Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1270
Når jeg prøver å logge på playstation network, kommer det bare en bare en melding opp; "playstation network is under maintence". Flere som får det? eller er det noe galt med min?
Sist endret av Yayoisking; 17. november 2011 kl. 22:44.
det er sikkert er oppdatering
Æsj, jeg som nettopp har kjøpt MW3
Noen som vet når vi får chatte funksjonen som xbox har? :/
Oppdatering.
Sist endret av Darkerface2; 17. november 2011 kl. 23:00. Grunn: Skrivefeil.
Det er oppdatering
Rart, sitter å gamer BF3 akkurat nå.
Sitat av ThwiX Vis innlegg
Rart, sitter å gamer BF3 akkurat nå.
Vis hele sitatet...
Prøv å restarte ps3'en din
Takker for svar, fungerte i dag tidlig før jeg dro på jobb. Wooohoooo !!
Sitat av Yayoisking Vis innlegg
Takker for svar, fungerte i dag tidlig før jeg dro på jobb. Wooohoooo !!
Vis hele sitatet...

Lykke til med gamingen senere idag
Sitat av Yayoisking Vis innlegg
Når jeg prøver å logge på playstation network, kommer det bare en bare en melding opp; "playstation network is under maintence". Flere som får det? eller er det noe galt med min?
Vis hele sitatet...
Er det ikke ganske klart og tydelig at det er nede, når det står det på skjermen din?
Sitat av Yutao Vis innlegg
Er det ikke ganske klart og tydelig at det er nede, når det står det på skjermen din?
Vis hele sitatet...
...men ofte får man feilmeldinger som virker ganske åpenbare, selv om det er en helt annen feil som ligger tilstede.
Sitat av Yayoisking Vis innlegg
...men ofte får man feilmeldinger som virker ganske åpenbare, selv om det er en helt annen feil som ligger tilstede.
Vis hele sitatet...
Sjeldent. når slik som denne meldingen kommer, er de oppdatering eller problem med sony. eller så er det internett connection....
Sitat av Gulf80 Vis innlegg
Sjeldent. når slik som denne meldingen kommer, er de oppdatering eller problem med sony. eller så er det internett connection....
Vis hele sitatet...
"Eller så er det internett connection". Unnskyld meg, men du sier det er opplagt hva problemet er, det er sjeldent det kommer misvisende feilmelding, for så å si at de ofte er en misvisende feilmelding?
Henger ikke med.
han loker, eller så vil han bare kverulere.
- uansett, done deal, det funker nå.