Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1593
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Hei, noen som vet om det er noen aldersgrense på å handle piper på Scorpius i Stavanger?
Takk
De kjører 18års grense på piper da en må være 18 for å røyke i Norge. Men hvor nøye de er, må du bare prøve å se Kanskje du er heldig.
Det var vel ingen aldersgrense før? Mener jeg kjøpte både Rizla, og alt sånne greier til tobakk.
prøv da

....
Noen butikker har satt opp egne aldersgrenser, andre har ikke. Ring og spør eller stikk og prøv, så finner du ut av det..
Scorpius i stavanger sa i alle fall at de hadde 18 års aldersgrense på røykeutstyr da jeg prøve å kjøpe blunt papir der. Men jeg tror jeg har hørt om andre under 18 som har fått kjøpt så du får nok bare gå å prøve.
Sist endret av Pyrolex; 11. januar 2008 kl. 05:37.
godt muli de er 18 årsgrense på piper, måtte selv vise leg for å få kjøpt rizla en gang