Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1886
Jeg trenger en forklaring, på noe jeg ikke skjønner hvordan kan virke.

Dette er hva jeg gjør:
1 - Laster ned og kjører Cheat Engine.
2 - Velger process steam
3 - Trykker "Enable Speedhack", setter den til 0.1 og trykker "Appply"

Nedlasningshastigheten i Steam går nå fra 400kb/s til 2.2mb/s
Og jeg synest faen meg prosenten går fortere opp på steam nedlastnings statusen.

Jeg kan ikke skjønne hvordan dette kan være annet enn visuelt og jeg erfarer en heftig placebo effect.

Kan noen forklare meg hvordan dette fungerer om det faktisk virker.


Demonstrasjon


[COLOR="Red"]NEI, DU KAN IKKE BLI VAC BANNED.[/COLOR]


(Skal også fungere med torrent i følge hva jeg har lest 0.o)
Sist endret av TylerDurden; 16. februar 2011 kl. 11:19.
Det skal jo egentlig ikke i teorien virke, da farten du får er fra serverene demmes / internetten din er cappet på en viss hastighet, så jeg har en følelse av at dette er en blanding av placebo effekt og clientside hastighet.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Tenkte kansje noe sånt som at den truet prioriteten til Steam opp og andre program som bruker nettet ned, for optimal utnyttelse av hastigheten.

Folk opplever forskjellig.

Så en screenie av en som hadde 14mb/s og lastet ned CS 1.6 på fem minutt eller noe sånt.


Det føles bedre å se på om ikke annet <3
Sist endret av TylerDurden; 16. februar 2011 kl. 13:18.
Dette er bare tull og virker ikke, det står i dokumentasjonen til cheat engine.
Du bare manipulerer hvordan steam holder øye med tiden og når ett "steam sekund" tar 10 vanlige sekund vil du få rimelig høy hastighet i steam, men ingen forskjell i praksis.
Def funker ikke, testa akkurat nå og det som skjer er at det står at du laster ned fortere, (var oppi 2,5mb/s)
men når jeg kjører Bandwidth Monitor så ligger hastigheten på det samme om altid
Dette er et patetisk forsøk fra "SpY0Cracker" og kalle seg pro, det eneste du oppnår her at steam opplever en anderledes hastighet, og gir deg et feil inntrykk av download speed. så et par andre videoer av samme bruker, (pss han er ikke så smart)
http://i.imgur.com/oUp9n.png
Hvorfor skulle jeg trenge dette? Capper på min egen hastighet jeg..
Dette skal "virke" til BitTorrent også. Det står at man laster ned på høyere speed, men i virkeligheten gjør man egentlig ikke det.