Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 8813
Av en eller annen merkelig grunn fallt det meg ikke inn at butikker er stengt på 17. mai. Oppdaget akkurat at jeg ikke har noe mat i huset og har derfor ingenting å spise.
Er det noen som vet om butikker i Bergen som er åpne i morgen?
Orker ikke å løpe Bergen rundt for å finne en åpen butikk.
Sist endret av sixfeetunder; 17. mai 2012 kl. 06:16.
Zappa på Vestkanten i loddefjord var åpen på 17 mai i fjord. Så den er sikkert åpen i år å.
Jeg bor på et lite sted som har Kiwi åpent fra 10 om morgenen til 6 om kvelden på 17.Mai... Med andre ord, søndagsåpen butikk, de driter i helligdager, blandt anne Bunnpris også.
Sist endret av KjellFresh; 17. mai 2012 kl. 07:17. Grunn: 17 mai
Takk for svar. Jeg får se om det er noen Kiwi eller Bunnpris butikker som er åpne.
Vel det er vel bare di små butikkene under 100 kvadrat som har lov å ha åpent på søndaer og andre helligdager ( http://no.wikipedia.org/wiki/Brustad-bua )

Vet det var en i Søndre Skogvei ( 58? 82? husker ikke ) men det er mulig den er historie.

Vist ikke har du Zappa på vestkanten i Loddefjord. Har brukt den den god del Eirik er en hyggelig kar ( daglig leder )

Vet ikke om det er så mange andre i Bergen. Prøver å komme på en i sentrum, men kan ikke si jeg kommer på noen ATM.
Dott i øret.
stagg's Avatar
Trondheim har sikkert 10 forskjellige brustabubutikker, må da finnes flust av de i Bergen? Bunnpris er vel den kjeden som har flest butikker med brustabu.

Happy 17. mai alle mann! Jeg kom akkurat inn døra med en 6-pack Corona som russen var så snille at de satte igjen etter gårsdagens strabaser som er rett utafor døra mi.
LSHMSFOAIDMT
Bmariuz's Avatar
Bunnpris på Hjellestad er alltid åpent. Skulle tro det var en gjeng med hedenske arbeidsnarkomane som drev den kjeden. Bunnpris er jo ALDRI stengt omtrent!
Diablo Negro
I sentrum har du ICA i nygårdsgaten og en haug med bunnpris butikker bl.a. med korskirken. ICA er åpent til 12 alle dager hele året tror jeg. Ikke engang på julaften eller nyttårsaften stenger de tidligere.
Stiller med fersktrukne wiener i kontaminert lille høvding_brød utover dagen, etter behov osv. pm for info.-
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Bunnpris er jo faen åpen i atomkrig! Stor sjangse for at du får kjøpt deg noe mat der Også har du også en D.T mat i søndre skogsvei som mest sannsynlig er åpen og.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av El Capitan Vis innlegg
I sentrum har du ICA i nygårdsgaten og en haug med bunnpris butikker bl.a. med korskirken. ICA er åpent til 12 alle dager hele året tror jeg. Ikke engang på julaften eller nyttårsaften stenger de tidligere.
Vis hele sitatet...
Det er fordi det kun er aftenen som er fri, ligger litt i ordet. At de hadde åpent etter klokken 17 på julaften tviler jeg en del på.
Sitat av Sio Vis innlegg
Det er fordi det kun er aftenen som er fri, ligger litt i ordet. At de hadde åpent etter klokken 17 på julaften tviler jeg en del på.
Vis hele sitatet...
Er jo en på Grønland også, Bunnpris det også troor jeg, den er jo faktisk døgnåpen, pluss hver eneste dag uansett når. Sikkert fler av de, men ikke ofte jeg kommer over døgnåpne butikker.
Sitat av sixfeetunder Vis innlegg
Av en eller annen merkelig grunn fallt det meg ikke inn at butikker er stengt på 17. mai. Oppdaget akkurat at jeg ikke har noe mat i huset og har derfor ingenting å spise.
Er det noen som vet om butikker i Bergen som er åpne i morgen?
Orker ikke å løpe Bergen rundt for å finne en åpen butikk.
Vis hele sitatet...
Sjekk ut Oliven Mat i Marken/Peter Motzfeldts gate. De følger
ikke norske helligdager i noe særlig grad. Bunnpris er kanskje
også en mulighet, så har du i tillegg ICA'en ved Garage hvor
de har så herlig god plass til kundene sine (not). Lykke til.
Ta bybanen til fantoft, ligger en zappa butikk rett ved siden av stoppet.
Kebaba'n er altid åpen! eller så ka du gå og nappe pølsa ut av honda til ungene


EDIT: kom kanskje litt feil ut
Sist endret av wizhl; 17. mai 2012 kl. 14:44.
Eller gjør som det ble nevnt i en annen tråd, gå inn på mc donalds å stå med kassen og lat som du står i kø, etter noen min så spør du irritert hvor burgeren din blir av! kan funke fjell det!
Bunnpris på Ågotnes og Hjellestad er hvertfall åpent..
Ica på landåstorget er åpen, Ica i Byn er åpen(ligger rett ved grieghallen) og ellers har andre foreslått de fleste eg kommer på..
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
OT: Noen som vet om det skal arrangeres offentlig fyrverkeri i Bergen i dag?
Er ikke sikker på om det ble bestemt at det ikke skulle være oppskytning lenger.
LSHMSFOAIDMT
Bmariuz's Avatar
Sitat av Brainiac Vis innlegg
OT: Noen som vet om det skal arrangeres offentlig fyrverkeri i Bergen i dag?
Er ikke sikker på om det ble bestemt at det ikke skulle være oppskytning lenger.
Vis hele sitatet...
Om det skal være fyrverkeri så blir det vel kl 23:00? Mener det var det i fjor.
Bunnpris på Nygård var åpen. Krise avverget.
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Noen som vet om søndagskiwin på Konnerud er åpen???
Dott i øret.
stagg's Avatar
Sitat av Clayton Vis innlegg
Noen som vet om søndagskiwin på Konnerud er åpen???
Vis hele sitatet...
http://lmgtfy.com/?q=s%C3%B8ndagskiwin+p%C3%A5+Konnerud
Sitat av stagg Vis innlegg
Vis hele sitatet...
JAAAAAAA! for der fikk du sikkelig mye info.

https://www.google.com/search?btnG=1...C3%A5+Konnerud

bare ett inlegg som han hadde lagd selv




SMART ASS!

hahhahaha

EDIT: denne vil gi mer info http://lmgtfy.com/?q=s%C3%B8ndagsbut...C3%A5+konnerud
Sist endret av wizhl; 17. mai 2012 kl. 20:20.
Dott i øret.
stagg's Avatar
Sitat av wizhl Vis innlegg
JAAAAAAA! for der fikk du sikkelig mye info.

https://www.google.com/search?btnG=1...C3%A5+Konnerud

bare ett inlegg som han hadde lagd selv




SMART ASS!

hahhahaha

EDIT: denne vil gi mer info http://lmgtfy.com/?q=s%C3%B8ndagsbut...C3%A5+konnerud
Vis hele sitatet...
Hahaha ASS! Brøleape.

Alle gjør feil soppen, hadde du trykt på ene linken som kommer fram hadde du kommet til fram til det han lurer på.

-De butikkene som har egen søndagsbutikk/brustadbu vil holde denne åpent på helligdager-

Akkurat det samme som du la fram selv.