Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2740
Jeg og dama er sånn litt over snittet glad i å røyke. Har hvert i Amster, og kjøbenhavn selvfølgelig, men nå driver jeg å snuser litt på marokko. Syntes Marracesh lå FOR midt i landet. Vil jo ha ferie også. Så da tenkte jeg på Agadir.
Er det nooen der ute som har peiling på hvordan kulturen for at turister røyker der er?
Er det lett å få tak i?
Er det innafor å røyke offentlig?
Er det "onkel" alt for kjip visst han dukker opp?

Setter stor pris på alle tips
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Altså, du skal til Marokko. Jeg tror ikke du vil få problemer med å skaffe noen lokale varer selv om du drar til Marracesh. Du må bare hilse på de riktige folkene.

Sitat fra Wiki: Cannabis in Morocco has been illegal since the nation's independence in 1956, reaffirmed by a total ban on drugs in 1974, but is partially tolerated in the country, where it has been cultivated for centuries and is still among the world's top producers of hashish. As of 2016, Morocco is the world’s top supplier of cannabis.

Les mer her: https://en.wikipedia.org/wiki/Cannabis_in_Morocco
Du får kjøpt hva du vil på gata, olje, hasj, pot..
Bare sørg for og se på produktet først
Vært endel der nede, også i Agadir.
Det kan være stress å få tak i skikkelig gode varer, det florerer av dårlig kvalitet og alle sier de har den beste "bon qualité" sier de alle sammen..

Stikker du til riffjellene så er det ofte bedre røyk og heftigere natur. Ganske spesielt å se svære landområder med cannabis. Soloppgang og solnedgang er helt magisk. De har også helt sinnsyk mat der!
Kunne ikke gå ute mer enn 5 minutter om gangen uten å bli tilbudt prima.

Og prisene er LAVE! For en hundrelapp kan du fint få en 10er liksom.
Sist endret av FLITDCOT; 26. mars 2018 kl. 00:10.
Mer eller mindre i alle byene i Marokko så ble jeg tilbudt røykings. På plassene med mye turister så må en prute som en gal araber for å få decent pris, og kvalitet.

I noen av byene så røykte folk ganske så åpenlyst (Essaoira, Chaouen) andre ikke/ eller mindre åpenlyst. Husker de lokale røykte mye kiff i Chaouen + att noen kids røykte bruning på toget fra Cassablanca til en eller annen plass jeg ikke husker navnet på.

Marokko er ett vanvittig vakkert land, med ørken, fjell, osv + att det var veldig interessant å reise rundt der.

Chaouen er nok plassen jeg ville anbefalt da det ligger i starten av riff fjellene hvor det er en relativt vakker by som ligger gange avstand til åkrer med weed. Labbe rundt der, så kan en stikke innom en bonde dude, så kan du være med å lage litt hash (ja, som nesten allt i Marokko, så koster det penger).

Husker ikke att jeg kunne se så mye politi der nede. På noen av plassene var det en del militær, men de styrer vel på med sitt.

Selv om jeg traff en god del kule folk i Marokko, så er det veldig mannsdominert og til tider tilbakestående gammeldags.

Var ikke i Agadir, da det ligger langt fra resten av Marokko Marrakesh ble for mye mas for min del

Det florerer av forskjellige typer brunt og grønt. Og hvis du anser deg selv som en Hash connoisseur så burde du reise dit.