Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 13425
Rinkebysvorska‘n
Håper det ble en bra tur!

Glemte "Overkant Hortus", "Tweede Kamer", spesielt førstnevnte har veldig bra hasj til gode priser.

Har aldri vært på disse to personlig men til dere som vil ha topp kvalitet og ikke bryr dere særlig om hva det koster, sjekk ut "Terp's Army" og "The Plug".

"Eerste Hulp" ("1e hulp") er en annen sjappe som har bra rykte, ganske normale priser hvis jeg husker riktig. Fikk bare noe som var helt okey'ish men tror ikke jeg var der på riktig timing.

Anbefaler en irsk pub som heter "Blarney Stone", midt i turistløypa men veldig hyggelige de damene som jobber der. Er en del britiske expats som henger der, ikke bare turister! Var stampuben til fatter'n min når vi var der... Fyfeeeen jeg har mye minner derfra. Jeg var visstnok siste person som fikk lov å bruke røykerommet som ligger innerst i selve baren, rett ved toalettene.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet ikke om dette blir feil og ta opp nytt tema her eller lage ny tråd... Men jeg prøver..

Hvordan er det å røyke vape (bare weed) i coffeshops? Jeg synes joints blir så hardt for lungene
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vet ikke om dette blir feil og ta opp nytt tema her eller lage ny tråd... Men jeg prøver..

Hvordan er det å røyke vape (bare weed) i coffeshops? Jeg synes joints blir så hardt for lungene
Vis hele sitatet...
Ikke noe problem det, du får jo lånt volcano flere steder, for eksempe hos Barneys eller Amnesia.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hei igjen og lenge siden, Beklager har vært mye å gjøre osv i det jeg kom hjem igjen.

Og min forrige bruker ble tydeligvis banna eller sletta eller what ever.

Joda, var en veldig fin tur, ble jo stoppa av tolla når jeg kom hjem igjen da, med en Cannabis øl flaske. Hadde tatt med noen frø også, Men dem fant bare øl-en og ikke frøa heldigvis så nå står dem og koser seg inni telta jeg bestilte for en stund siden og fått fiksa meg morplante og 6 stykker som er på god vei i blomst.

Kommer nok til å reise til Amsterdam på nytt igjen