Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 5090
Hei. Jeg har ikke kredittkort som man kan bruke på nettet eller noe lignende, men jeg skal kjøpe bitcoins som jeg skal bruke på deep web. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette?

Takk.
SpendOn kort? Får kjøpt det på Narvesen og Kiwi (flere også, men husker ikke) med kontanter.
Det kan brukes som vanlig på nett og betaler du med cash er det nesten sporløst også.
Trådstarter
4 0
Sitat av Person_navn Vis innlegg
SpendOn kort? Får kjøpt det på Narvesen og Kiwi (flere også, men husker ikke) med kontanter.
Det kan brukes som vanlig på nett og betaler du med cash er det nesten sporløst også.
Vis hele sitatet...
Ok, takk. Men på hvilke sider kan jeg bruke dette kortet da? Fynker ikke på de sidene jeg har sett på.
Sitat av Eiden. Vis innlegg
Ok, takk. Men på hvilke sider kan jeg bruke dette kortet da? Fynker ikke på de sidene jeg har sett på.
Vis hele sitatet...
Det er veldig få sider som selger bitcoins som aksepterer kreditkort. Grunnen til det er at det har vært mye svindel ved å kjøpe bitcoins med stjålne kreditkort.

De fleste som selger bitcoins i dag, ønsker at du overfører pengene direkte til dems konto. Når dem mottar pengene så sender dem deg bitcoin.

EDIT: Det finnes også sider der du fysisk møter bitcoin selgeren face-to-face og gir han kontanter. Også overfører han bitcoins til deg.
Sist endret av 0xFF; 26. september 2015 kl. 15:32.
▼ ... over et år senere ... ▼
Man kan kjøpe bitcoin med paysafecard på localbitcoin. Men det er dyrt!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Når jeg var under myndighetsalder og hadde kun et visa electron kort, brukte jeg en side som het for virvox, der kunne jeg bruke et visa spend on kort for å kjøpe bitcoins, men det var en ganske sløseste og dyr affære i og med at gebyrene var så høye.
Kjøp fra Sturle. Du finner linker på bitmynt.no