Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1664
Ved rundt kl. 11:00 idag så tok jeg 3 mg Rivotril. Ca. kl. 13:30 så tok jeg 40 mg med Oxy.

Svimmelheten og det at jeg ser tåkesyn og så vidt jeg kan holde øynene åpne er selvsagt på grunn av Oxyen.

Fortsatt er jeg svimmel og har tåkesyn, i tillJegg til å være søvniig. Rundt 14:00 så la jeg meg og har nå sovet til nå kl. 17:00

Noen som vet når disse symptomene vil gå oversP
Sist endret av Who?; 28. november 2018 kl. 18:13.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Opplever noe lignende med tåkesyn og kanskje enda verre dobbeltsyn ved bruk av rivotril (vet ikke om det skyldes rivotril). Har ikke brukt oxy da, men har vært borti amfetamin ved flere anledninger. Har også influensafølelse konstant og skjønner ikke hva det kommer av. :/

Hadde vært fint om noen kunne hjulpet, for det ser ut som om det er flere som sliter med lignende bivirkninger.
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har også influensafølelse konstant og skjønner ikke hva det kommer av. :/.
Vis hele sitatet...

Mest sannsynlig abstinenser det er du oppelver.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trodde du drev å hoppet av Oxyen jeg? Ikke så lurt å begynne å blande rivo og oxy da, toleransen din er jo blitt lavere viss du har vært av rivo og i tillegg har trappet ned/vært uten oxy. Når du da tar dette nå så vil du jo oppleve økt effekt altså mer svimmelhet og trøtthet, i tillegg kan det være kroppen din er sliten av abstiensene og at dette og gir deg en økt svimmelhet/trøtthet. Går nok over i løpe av kvelden
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trodde du drev å hoppet av Oxyen jeg?
Vis hele sitatet...
Ja, det er korrekt. Men så var det slik at jeg hoppet rett av 40-60 mg per døgn, noe som ga såpass sterke abstinenser at jeg rett og slett ikke klarte å holde det ut.
Så jeg tok idag 40 mg oxy og skal gå ned til 20 mg fra og med til imorgen. Når det gjelder Rivotril så benytter jeg det for å gjøre nedtrappingen så ubehagelig som mulig
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så du hoppet av rivo først, så hoppet du av oxy, det ble for tøft og så velger du deretter å poppe en "vanlig" dagsdose med Oxy i tillegg til Rivo som i utgangspunktet skulle hjelpe deg med abstinensene fra oxyene? He he he, høres ut som om du lurer deg selv litt her. Før du vet ordet av det nå så er du tilbake på begge deler. Er ikke lett å styre sin egen avrusning/nedtrapping. Snakker av erfaring her, det er så jævlig lett å lure seg selv å begynne å trikse å mikse. Vil du ikke heller legge deg inn å få en skikkelg nedtrapping/avrusning?
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det ikke du som har månedsvis har spurt om råd mot benzoabstinenser? Og nå er du på både opiat og benzo? Jeg dømmer ikke. Sliter litt med å gå av oxy selv. Benzo derimot har jeg ikke hatt noe effekt av når jeg har prøvd og dermed ikke abstinenser heller. Første gangen jeg gikk av oxy etter en stund, trodde jeg faktisk at jeg hadde fått influensa. Skjønte først senere at det var abstinenser, i tillegg ble kjipe situasjoner jeg følte i livet maximert, uten at jeg skjønte at det var oxy som gjør det. Med den kunnskapen er det derfor jeg vet jeg må igjennom en jævlig tid når jeg går av helt. Driver derfor med nedtrapping selv. Til søvn bruker jeg ofte stilnoct.
Anonym bruker
"Intolerant Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så du hoppet av rivo først, så hoppet du av oxy, det ble for tøft og så velger du deretter å poppe en "vanlig" dagsdose med Oxy i tillegg til Rivo som i utgangspunktet skulle hjelpe deg med abstinensene fra oxyene? He he he, høres ut som om du lurer deg selv litt her. Før du vet ordet av det nå så er du tilbake på begge deler. Er ikke lett å styre sin egen avrusning/nedtrapping. Snakker av erfaring her, det er så jævlig lett å lure seg selv å begynne å trikse å mikse. Vil du ikke heller legge deg inn å få en skikkelg nedtrapping/avrusning?
Vis hele sitatet...
Ikke OP... men å dra på avrusning er ikke så lett for folk med feks jobb, lappen, barn, familie eller andre ting som ikke passer helt med å legges inn.
Jeg har lyst å prøve med hjelp, jeg sliter med alt av opiat/opioder, benzo og stimulanter. Av og til kan det også hende det blir alkohol, pregabalin, gabapenting og z-hypnotika.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke OP... men å dra på avrusning er ikke så lett for folk med feks jobb, lappen, barn, familie eller andre ting som ikke passer helt med å legges inn.
Jeg har lyst å prøve med hjelp, jeg sliter med alt av opiat/opioder, benzo og stimulanter. Av og til kan det også hende det blir alkohol, pregabalin, gabapenting og z-hypnotika.
Vis hele sitatet...
Nå er ikke det å drive med opioder og alt det du lister opp forenlig med lappen, barn, jobb osv ( ihvertfall ikke barn og lappen!)blir du ikke rusfri ryker disse tingene til slutt uansett, så å da heller prioritere en innlegelse for å forhindre at du mister alt dette tenker jeg er en ganske fornuftig prioritering.