Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1034
Så jeg husket at jeg leste en del av disse bøkene på barneskolen typ 10 år siden elns. Har prøvd å google, men det kommer ikke opp noenting. Bokserien kan minne om Avatar - The Last Airbender, men litt anderledes. Jeg tror også at serien er norskskrevet. Den kom i solid materiale og var en barnebok/tenåringsbok. Aner ikke hvilket forlag det er. Den var ikke noe særlig tykk bok, men ikke noe kort heller. Jeg tror det ble laget 4-5 bøker om denne serien

Så tegneserien handlet om en gruppe barn/tenåringer med spesielle krefter fra hvert element eller noe sånt. Husket spesielt hovedkarakteren som er en slags ninja og kan "strekke" skygger. Altså bruke skyggene som et slags våpen. En annen var en jente som kunne blende og bruke lys som kraft. Tror også det var en mindre gutt som kunne bruke jorden som sin kraft. Som en earthbender
Mer husker jeg ikke, men jeg vil veldig gjerne vite hva den heter!
Stor mulighet for at dette er marvel publisert, sjekk katalogen dems først
Også Dc comics er mulig
Sist endret av gekko4u; 17. juli 2022 kl. 23:28.