Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1375
Det står 20 c 7.5 på den. Noen som har peiling ?



https://ibb.co/b00rmR
Sist endret av JokkePåTur2; 21. oktober 2017 kl. 12:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Gjetter på at det heller står ZOC enn 20C, og at det er Zopiclone.

Anonym bruker
"Kjær Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Zopiklone ja! Kos deg
Takk for svar �� er den digg og ruse seg På? Eventuelt blande med 2 0.5 mg rivotril?
Sitat av JokkePåTur2 Vis innlegg
Takk for svar �� er den digg og ruse seg På? Eventuelt blande med 2 0.5 mg rivotril?
Vis hele sitatet...
,

Ja du kan blande de ja, ikke store dosen, men det virker som du ikke har tatt benzo før, så du får sikkert en rolig og fin lørdags kveld. Anbelfaler deg å ikke drikke alkohol til denne "pille festen"
Har tatt mye benzo. Bare aldri noe form for sovetabletter. Så er litt spent på åssen rusen der er? Kommer jeg i det hele tatt til og merke noe på 1?
Sitat av JokkePåTur2 Vis innlegg
Har tatt mye benzo. Bare aldri noe form for sovetabletter. Så er litt spent på åssen rusen der er? Kommer jeg i det hele tatt til og merke noe på 1?
Vis hele sitatet...
Ja hei igjen! så i en annen tråd her at du har god erfaring fra tidligere

Hvis det er veldig lenge siden du har brukt piller så vil jeg si at du vil merke det, men tror du kanskje du vil bli mest trøtt.

Jeg bruker selv Rivotril og Imovane og blir klar for senga.

Poenget ditt er kanskje å holde deg våken, for å få effekten av sovemedesinen(hallusinasjoner?) da må du nok ha mer en 1 tablett vil jeg tro, men mangler personlig erfaring med dette da jeg aldri har holdt meg våken etter inntak av sovemedesin

Sikkert andre her inne som kan svare deg konkret på dette punktet. God helg
Var det jeg tenkte meg, at man trengte mer en 1 tablett. Da koser jeg meg heller med et par rivotril, par rolige pils og litt fifa 18. God helg ����