Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1034
Har ett problem med at når jeg kobler pcen til tven med en HDMI kabel, så får jeg kun bilde og ikke noe lyd, får heller ikke opp noe blant avspillingsenhetene, noen som har noen idee?
Prøvd med forskjellige hdmi-kabler? Er ikke helt sikker, men tror ikke det er alle hdmi-kabler som sender lyd, altså de sender bare bilder. Skal ikke si noe sikkert dog, siden jeg ikke har fryktelig med peiling på dette området.
Etter det jeg vet så overfører alle hdmi-kabler både lyd og bilde. Jeg hadde samme problem med min gamle pc, grunnen til at det ikke kom lyd var pga pc'en min støttet ikke det.
Har hatt liknende problem.Var dårlig kontakt i plugg.Må rikle litt på den.
Etter egen erfaring hjalp det å bytte hdmi kabel, vet ikke om det var dårlig signal/tilkobling - eller om det var slik jeg beskrev i min tidligere kommentar.