Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 5035
Skal prøve kokain for første gang, lurer på om det er som hasj at man ikke føler rusen første gang? eller er det bare en myte?

hvor mye kokain(mg?) trenger man før for å få seg forbi ikke rus grensen
Ta deg noen øl og en stripe på i underkant av 0.1 gram. Da føler du effekt, ellers så har du blitt bøffa, jeg merka det ihvertfall bra første gang.
Det spørs veldig på hva du er vant til fra før, og hva du forventer deg, samt kvaliteten på stoffet. Kokain er vel det stoffet som flest blir skuffet over når de prøver det, da rusen kan være ganske subtil. Fungerer definitivt best i kobinasjon med alkohol og hæla i taket. Ikke forvent å bli særlig rusa. Godt humør og glimt i øyet er det beste du kan regne med, så får du ta det som en bonus hvis varene er så bra at du føler deg helt konge.

Dosering avhenger bl.a. av stoffets renhet. Erfaringsmessig er det greit å snorte seg skikkelig opp først, for så å justere med små linjer deretter.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Ja det er til dels slik, man må ta det noen ganger før man blir skikkelig tent, kropp å sånn må bli kjent med stoffet før man får skikkelig funk.
Kan ikke bekrefte dette, men snakker av egen erfaring og har hørt det utallige ganger.
God cola er uansett vanskelig og å få tak i her til lands og med mindre du har god cola så er ikke rusen noe å skryte av.
for min del funka det ikke første gangen. men digger følelsen det gir meg nå! konge i fylla
I disse dager er det så mye kokain som er full av andre stimulanter at formen varierer fra batch til batch. Selv majoriteten av dem som bruker regelmessig klarer ikke skille klinten fra hveten.

Mao - formen er avhengig av batchen mer enn av kokains farmakologiske egebskaper
Enig. Formen avhenger av batchen...ooog FYLLA!!! Sammen er de konge!
Om du ikke er kjent med hjerte problemer/psykiske problemer i din familie er det bare å kjøre/snorte på.

Jeg tror avhengighet av cola kommer heller sakte. Jeg kan godt bruke det i 2-3 dager et par ganger i året, for så å vente et år eller to til neste gang. Det er nok heller individuellt.
med god coke så kommer den sigende, m en første gangen så bø dt ikk bli funk, men neste gangene så ska det funke heavy fett... Men er litt med coke at man må bli kjent med rusen også vite litt hva man leter etter. If u know what I mean
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
52 8
skyt en kvarting, da kjenner du garantert god effekt
Prøvd 0.1g cola én gang. Fem stykk som aldri hadde rørt det før, alle fikk god effekt.
Kan nevne at vi tok en stripe med 50mg, og en like stor stripe til 15 minutter seinere.
Sitat av KingofSpades Vis innlegg
skyt en kvarting, da kjenner du garantert god effekt
Vis hele sitatet...
ikke bra tips i det hele tatt, det er en helt annen rus som ikke kan sammenlignes med snorting. ekstremt avhengighetsskapende å skyte kola
Sitat av KillahKrem420 Vis innlegg
med god coke så kommer den sigende, m en første gangen så bø dt ikk bli funk, men neste gangene så ska det funke heavy fett... Men er litt med coke at man må bli kjent med rusen også vite litt hva man leter etter. If u know what I mean
Vis hele sitatet...
Har du noen gang prøvd kokain? Greia med kokain, er at rusen kommer noe momentant, slikt som et ''rush'' som spyler igjennom kroppen og gjør at du føler deg bra. Det med at det ikke skal være ''funk'' første gangen er selvsagt også feil. Kokain er en sentralstimulant på linje med alkohol. Kjenner ikke en sjel som har prøvd kokain for første gang som ikke har fått effekt.
Er det nødvendigvis slik at man ikke kjenner hasj-rus den første gang man prøver det? Uansett effekten kan muligens være litt vanskelig å "forstå" i starten. Men at du vil kjenne den - det er jeg ganske sikker på.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av Relevant Vis innlegg
Har du noen gang prøvd kokain? Greia med kokain, er at rusen kommer noe momentant, slikt som et ''rush'' som spyler igjennom kroppen og gjør at du føler deg bra. Det med at det ikke skal være ''funk'' første gangen er selvsagt også feil. [COLOR="Blue"]Kokain er en sentralstimulant på linje med alkohol. Kjenner ikke en sjel som har prøvd kokain for første gang som ikke har fått effekt.[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Først; alkohol er ikke en stimulant, den har i hovedsak sedativ effekt. Riktignok kan du si at (sterk) alkohol virker oppkvikkende i starten av rusen, deretter sløver den sanser, tankegang, og motorikk betraktelig.

Deretter; det er mange som ikke får særlig effekt den første gangen(e). Blitt sagt flere ganger på forumet i kokaintråder, at man må "lære rusen å kjenne" sam ikke forvente altfor mye. Jeg selv fikk ikke noe massivt rush den gangen jeg prøvde for første gang, men den var en halvdårlig batch. I kombinasjon med alkohl skal den nok funke bedre og rushet kommer kjappere -- referer til kokaetylen (stoffet som dannes når du blandet kola og alkohol).

Kokaetylen har liknende euforiske egenskaper som kokain men bevarer sin virkning i kroppen lenger. Enkelte undersøkelser antyder at det er mer toksisk enn kokain selv, særlig for hjertet.
Vis hele sitatet...
Sist endret av aeon_illuminate; 18. mars 2015 kl. 15:01.
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Ting og tang.
Vis hele sitatet...
Greit nok, den skal du få... Takk for bedre informasjon, har alltid klassifisert etanol som en stimulant, min feil!

Utover det, vil jeg fremdeles stå for innlegget mitt. Det med å lære seg å kjenne rusen, er vel mer om å vite hva man skal se etter i rusen, ikke at rusen er mindre fremtrengende? Tenker nok at man uansett får effekt første gangen, bare at mange ikke helt vet hva som er kokainen og ikke - og at de store pupillene, raske hjerteslagene, dopaminutløsningen etc. vil være som når man sier man føler effekt.