Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3229
Hei!
Bare en liten spøkefull overskrift for å få din oppmerksomhet

Jeg skal ta LSD og lurer på om alkohol dreper effekten av LSD slik som benzo gjør. Tenkte nemlig å bli ganske ganske full før jeg tar LSD.

Har lest at det kan gi en uhyggelig opplevelse, det er greit nok, det er jeg forberedt på, men det jeg lurer på er altså om alkohol bremser den fysiske reaksjonen til LSD.
Vet det ikke er det du spør om men hvorfor må du absolutt bli panser før du tar syra? Er det ikke bedre å ta et par øl ta syra, se an formen også ta det derfra? Imo så har alkohol ingenting å gjøre sammen med psykedelika.
Alle sedativer (dette inkluderer da alkohol) vil ha en negativ effekt på LSD. Så det vil bremse hele trippen, i tilleg til å betydelig øke sjansen for at du er i en emosjonellt ustabil tilstand. Et par pils går selvfølgelig helt fint, men å være "ganske ganske full" skal jeg garantere deg gir deg et perfekt grunnlag for en elendig trip. Bortkastet LSD spør du meg.
Takk for innspill Dette skal nemlig gjøres på nyttårsaften, nå har dere redda hele trippen min tenkte å være på topp på LSD kl 00:00, når fyrverkeriet er på sitt beste. Dette betyr at jeg ikke drikker så mye gjennom dagen på forhånd.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter min erfaring fjerner ofte alkohol edgen fra psykedelika, så hvis du skal omgås andre kan det være fint for å senke skuldrene og gi litt faen. Lsden vil bli mindre tydelig i seg selv, men det er ikke nødvendigvis en uting. Jeg er forsåvidt riktignok ingen ekspert; men har selv gode assosiasjoner med kombinasjonen.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Alkohol (3-4 øl) er nydelig, nesten ett must på nedturen spør du meg.
Har aldri drukket noe særlig mer enn ett par øl før tripp på lsd.
This is bat country!
gregory's Avatar
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Takk for innspill Dette skal nemlig gjøres på nyttårsaften, nå har dere redda hele trippen min tenkte å være på topp på LSD kl 00:00, når fyrverkeriet er på sitt beste. Dette betyr at jeg ikke drikker så mye gjennom dagen på forhånd.
Vis hele sitatet...
Du bør forberedt på ei lang, turbulent natt.
Anonym bruker
"Varsom Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det vil fungere fint, syren kommer til å ta over fylla etter hvert som det kicker inn. Det vil føles litt rart i forhold til å være edru, men du føler godt LSDen. Det er ikke noe særlig når fyllesjuka kicker inn og du fortsatt turer så vær forberedt på det.. de gangene jeg har vært så dum og gitt meg ut på slikt har det endt i intens hodepine og kvalme mot slutten av turen.
Har selv tatt LSD i fylla, og forskjellen med og uten alkohol er at alkohol demper effektene slik som andre sentralnervebedøvende midler. Tar av litt av edgen syns jeg.
Av erfaring kan jeg skrive under på at det gir den jævkigste fyllesyke du kansje har opplevd, dersom alkoholen er ute av blodet og syren fremdeles virker.
Har kun erfaring med små doser LSD sammen med alkohol. Etter min mening en dårlig kombo. Å trippe på nyttårsaften tror jeg også er kulere i eget hode enn det vil vise seg å være. Masse bråk og smell og fulle folk er jo det siste man ønsker å omgi seg med på en skikkelig tripp.

Ville isåfall tatt en mindre dosering (30-50mcg som erfaringsmessig kan funke fint i sosiale sammenhenger), og minimalt med alkohol, mest for syns skyld. Fylla tåkelegger og ødelegger igrunnen det meste av hva jeg synes er fint med syre, med mindre man synes det er gøy med mest mulig lok da. Lykke til uansett; ��
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
LSD og alk er en knall kombo for en bananas kveld/natt. Full/dritings og acid har stort sett bestandig vært verdt det. Ofte noe som blir sett ned på av mere seriøse psychonauts.. gjør det du føler for i dette tilfellet.