Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5011
sertifisert idiot
Heisann alle sammen

Skal prøve å være rett på sak her:

Om meg:
21år, mann, ca 80 kilo. Av legemiddler har jeg prøvd cipralex, og så klart ibux/paracet. Har endel erfaring med Cannabis, samt alkohol.

Har 4 stk sobril 5mg liggende, pluss noen gram med A grade brunt, noen som kan gi ett forslag til dosering?

Tusen takk for hjelpen

#Cyberlink
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Ta alle sammen og fyr opp en så blir du fin vet du. La alkoholen stå
Har du 2 halve 10mg da? Det fins ikke 5mg sobril. Det er 10, 15 og 25mg sobril som fins. Kan for all del hende du har oksazepam 5mg men de heter ikke sobril da og tror ikke du kan regne med så mye mer enn litt avspent og litt mindre tankekjør når du røyker A graden din. De fleste som "ruser" seg på sobril tar hvertfall 100mg.
sertifisert idiot
Trådstarter
Beklager, mente 10. sjekka en gang til nå
Alkoholen ligger vi unne i kveld ja
Kom en kompis innom, så han tok 2 og jeg tok 2 før vi fyrte en jay.
Tok en cipralex ca kl 1600, vil dette ha noe å si?

God og skækk nå og kjenner en litt tingeling feeling i beina, god kveld alle sammen!
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Nei det skal ikke ha noe å si. Dette er veldig enkelt, gjør det til en regel at du googler alt før du putter det i deg. Da finner du ut slikt enkelt.
sertifisert idiot
Trådstarter
Regner med at det ikke kom til være en kjempe big deal. Så over felleskatalogen, og ble ikke spessielt "avskrekket" av noe som sto der
Var mer på utkikk etter bruker erfaringer, og det fikk jeg!
Så tusen takk til de som bidro i saken!
Sitat av cyberlink93 Vis innlegg
Tok en cipralex ca kl 1600, vil dette ha noe å si? !
Vis hele sitatet...
Noe å si? Ja, at du er en idiot som bare pakker i deg piller uten å vite hva det er. Cipralex er et antidepressiva. Heldigvis tok du bare sobril og hasj, men hadde du tatt f.eks mdma, så kunne du i verste fall dødd med den blandingen.

Selv jeg har aldri vært så desperat at jeg har prøvd å forsterke rus med SSRI-preperat.
Sist endret av Mexxy; 2. april 2015 kl. 17:20.
Ville no tatt ett glass vin eller to..

20mg merkes jo ikke om du vil ha rus.
20mg er en relativt lav dose i rus-sammenheng. Skal jeg ruse meg på sobril pleier jeg å sikte på 50-75 mg. Uten toleranse, men med årevis med erfaring riktignok. Folk reagerer forskjellig på benzos, så en persons behagelige rus kan være en annen persons sove-bort-alt-sammen-kveld. Start smått og finn ut hva som funker for deg