Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2064
Hei!

Er ute etter nye filmer/serier,så kom gjerne med forslag

Dette er noe hva jeg ser etter:

Gangster filmre/serier
Spennings filmer/serier
Noe som minner om sons of anarchy, ++

thriller filmer/sanne historier osv

Jeg vurderte å begynne å se på person of interest.
Men har et spørsmål.
Er dette en serie som har en handling gjennom en hel sesong? eller er det kun epiosde for episode`? Jeg er ikke interessert i noe typ criminal minds, , vil ha en ordentlig handling over flere episoder/sesonger.
Boardwalk Empire (gangster serie)

The Killing (veeldig spennende serie)
Person of interest går først ut på episode til episode, men så endrer det set til en mer sammenhengende greie mellom Sesonger. Anbefales!
Trådstarter
takk for svar moret.

Så det er egentlig litt av det jeg fryktet? hehe
Sitat av datahjelp Vis innlegg
Dette er noe hva jeg ser etter:

Gangster filmre/serier
Vis hele sitatet...
Sopranos!
Muligens den beste serien jeg har sett.
Sist endret av ZELDUR; 20. juli 2013 kl. 00:36.
POI har en handling gjennom sesongene, men den er ikke så sterk som den burde være. Mesteparten av episodene er individuelle. POI er for all del spennende, men er merkbart en B serie med noe lavt budsjett. Dog skal det sies at den tok seg opp til den siste sesongen. Om du ikke har så mye å se på så er POI spennende for all del.
Nermeste POI jeg kan anbefale er "Rubicon". Svært god serie som desverre ble avsluttet alt for fort (kun en sesong).
House of cards? (netflix), the following, scandal ? Anbefaler også Chicago Fire og the Newsroom.... men de er litt utenfor sjangeren du ønsket
Sist endret av jMy; 20. juli 2013 kl. 00:49.
Gangsterserier? De eneste jeg kommer på i farten er Sopranos og Boardwalk Empire. Jeg laget en liste over filmer her på forumet for litt siden, den er noe utdatert da. Noe som minner om SoA er heller ikke lett da den serien er ganske unik. Banshee kanskje? The shield kan også minne litt om den. Sjekk ut listen min, der har du serier nok for et år!
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
The Wire, kanskje.
Trådstarter
takk for mange forslag folkens.

Som dere sikkert skjønner har jeg sett det meste av det jeg nevner som er over 1 år gammelt.

slik som sopranos,,empire,, hell on weels, the following osv

fins det kanskje en liste med kommende helt nye serier?
Kanskje Suits?

En liste over kommende serier som jeg fant på Google. Kan evt google upcoming tv shows 2013. Selv gleder jeg meg til Agents of S.H.I.E.L.D!
Sopranos, Sons of Anarchy, Boardwalk Empire og Breaking Bad!
Sist endret av Bruskork1; 20. juli 2013 kl. 01:36.
Har du sett Trailer Park Boys? Vet ikke om det faller innenfor dine sjanger krav, men de som liker serien pleier å like den veldig. Gir seg ut for å være en dokumentar om småkriminelle i en fattig trailer park.

Ellers er jeg veldig fan av The Wire. Et drama der hver sesong tar for seg forskjellige deler av byen, fra gatehjørnenes langere til politiet som prøver å ta langerene, til politikerene som styrer alt kun etter egne ønsker.

Suits, spesielt sesong en havner kansje i din sjanger. Advokat-drama med mye hemmeligheter og fancy smooth-talk

Serien Boss var temmelig spennende, selv om jeg ikke har rukket å se hele serien ennå. Handler om ordføreren i NY. Temmelig spennede person og medfølgende intriger.
Oz er et must hvis du ikke har sett den serien fra før..Ikke akkurat en ny serie, men den er maad gansta yoo!..
Trådstarter
takker for mange bra forslag.

jeg har ikke sett trailer park boys nei.

ellers har jeg sett the wire selvfølgelig,fantastisk serie rett og slett

boss har jeg hørt om, kanskje jeg burde ta en titt på det.
Homeland , Hell on wheels og boardwalk empire
Trådstarter
har noen sett magic city kanskje?
Sikkerhetsklarert
Vet ikke helt hvor gammel den er, men banshee er en serie jeg ble ganske avhengig av, og så ferdig s01 på et par kvelder.

Ray Donovan er også ganske bra, i samme sjanger, er kun 4 episoder ute.
Vet ikke om det helt er hva du er ute etter. Men en av de bedre seriene jeg ser/har sett er game of thrones. Ta en titt!
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Spartacus?