Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2015
Jeg sitter her nå jævla sulten,
ikke en krone å magen vrenger seg.

Derfor spør jeg.
Noen som vet når bakverk å ting blir kjørt ut til butikkene på morningene?

Om Kiwi f.eks åpner 7 er det der da 5 eller 6?

På forhånd takk



-Sulten-
Mulig jeg misforstår, men det du nå skal er å spørre om du kan få noe gratis bakverk? Sjansen er minimal for det. Sikker på at du ikke har noe mat, mye som går ann å spise rått også uten tilberedning.
Nei nei!
varer blir kjørt til butikken før det åpner, så blir bare satt utenfor døra på lageret.
men vet ikke tidspunkt.
tenkte jeg bare kunne gå å hente
Sist endret av KimThomas; 23. februar 2012 kl. 05:27.
Finnes ikke det noe hjelp på fattighuset eller lignende?
Så du skal rane lokale Kiwi for bakverk, cool story bro need more dragons and shit! Neida :P De butikkene jeg vet om får rundt 6 ish å de åpner 7.
dessverre ingen bakverk som blir satt igjen utenfor, er folk på jobb da bakevarene kommer rundt 6.
Har en butikk her i Rema her i området som har en tur-sti på baksiden. Har til tider lagt merke til at det del korger med bakeverk utenfor lagerdøra etter stengetid. Var ingenting som var så digg som å finne seg et wienerbrød på vei hjem fra fotballtrening når jeg var 11!
husker selv da jeg var liten så var det en kiwi butikk i nærområdet der bakverket ble satt i en liten bod utafor butikken som heller ikke hadde lås eller lignende der var vi nesten dagelig å stjal boller å annet bakverk

så vidt jeg vet er dette litt inviduelt når det blir levert kommer vell ann på hvor din butikk er plasert på ruten til levrandøren

men kan vell dele at en kompis kjørte bakverk som en sommer jobb å han begynte på jobb 04:00 å ruten begynte 04:30
Du er enten mett, eller død nå, men uansett vil jeg bare si at det garantert er noe sted i Oslo du kan få deg noe og spise, gå ut og spør deg fram.
Sitat av KimThomas Vis innlegg
Nei nei!
varer blir kjørt til butikken før det åpner, så blir bare satt utenfor døra på lageret.
men vet ikke tidspunkt.
tenkte jeg bare kunne gå å hente
Vis hele sitatet...
Feil. Varemottak heter det.
Det sier seg selv at de ikke setter fra seg et lastebillass med varer på trappen til butikken.
Feks Rema 1000 ved der jeg jobbet fikk inn noen lastebiler hver morgen, som kom samtidig med meg, aka klokken 9 om morgnen.
Sist endret av PerPerPerPer; 23. februar 2012 kl. 09:28.
Gå til en kompis å lån deg en brødskive eller fem, ingen grunn til å gjøre tyv av seg for noen boller.. Makan.
Jeg skal til Oslo i 12-tiden. Spanderer gjerne lunch

PM meg.
Når jeg var yngre brukte Tine bilen å sette fra seg tralle med alle meieriprodukter utenfor døren på skolen i 6 tiden.
Lærerne og rektoren låste vel ikke opp før halv 8 eller noe.
Hvordan praksisen er i dag vet jeg ikke...

Ble noen sjokkomelk og go-morgen oppgjennom åra
Jeg blir rørt av se folk som er villige til å spandere lunch på en fellow freak som ikke har råd til mat. Freak <3
Sitat av McLovin Vis innlegg
Jeg blir rørt av se folk som er villige til å spandere lunch på en fellow freak som ikke har råd til mat. Freak <3
Vis hele sitatet...
Ja, overraskende mange gode samuraier.

Når det er sagt; TS - hva med å bruke mindre penger på dop, slik at du heller kan bruke pengene dine til mat, så du slipper å gjøre deg til tyv for noen boller?
Eventuelt kan du ta ein kikk i søppel kontaineren til butikkene etter stenge tid, Da finner en masse spisselig mat
Send en pm etter kl 16:00 om du ikke har fått i deg noe mat, så kan jeg sikkert bidra med en burger og pils. Spliff om du røyker og.
Til de som sitter med ett snev av "imbetterthanyou" syndrom når de leser denne posten, fack dere!
Alle eller ihvertfall de fleste har hatt roughpatches oppgjennom årene, vi prøver alle å fixe problemene
så godt vi kan etterhvert som de kommer, på hver vår måte.
det være seg drugs, sex, psykolog, damer,menn, alkohol, anything! Så lenge det kan skape det øyeblikket
der alt er greit, der og da, det lille øyeblikket der du klarer å leve i nuet, a fucking sanctuary, om du sliter.

Mega at så mange freaks strekker hånda ut å vil hjelpe en medfreak!
En natt jeg og en kompis gikk hjem fra byen fant vi en eske med 50 donuts utenfor 7-eleven, det ble konge-nach! Endte opp med å kaste ca 30 av dem to dager senere, når de på mystisk vis hadde blitt til stein.
Frankrikes Solkonge
Gå i butikken når det åpner og spør om du kan få noe brød som de egentlig skal kaste.
Sitat av Yayoisking Vis innlegg
Send en pm etter kl 16:00 om du ikke har fått i deg noe mat, så kan jeg sikkert bidra med en burger og pils. Spliff om du røyker og.
Vis hele sitatet...
dette var snilt må si jeg blir små rørt over gode med freaks hehe KP til deg