Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1283
Jeg trenger å spore en persons mobil for å finne ut hvor personen befinner seg akkurat i det øyeblikket jeg sporer den.
Jeg aner ikke hvilken mobil personen har. Det kan være en Android, en Iphone eller så for så vidt jeg vet kan det være en elendig telefon fra 80-tallet.

Noen som vet hvordan jeg kan spore en persons telefon på en så enkel måte som mulig?
Jeg er villig til å kjøpe avansert utstyr så lenge det ikke er for vanskelig å bruke.

Takker for tips og svar
Sitat av Deadwood Vis innlegg
Jeg trenger å spore en persons mobil for å finne ut hvor personen befinner seg akkurat i det øyeblikket jeg sporer den.
Jeg aner ikke hvilken mobil personen har. Det kan være en Android, en Iphone eller så for så vidt jeg vet kan det være en elendig telefon fra 80-tallet.

Noen som vet hvordan jeg kan spore en persons telefon på en så enkel måte som mulig?
Jeg er villig til å kjøpe avansert utstyr så lenge det ikke er for vanskelig å bruke.

Takker for tips og svar
Vis hele sitatet...
Det går ikke! og du høres ut som en stalker
Med mindre du jobber/ kjenner noen i mobil selskapet personen har går det ikke.
A madman with a box
mabala's Avatar
Hvis du ikke har fysisk tilgang til telefonen så blir det veldig vanskelig/umulig.
enn hvis han hadde fysisk tilgang til telefonen da?
Sitat av Re:ma Vis innlegg
enn hvis han hadde fysisk tilgang til telefonen da?
Vis hele sitatet...
ja da går det, enkelt og laste ned spionvare
Sitat av Re:ma Vis innlegg
enn hvis han hadde fysisk tilgang til telefonen da?
Vis hele sitatet...
Noe jeg dessverre ikke har