Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 6723
Jeg lurte på om noen vet om det finnes Rave's eller lignende fester i Trondheim/Nord-trøndelag?

Takk for hjelpen!
Ja, var netopp ett på nyttårsaften
Hvordan finner man ut når det er/hvor de blir arrangert?
Sitat av RaveMonkey Vis innlegg
Hvordan finner man ut når det er/hvor de blir arrangert?
Vis hele sitatet...
Du må ha invitasjon, for å komme.

Brotip: Hold utkikk i neste måned
Sitat av Hobby Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det jeg snakker om er faktisk ett rave da og ikke nå forbanna klubb opplegg...
Nå er ikke Club Wonderland en klubb heller, men et konsept som blir (vel, ble) arrangert 3-4 ganger i året. Det er samme gjengen som som hadde One Floor From Heaven-arrangementene om jeg ikke husker feil. NoModE er ildsjelen bak det hele. På starten/midten av 2000-tallet var det stort sett det eneste som skjedde i Trondheim, og nå virker det som om de skal prøve seg på noe igjen. Jeg ga bare en heads up, for tror det kan skje noe spennende igjen fra de gutta der snart.
Tusen takk!
Bli kjent med de rette folka så får du vite det på mail,sms,eller facebook dagen før.
Om du tenker på de rette festene da..
Tenker du Psytrance Skogsfester da?
Det var et skogsparty i trondheim i høst,såvidt jeg vet så kommer det til å bli arrangert en gang til dette året.

Årest store psycedeliske gathering 2014 i norge blir "Midnighsun Festival"
Hvis du liker Psy trance så er dette noe du virkelig må få med deg.

www.midnightsunfestival.net
Tenker på normale Rave's.. fester som ikke avsluttes kl 2 og hvor folk danser og har det artig!

Det er litt vanskelig og bli kjent med de rette folka når jeg ikke bor i Trondheim :P
Eneste sjansen jeg har er jo gjennom her
▼ ... noen uker senere ... ▼
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Er vannskelig å komme seg inn i sånnt, du må nesten bare høre rundt og få kontakt medde rette folka, som alle her sier.

Er med på en del i bergen, og det er gjerne ikke så sykt mye folk på de festene, og om det er en 2-400 folk på de her, er det nok ett lite miljø i trondheim her får du ikke vite noe tror jeg, da du har ca 4 poster og alle er i denne tråden.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Midnightsun Festival virker nice da. Hux-flux, Psykovski og Carbon Based Lifeforms <3

Btw, den minifestivalen i Trondheim er reklamert for på goabase.net .. let og du vil finne. Verdt å komme, den i 2013 var magisk
Sist endret av bipbapbop; 6. februar 2014 kl. 17:26.
▼ ... flere år senere ... ▼
året är 2017 och man undrar fortfarande
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Sjekk ut goabase.net