Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  826 135361
Sitat av kenny Vis innlegg
Lurte på en ting.
Noen sa at om du har special edition av gta 5, så får du en Hotknife gratis.
På butikken i online står det at den er "out of stock"
Vis hele sitatet...
Sitat av kenny Vis innlegg
jeg har CE pakken, trodde det kom frem i den første posten.
Vis hele sitatet...
Jeg tolket det dithen at du hadde Special Edition, ikke Collectors Edition.
Fikk du garasjene i storymode gratis eller måtte du kjøpe de? I CE får du de gratis.
Fikk du med caps og ei lita veske med lås?

I Special Edition får du dette:

SPOILER ALERT! Vis spoiler
http://collider.com/wp-content/uploads/grand-theft-auto-v-special-edition-600x410.jpg


I Collectors Edition får du dette:

SPOILER ALERT! Vis spoiler
http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/actual_1369261754.jpg


I Special Edition får du ikke bilen Hotknife, motorsykkelen CarbonRS og sportsbilen Khamelion, hverken på online eller storymode, derfor står det "Out of stock" i butikkene når du har aktivert koden.

I tillegg koster CE 13-1500 kr, mens Special Edt. koster 6-800 kr, noe som gjør at jeg tror du har Special Edition siden du betalte 700 kr.
Sist endret av freeaak; 10. oktober 2013 kl. 15:42.
Må man ha gullmedlemskap på Xbox live for å kunne spille online??
Sitat av tubtau Vis innlegg
Må man ha gullmedlemskap på Xbox live for å kunne spille online??
Vis hele sitatet...
Japp. titegn
noen som har prøvd å sende characteren sin i dusjen mens man har headset på?

Fikk nettopp beskjed om at jeg kan tjene RP på å synge inn i mikrofonen.
Et lite tips til de som er lavt på "rangstigen"
Hallo. Jeg har ett crew som heter MILORG RF (resistance fighters), som de fleste sikkert ved er dette navnet på en norsk motstandsgruppe fra andre verdenskrig er bla laget en film om det snakker da selvfølgelig om Max Manus. Tanken er å få med så mange norske som mulig og da for oss store "heist" og konfrontere andre crews gjennom "nøye" planlegging og ved å tenke annerledes. Du kan melde deg for tjeneste i MILORG RF her http://socialclub.rockstargames.com/crew/milorg_rf
Sist endret av Dickie5; 10. oktober 2013 kl. 20:47.
Artig historie. Startet ett random race, og endte opp med 6 ikke engelsktalene folk som tydeligvis hadde mye penger ingame, så dem veddet 2-10k hvert løp per person, endte opp å vinne 4 løp på rad mot dem, men han ene hang bak meg alle rundene.

løp nummer 5 så veddet jeg 10k på han som hang bak meg hele tiden, og slapp han forbi rett før mål linja, og vant nesten 26k på ett løp

Siden dem fleste andre hadde satt cash på meg

Aner ikke hva dem sa, men aldri hørt "BleedingGum" bli brukt så mye i en samtale før det
Det er helt fucked up med betting når jeg spiller. Man får ALLTID mye mindre penger enn det de andre betta. for eks viss jeg spiller mot en venn og begge satser 1000 så får jeg bare 600 viss jeg vinner.
Hva er dette for noe?
går på odds også. Jo flere folk du kjører mot jo bedre odds.
Ser ut som de følger Win/loss ratioen din også. ofte jeg ser 5/7 ect, da er den nesten ikke vits å vedde cash.
Sitat av freeaak Vis innlegg
Jeg tolket det dithen at du hadde Special Edition, ikke Collectors Edition.
Vis hele sitatet...

Sorry, my fault.
Gikk litt fort i svingene her.
Du har rett.
Satte meg ned for å spille litt online igjen nå, og jeg er helt alene der. Nekter å tro at det ikke er noen i hele verden som spiller??

Har prøvd å gå ut og inn igjen, men fremdeles ikke noen. Er det noen smarte måter å få litt liv på her?

Edit: Og of topic: Hvorfor står det i innlegget at dette ble postet kl. 05.49? Når klokken er 06.49?
Sist endret av Fuzzybossen; 11. oktober 2013 kl. 06:50.
join et crew få deg mere gta venner
We got machetes!
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Satte meg ned for å spille litt online igjen nå, og jeg er helt alene der. Nekter å tro at det ikke er noen i hele verden som spiller??

Har prøvd å gå ut og inn igjen, men fremdeles ikke noen. Er det noen smarte måter å få litt liv på her?

Edit: Og of topic: Hvorfor står det i innlegget at dette ble postet kl. 05.49? Når klokken er 06.49?
Vis hele sitatet...
<Jeg har sitt det en gang at det er tomt for folk, men da joiner jeg bare ny session. Vips fullt av raringer.
For Xbox 360 spillere uten crew så vil jeg bare anbefale : http://socialclub.rockstargames.com/...nd_only_norway

Har annonsert Crewkveld fra klokken 20.00 i dag (Fredag) så hiv dere med om dere vil.

Xbox live: Vanvult.


For dem som ikke skjønner greia med crew: Du får ekstra bonuser for å gjøre oppdrag, race og lignende med Crew. Det gir deg også en kjempemulighet å bli kjent med nye folk å gir deg en helt annen spillopplevelse enn å bare freeroame alene eller med randome personer.
Vil også anbefale alle her å skaffe seg headset, er konge å vite hva dem andre tenker når dere er på oppdrag så ikke alle løper til samme tingen eller hver sin vei
Eneste problemet jeg har hatt med online er at alle jeg møter er dicks.
Har ingen venner siden jeg glemte passordet på PSN, og måtte lage ny bruker. Så på free roam er jeg et fint offer...
Er jo nesten konstant biljakt med en tilfeldig idiot som prøver å drepe meg

Utenom det er det kult konsept og missions. Satser på at de som er "bad sports" blir merket som det og at systemet kommer igang etterhvert.
Vil anbefale deg å skaffe deg et crew å spille med. Man blir fort ''kjent'' med folk på den måten å spillopplevelsen blir mye bedre etter hva jeg har erfart
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Eneste problemet jeg har hatt med online er at alle jeg møter er dicks.
Har ingen venner siden jeg glemte passordet på PSN, og måtte lage ny bruker. Så på free roam er jeg et fint offer...
Er jo nesten konstant biljakt med en tilfeldig idiot som prøver å drepe meg

Utenom det er det kult konsept og missions. Satser på at de som er "bad sports" blir merket som det og at systemet kommer igang etterhvert.
Vis hele sitatet...
Hvis du vil gjøre noen oppdrag i helgen så legg meg til på PSN Irrasda heter jeg. Karakteren min ble slettet så jeg måtte starte på nytt, er bare lvl 3 nå.
Sist endret av Xernox; 11. oktober 2013 kl. 11:49.
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Eneste problemet jeg har hatt med online er at alle jeg møter er dicks.
Vis hele sitatet...

Venn deg til det.
Ser at den nye trenden nå har blitt å invitere deg til missions, for å så drepe deg å ta pengene dine etter det er ferdig.
Har opplevd den der kenny, skikkelig surt.
Jeg tok hevn på han ene, drepte han 4 ganger å tok pengene hans, da forsvant han fra spillet fullstendig og.
Forresten kan du regne med meg klokken 8 i kveld.
Sist endret av kenny; 11. oktober 2013 kl. 13:50.
Hehe, bring the karma

Er så lei av å bli kicka fra sessions i free roam. Skjedde rundt 6 ganger i går uten at jeg gjorde noe spesielt.

Supert! Håper på at mange møter opp så det blir drit gøy
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Utenom det er det kult konsept og missions. Satser på at de som er "bad sports" blir merket som det og at systemet kommer igang etterhvert.
Vis hele sitatet...
Jeg ble merket som bad sport igår kveld. Det sto at jeg ble å være bad sport i 48 timer, jeg fikk en dritkul hatt men kan dessverre ikke spille med andre enn andre bad sports så lenge jeg er det.

Jeg er ikke spesielt bad sport heller, alt jeg har gjort er å drepe folk med sticky bombs når de prøver å drepe meg. Det ender som regel opp med at jeg sprenger deres personal vehicle. Ser jo ikke på det som noe galt å sprenge andre sine personal vehicle når de prøver å gjøre det med meg.

Hatten ser slik ut for de som lurer:

http://www.philnel.com/wp-content/uploads/2013/01/dunce-cap-emily-kelley.jpeg
We got machetes!
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Jeg ble merket som bad sport igår kveld. Det sto at jeg ble å være bad sport i 48 timer, jeg fikk en dritkul hatt men kan dessverre ikke spille med andre enn andre bad sports så lenge jeg er det.

Jeg er ikke spesielt bad sport heller, alt jeg har gjort er å drepe folk med sticky bombs når de prøver å drepe meg. Det ender som regel opp med at jeg sprenger deres personal vehicle. Ser jo ikke på det som noe galt å sprenge andre sine personal vehicle når de prøver å gjøre det med meg.

Hatten ser slik ut for de som lurer:

http://www.philnel.com/wp-content/uploads/2013/01/dunce-cap-emily-kelley.jpeg
Vis hele sitatet...
Ja de burde tatt bort at du blir bad sport om du sprenger bilen dems, du må jo betale forsikring penger uansett.. Det med sticky bombs er jo faktisk den morsomste måten å drepe folk på.
Sitat av kenny Vis innlegg
Venn deg til det.
Ser at den nye trenden nå har blitt å invitere deg til missions, for å så drepe deg å ta pengene dine etter det er ferdig.
Vis hele sitatet...
Får man ikke bare 100 dollar om man dreper noen?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Xernox Vis innlegg
Får man ikke bare 100 dollar om man dreper noen?
Vis hele sitatet...
Ikke hvis de har over 5000 på handa, om jeg ikke tar helt feil.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Ikke hvis de har over 5000 på handa, om jeg ikke tar helt feil.
Vis hele sitatet...
Ah, får man alt han har da, eller alt over 5000?
We got machetes!
vet ikke om du får alt men du kan få en god del om de har en del på hånd
Man får litt ekstra, men man spawner omtrent på samme sted etter man er død, så om han er kjapp, kan han drepe deg mange ganer å loppe deg for rubbel og bit.

Fikk forresten beskjed i går om at en annen spiller hadde blitt rana for 2000, og jeg kunne drepe raneren for å få belønning.
Er ikke sikker på om raneren var en spiller, eller en NPC, men den var merket som rød.
Sist endret av kenny; 11. oktober 2013 kl. 15:27.
Er alt stabilt nå? Har ikke spilt online enda, pga. ville vente til ting var i orden.
Noen som kunne tenke seg å samle seg for å spille litt sammen ikveld? Send gjerne en pm så kan vi lage en gruppe sammen på skype evt ta de ingame. Har Ps3 og mic
Sist endret av Storebrand; 11. oktober 2013 kl. 16:59.
We got machetes!
har ikke fått opp noe sånn, men har fått opp bounty targets. De blir røde

Sitat av Obster Vis innlegg
Er alt stabilt nå? Har ikke spilt online enda, pga. ville vente til ting var i orden.
Vis hele sitatet...
100% stabilt nå. Iallefall her. Xbox
Sitat av Obster Vis innlegg
Er alt stabilt nå? Har ikke spilt online enda, pga. ville vente til ting var i orden.
Vis hele sitatet...
jeg begynte og spille online i går..har ende ikke hatt noe problemer (Xbox)
Hva med dere PS3 gamere? PS3 selv her, og er på jobb så får ikke testa ut selv enda.
Sitat av kenny Vis innlegg
Fikk forresten beskjed i går om at en annen spiller hadde blitt rana for 2000, og jeg kunne drepe raneren for å få belønning.
Er ikke sikker på om raneren var en spiller, eller en NPC, men den var merket som rød.
Vis hele sitatet...
Dette kalles "bounty". Du kan sette en pris på en annen spiller sitt "hode". Drep han og du får pengene. (bare mens de er rød).

En som fikk 35k bounty på seg i dag tidlig. Han "sikret" seg med å kjøre helikopter. Tok bare et helikopter jeg også å ramma fyren så han døde. Enkle 35k :P
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Dette kalles "bounty". Du kan sette en pris på en annen spiller sitt "hode". Drep han og du får pengene. (bare mens de er rød).

En som fikk 35k bounty på seg i dag tidlig. Han "sikret" seg med å kjøre helikopter. Tok bare et helikopter jeg også å ramma fyren så han døde. Enkle 35k :P
Vis hele sitatet...
nei var ikke bounty.
Sto "##### has just been mugged for $2000, track down the mugger and claim your reward"
Sitat av kenny Vis innlegg
nei var ikke bounty.
Sto "##### has just been mugged for $2000, track down the mugger and claim your reward"
Vis hele sitatet...
Aha. Ja da var det en NPC som ble ranet, men hos meg så ble det en lilla dott når en NPC ble ranet
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
En som fikk 35k bounty på seg i dag tidlig. Han "sikret" seg med å kjøre helikopter. Tok bare et helikopter jeg også å ramma fyren så han døde. Enkle 35k :P
Vis hele sitatet...

Den høyeste summen bounty man kan sette på noen er per i dag 10 000 dollars, men Lester beholder 1000 selv, så det er i praksis 9000.
Sitat av Zahremar Vis innlegg
Den høyeste summen bounty man kan sette på noen er per i dag 10 000 dollars, men Lester beholder 1000 selv, så det er i praksis 9000.
Vis hele sitatet...
Sto jo 35k på skjermen. Har sett flere ganger det er over 10k bounty ute å går. Fikk selv en bounty på 11.750,- på meg i går. Så enten så er grensa høyere, eller så er det bare ikke stabilt.
Sitat av Obster Vis innlegg
Hva med dere PS3 gamere? PS3 selv her, og er på jobb så får ikke testa ut selv enda.
Vis hele sitatet...
noen som vet om PS3!!!! ONLINE ER STABILT?
Noen som har fått kjøpt seg leilighet? Hvor får dere alle pengene fra? Konstant farming av missions? Burde man spare til dette eller bruke alt på jevn oppgradering av bil osv?
We got machetes!
har leilighet 220k og 2 biler til 150+. Var et oppdrag som het Violent Duct som man kunne farme før, men det har de vist fiksa. Jeg ville vel spart til leilighet.. da du kan ha 10 personlige biler +.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Junglemafia Vis innlegg
har leilighet 220k og 2 biler til 150+. Var et oppdrag som het Violent Duct som man kunne farme før, men det har de vist fiksa. Jeg ville vel spart til leilighet.. da du kan ha 10 personlige biler +.
Vis hele sitatet...
Leilighet er temmelig oppskrytt foreløpig. En garasje med plass til 10 biler koster bare 120k.
We got machetes!
Oppskrytt? Er ganske greit og ha.. heist er ikke kommet enda, men leilighetene til ca 200k+ har et planleggings rom som du kommer til å trenge om du skal gjøre heist.
Ifølge spillfeber.no skal alle som har spilt online iløpet av oktober, få 500 000 dollar i kompensasjon av rockstar.

http://spillfeber.no/multi/artikkel/...-i-gta-online/
Sitat av skogvekst Vis innlegg
Ifølge spillfeber.no skal alle som har spilt online iløpet av oktober, få 500 000 dollar i kompensasjon av rockstar.

http://spillfeber.no/multi/artikkel/...-i-gta-online/
Vis hele sitatet...
Jackpot! Hvor gir man de kontonr??
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Aha. Ja da var det en NPC som ble ranet, men hos meg så ble det en lilla dott når en NPC ble ranet
Vis hele sitatet...
Nei, du kan ringe Lamar for å sende en 'mugger' på andre folk. Da kommer det en NPC og stjeler bilen din og 2k.
noen som er gira på å spille med sammen med meg?, få med flere (PS3) ?
Sitat av Hutch Vis innlegg
noen som vet om PS3!!!! ONLINE ER STABILT?
Vis hele sitatet...
Jepp. Spilte i dag og i går, ingen problemer.

Sitat av aarlien Vis innlegg
noen som er gira på å spille med sammen med meg?, få med flere (PS3) ?
Vis hele sitatet...
Jau jau. Men har ikke headset. Dalenmannen er min PSN samt GTA V nick.
Sitat av aarlien Vis innlegg
noen som er gira på å spille med sammen med meg?, få med flere (PS3) ?
Vis hele sitatet...
Bare å legge meg til: Nikon0807.
Har ikke mic eller noe sånt, men uansett artigere å faktisk gjøre noe med andre enn å gå rundt alene.
Synd de patchet replay på missions, og så dagen etter - R2 for og replaye ..
Fikk heldigvis farmet "Rooftop Rumble" en liten halvtime natten før de fikset opp i R2 funksjonen.

75.000,- og 4200rp (ca) vært 10. sekund, level 75 mission.
Sist endret av WhyNot!; 11. oktober 2013 kl. 23:27.
uff. det er forvirrende i online. Kjørte sammen med en rod.. ett eller annet herfra, men skjønner ikke hvordan man kan ta oppdrag sammen?
Sist endret av Fuzzybossen; 12. oktober 2013 kl. 01:00.