk, så at vi burde prøve og utjevne det hele sier seg selv. Og da snakker jeg ikke om 1 dag med nærkamp men noe de har ukentlig som starter på ungdomskolen og går ut videregående.

Ned med overgripere om de lusker i busker eller ei!
Vis hele sitatet...
Det fikk meg til å tenke på en ting!
Hva viss det er fler enn en person,gjengvoldekt?

Da blir det bare til at kvinnen blir slått ihjel av de andre...
Det er der nærkampen kommer inn!
Og hvis de er mange hadde det vært fint om hun hadde en hk.
Men for all del det beste er vel at hun har en hjerne. Unngår mørke parker, og blir ikke med fremmede menn med hjem og sånt. Det er stusselig at man faktisk må være forsiktig men det er nå sånn det er.