Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2836
Hei, jeg trenger en keylogger "innpakket" i en jpg fil som ikke blir tatt av antivirus. hvor kan jeg oppdrive det, og hvor mye koster det ?
Lurer på det samme, noen som kunne sendt meg en pm om de visste?
Hva skal du med den innpakket i en jpg fil? det er ingen måte å få den aktivert på.

http://freak.no/forum/showthread.php?t=153546
http://freak.no/forum/showthread.php?t=135094
http://freak.no/forum/showthread.php?t=68914
Sist endret av meitemark; 27. april 2012 kl. 02:04.
Jeg har en. Hva skal dere med den da?
Sitat av Poppee Vis innlegg
Jeg har en. Hva skal dere med den da?
Vis hele sitatet...
I see what you did there
Happy Buddha
Sitat av meitemark Vis innlegg
Hva skal du med den innpakket i en jpg fil? det er ingen måte å få den aktivert på.

http://freak.no/forum/showthread.php?t=153546
http://freak.no/forum/showthread.php?t=135094
http://freak.no/forum/showthread.php?t=68914
Vis hele sitatet...
Tror nok han mener at han skal ha en kryptert keylogger bundet til et .jpg bilde. Altså når mottageren trykker på bildet blir han automatisk "infisert" eller logget.

EDIT: Noen spesielle spesifikasjoner keyloggeren skal ha? Bare tastetrykk? Skal den kunne laste det opp til en server? Skal den kunne sendte deg en mail via SMTP?
Forteller du litt hva du skal bruke den til eller hva den skal kunne blir det mye enklere å hjelpe. For sånn du har stillt spørsmålet nå kan du bare skrive "Keylogger" inn i søkefeltet på google og få litt hjelp av en på HF til å kryptere den for deg Ev. for en liten slant.
Sist endret av AmundK; 27. april 2012 kl. 02:31.
Sitat av AmundK Vis innlegg
Tror nok han mener at han skal ha en kryptert keylogger bundet til et .jpg bilde. Altså når mottageren trykker på bildet blir han automatisk "infisert" eller logget.
Vis hele sitatet...
Ja, det var det jeg tenkte han snakket om. Hvis du ser på de 3 trådene jeg lenket til vil du se at det er det samme det er snakk om der, og det er fortsatt umulig.
Happy Buddha
Sitat av meitemark Vis innlegg
Ja, det var det jeg tenkte han snakket om. Hvis du ser på de 3 trådene jeg lenket til vil du se at det er det samme det er snakk om der, og det er fortsatt umulig.
Vis hele sitatet...
Okei, skjønte det nå. Siden problemet her ligger i at en .jpg fil er en passiv fil og dermed bare viser det på skjermen uten noen programkode, så vil det gå an med en annen filtype?

EDIT: Dropp det, da må det være en kjørbar kode om jeg ikke tar helt feil.
Sist endret av AmundK; 27. april 2012 kl. 02:42.
hei, takker for rask feedback, innpakket i pdf fil funker også fint hvis det er lettere å fåt til ?. Amundk: ja infoen sendt pr mail hadde vært midt i blinken
Happy Buddha
Har du tatt en titt på Ardamax Keylogger?
Den har en SMTP-funksjon og et FTP-alternativ dersom du heller skulle trenge det.
Sitat av AmundK Vis innlegg
Har du tatt en titt på Ardamax Keylogger?
Den har en SMTP-funksjon og et FTP-alternativ dersom du heller skulle trenge det.
Vis hele sitatet...
Den må ikke kunne taes av anti virus da noen som vet hvor det kan kjøpes ?
skal du han en keylogger som ikke blir tatt av AVn stikk på hackforums og sett opp en rat så får du noen til og krypte den for deg, alle rats har keylogger inni seg. har værtfall ikke funnet noen som ikke har det enda
I'll just leave this here

www.darkcomet-rat.com/
Vet ikke om du kan spre RATs med jpgs, vil heller tru du må bruke .doc og .pdf

Leste en sak på vg elns, om at kinesiske..? Hackere hadde infisert norske firmaer med .pdf filer,
som skulle se ut som de var fra legitime avsendere.
Vet ikke noe om hvordan man gjemmer det i en .pdf

Men når man lager RAT'en i DC, kan man f.eks endre ikonet til Facebook-ikonet, kalle den MafiaWars_Hack.exe eller noe sånt.

Er mange ikoner å velge mellom, og bare fantasien setter grenser
Sitat av Zherxyl Vis innlegg
Vet ikke om du kan spre RATs med jpgs, vil heller tru du må bruke .doc og .pdf

Leste en sak på vg elns, om at kinesiske..? Hackere hadde infisert norske firmaer med .pdf filer,
som skulle se ut som de var fra legitime avsendere.
Vis hele sitatet...
pdf og doc kan tillate skripting, så det er mulig å gjemme faenskap i de.
Sitat av grøsaksblanding Vis innlegg
Den må ikke kunne taes av anti virus da noen som vet hvor det kan kjøpes ?
Vis hele sitatet...
Du skaffer en crypter, den gjør sånn at virusprogrammene ikke tar det opp. kommer også an på hvor oppdater den er Skjekk Hackforums
Sitat av Settoz Vis innlegg
Du skaffer en crypter, den gjør sånn at virusprogrammene ikke tar det opp. kommer også an på hvor oppdater den er Skjekk Hackforums
Vis hele sitatet...
Hva med å lese før du kommer med helt ubrukelig informasjon?

HEI ALLE SAMMEN, TRÅDSTARTERS ØNSKE ER TEKNISK UMULIG. JIPPI!
Sist endret av fetter; 27. april 2012 kl. 13:57.
Sitat av fetter Vis innlegg
Hva med å lese før du kommer med helt ubrukelig informasjon?

HEI ALLE SAMMEN, TRÅDSTARTERS ØNSKE ER TEKNISK UMULIG. JIPPI!
Vis hele sitatet...
HeiHei du. Jeg svarte på hvordan han greide å skjule viruset.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Inzide Vis innlegg
Bitches please, kall bildet noe ala hurrdurremail@gmail.COM.jpg
Lage en command prompt keylogger, :P.
Vis hele sitatet...
Bitch please, du aner ikke hva du snakker om.
Hei,

2 minutter, en word/excel fil og du har et malware som skriver seg direkte til minnet uten å røre disk...
Men at TS får det av meg kan han drømme etter :P

Over på noe annet;

Ja, du kan "embedde" malware i PDFer eller word/excel filer MEN enten må brukeren gjøre noe spesielt for at det skal kjøres eller så må du ha en exploit. Siste er veldig usannsynlig ved mindre du veit hva slags programmer brukeren har og versjon.

Nei, du kan ikke embedde virus i et bildet ved mindre du har en exploit til bildeleseren. Ingen om/men. Du må ha en exploit, bom basta.

ellers, hva skal du med det?

~ Dual1ty
Altså, selv om du spoofer keyloggeren og ''gjør den om til en .jpg fil'' er det fortsatt mulig at antivirus program finner den. Det du trenger er å kryptere filen og en crypter er ikke gratis skal jeg love deg . Dette er uansett feil forum og med mindre du er blond så burde du vite hvilket forum som faktisk er ment for emner som dette.

Det er ganske åpenbart at det er en ond hensikt bak dette.
2 sider med "svar" men allikevel ikke et eneste svar på det ts spør om. lurer på det samme selv hvor kan man få tak i keylogger som feks kan legges i pgf fil og som sender til mailen min og ikke tas av antivirus. Det betyr vel at det må være en som ikke ligger ute public men er laget spes for salg ?. Og hva pleier sånt koste ?
Sitat av skukketrure Vis innlegg
2 sider med "svar" men allikevel ikke et eneste svar på det ts spør om. lurer på det samme selv hvor kan man få tak i keylogger som feks kan legges i pgf fil og som sender til mailen min og ikke tas av antivirus. Det betyr vel at det må være en som ikke ligger ute public men er laget spes for salg ?. Og hva pleier sånt koste ?
Vis hele sitatet...
Er faktisk svar om du leser det noen har skrevet.

Og bare for ordens skyld, du mener "pdf fil" går jeg ut ifra.

Hvis du tenker deg at en payload (altså, koden som skal bli kjørt av exploiten når fila blir åpnet) skal bli kjørt så kommer det helt an på.

Skal du ha en som funker på de nyeste PDF leserne må du opp på hundretusen merket. Da exploiten du trenger ikke kan være publisert eller offisiell så må du ha en 0-day. Og enda er du ikke garantert at den vill funke siden du kanskje ikke veit hvilken PDF leser brukeren har.

Og hvorvidt payloaden skal bli tatt av antivirus er helt opp til deg selv da du kjøper en exploit. Det finnes ingen "ready to go" .pdf filer som det går an å få kjøpt (rett meg om jeg tar feil men da kan evnt. kilder og bevis tas på PM) etter min erfaring.
Så hvorvidt payloaden skal taes av AVer eller ikke er opp til deg.

~ Dual1ty
Sitat av skukketrure Vis innlegg
2 sider med "svar" men allikevel ikke et eneste svar på det ts spør om. lurer på det samme selv hvor kan man få tak i keylogger som feks kan legges i pgf fil og som sender til mailen min og ikke tas av antivirus. Det betyr vel at det må være en som ikke ligger ute public men er laget spes for salg ?. Og hva pleier sånt koste ?
Vis hele sitatet...
Du kan da finne en binder og eventuelt legge dem sammen, men det garanterer ikke at antivirus program ikke ser det. Da trenger man en ''crypter'', som jeg nevnte i min forrige post.