Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3655
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Hei alle Freaks!

I morgen skal jeg og en kamerat ha fest i Holmestrand og vi tenkte kanskje det hadde vært kult om noen Freaks møtte opp

Om det er noen som har lyst å komme innom og eventuelt ta med noen venner så skrik ut.
Det blir meet-up og fest fra og med fredag til søndag.

Dette her vil skje i et bygg litt utenfor Holmestrand som egentlig brukes som lager, men også har to leiligheter i 2. etasje. Dette betyr at det er ingen naboer, god plass både inne og ute og et herlig fristed!

For de av dere som tenker at dette høres kjempekult ut, til tross for at dere ikke er fra nærområdet:
Om du ikke har bil så er det gode kollektive muligheter dit dette vil skje.
Om du er fra Oslo området eller lenger oppover enn det så vil det enkleste være å ta Nettbuss. Dette koster under 150 kr for de som er under 25.
Dersom du er fra nærmere Moss og Østfold vil bastøferja og lokalbussene være best.
Er du fra samme side av fjorden gjelder enten Nettbuss fra Kristiansand / Tønsberg eller lokalbusser.
Sist endret av Adeith; 21. april 2016 kl. 15:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er det inngangspenger? Hvor i Holmestrand?
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Trådstarter
Sitat av JanitorScruffy Vis innlegg
Er det inngangspenger? Hvor i Holmestrand?
Vis hele sitatet...
Haha, absolutt ikke.
Altså, det er et lagerbygg med to leilgheter. Vi vil disponere dette til en fest + freak meet-up i ett. Helt gratis, eneste vi forventer tilbake er hensyn og respekt. Om vi ber folk bruke askebeger så blir vi sure om det ligger sneiper i sengene. Slik har det nemlig vært før

Angående sted så heter det vel Kronlia i det området.
Hehe, i morgen? Jeg bor i Vestfold selv, dette hørtes jo utrolig interessant ut! Lurer på om jeg skal undersøke litt utover dagen om jeg kan få det til!

Hensyn og respekt er helt klart noe man bør få til, by all means. Kan bli veldig moro det her da!
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Trådstarter
Sitat av JanitorScruffy Vis innlegg
Hehe, i morgen? Jeg bor i Vestfold selv, dette hørtes jo utrolig interessant ut! Lurer på om jeg skal undersøke litt utover dagen om jeg kan få det til!

Hensyn og respekt er helt klart noe man bør få til, by all means. Kan bli veldig moro det her da!
Vis hele sitatet...
Yes, fra i morgen ettermiddag til søndag ettermiddag.
Du får gi en lyd når du vet nærmere
Bor 20 min unna, på fjellet der eller?
Whaddup broseph.

Så etter å ha lurket forumet i typ 10 år uten videre trang til å registrere bruker måtte jeg omsider krype til korset. Var på tide anyways.
Jeg er en Holmestrand OG / lokalhelt ( evt five-o ), og jeg og noen av gutta kunne absolutt vært interessert i en bra fest og good times.
En av gutta er forøvrig DJ, så vi kan muligens strekke ut en hånd og ordne med rimelig rått anlegg, lys røyk mm godis til alles felles glede.
Hit me up, dawg
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Bor 20 min unna, på fjellet der eller?
Vis hele sitatet...
Like ved det derre buddhist tempelet

Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Whaddup broseph.

Så etter å ha lurket forumet i typ 10 år uten videre trang til å registrere bruker måtte jeg omsider krype til korset. Var på tide anyways.
Jeg er en Holmestrand OG / lokalhelt ( evt five-o ), og jeg og noen av gutta kunne absolutt vært interessert i en bra fest og good times.
En av gutta er forøvrig DJ, så vi kan muligens strekke ut en hånd og ordne med rimelig rått anlegg, lys røyk mm godis til alles felles glede.
Hit me up, dawg
Vis hele sitatet...
Å så sjukt fett!
Hvor mange er dere? Vi kjenner ikke så voldsomt mange i Holmestrand som er typiske freak-heads så trokke det blir helt kaos tilstand, men ta med det dere vil.
Send meg en message så hooker jeg nummeret mitt og adressa
Sist endret av Adeith; 21. april 2016 kl. 23:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Adeith Vis innlegg
Å så sjukt fett!
Hvor mange er dere? Vi kjenner ikke så voldsomt mange i Holmestrand som er typiske freak-heads så trokke det blir helt kaos tilstand, men ta med det dere vil.
Send meg en message så hooker jeg nummeret mitt og adressa
Vis hele sitatet...
Vi er alt fra 5 - 100 + stk i et alderspenn på 20 - 30 litt avhengi av hvor mange som har muligheten. You know, lite sted = one big inbred family.
Noen er ute å reiser, andre er litt kjipe på sine eldre dager og varslet er litt kort, men vi er nok fort bortimot 5 - 10 stk som garantert dukker opp og gir det en sjanse. Det faller litt på deg / dere og hva slags gjester dere har sett for dere - Null problem å ringe tlf varm og invitere masse folk.

Pm coming up
Jeg har ikke bestemt meg for om jeg kommer eller ikke enda, men jeg skal ha vors og vi har ikke noe sted å dra etterpå enda. Så du kan nesten regne med et par stykker herfra og!
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Trådstarter
Sitat av JanitorScruffy Vis innlegg
Jeg har ikke bestemt meg for om jeg kommer eller ikke enda, men jeg skal ha vors og vi har ikke noe sted å dra etterpå enda. Så du kan nesten regne med et par stykker herfra og!
Vis hele sitatet...
Send meg en pm med nummeret ditt så finner vi ut av ting. Kommer ikke til å være her inne så veldig mye i morgen
Helt kjørt.
Elmsild's Avatar
Faen, kunne trenge en fest nå men er dessverre i Bergen frem til sommeren. Men veldig god insj!
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Trådstarter
Oi for en kveld!
Så mange nye koselige mennesker på ett og samme sted... Drøyt!
I dag blir det ny runde et annet sted. Oppdateringer fra begge meet-ups legges nok ut i morgen.
Husk at dersom noen andre Freaks skulle være interesserte så er det bare å sende en PM


Sitat av Elmsild Vis innlegg
Faen, kunne trenge en fest nå men er dessverre i Bergen frem til sommeren. Men veldig god insj!
Vis hele sitatet...
Bare å bli med en annen gang!
Hvordan kommer jeg i kontakt med deg?
Virker int