Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2343
Hei.

Hvilket lag er det beste laget ifølge dere?
Real Madrid og ManU, er jo nesten umulig å vinne over.

Jeg lurer på følgende.

Lag
Lagoppsett
Lagfornasjon
Spillere best plassert utpå banen.

Det var mye jeg ville ha fatt i, å jeg vet at det ikke er noen standar på hvilket lag som er BEST, men det går jo mest på hvor god man selv er.

Håper det er noen fifa freaks her
Det handler mye om hvordan du spiller og ikke hvem du spiller med.
Det lille jeg har erfart med Fifa tilser at så lenge du velger et topplag når du spiller mot et annet topplag så er det samma hvilket du er. Fokuserer heller på hvordan du kan utvikle deg som Fifaspiller enn å bruke masse tid på å sette opp lag osv.
Sist endret av TheView; 4. juni 2011 kl. 21:08.
Barcelona og Chelsea er de beste, synes jeg.

Barcelona: messi er helt drøy, bare å løpe rundt, ingen kan takle deg.

Chelsea: Drogba er sinnsykt sterk! kan løpe rundt med halve motstander laget på seg. torres er også vilt rask, og god.
Men chelsea kan bare pelme ballen til drogba, helst innlegg. og det blir mål 1 av 3 innlegg.
Sist endret av birrho; 4. juni 2011 kl. 21:21.
Sitat av birrho Vis innlegg
Barcelona: messi er helt drøy, bare å løpe rundt, ingen kan takle deg.
Vis hele sitatet...
Merkelig, men jeg mener Messi mister ballen ALTFOR lett på Fifa11. Han er kjapp, ja, men langt i fra sterk nok.

Personlig spiller jeg med Real Madrid og med custom tactics. Funker meget bra!
Sist endret av s1gh; 4. juni 2011 kl. 21:22.
Ronaldo er helt klart mye bedre enn Messi, pga han har alt Messi har(fart, smidighet, ballkontroll, avslutning, frispark osv). Men han har også styrke, hodestyrke, hardere frispark(ikke nødvendigvis noe pluss).
Jeg liker å spille
Casillas
Ramos-Pepe-Marcelo-Carvalho
Alonso-Khedira
Ozil-Kaka-Ronaldo(Ronaldo er høyrebeint, altså R1 skudd funker utmerket i bra posisjon, samme med Ozil med venstre)
Hinguain(evt. Adebayor om hodestyrke trengs.)

En annen variant er å spille med Ronaldo på topp, og det vil da se slik ut
Ramos-Pepe-Marcelo-Carvalho
Alonso-Khedira
Ozil-Hinguain-Kaka
Ronaldo
Sitat av Asus_eee_pc_900 Vis innlegg
Det handler mye om hvordan du spiller og ikke hvem du spiller med.
Vis hele sitatet...
Hadde du lest hva jeg hadde skrevet i tråden, så hadde du fått med deg at jeg hadde skrevet det samme....LOL
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Det har mye med trening å gjøre. Det er ikke vanskelig å slå disse lagene om du selv er flink å spille/sette opp laget.
jeg liker å spille 4-3-3 med vinger og en spydspiss

chelsea, real og barca er vel de beste, med man u og inter like bak.

Ronaldo er forsåvidt den beste spilleren
Ronaldo er for lett å være god med, Messi krever litt mer håndtering. Mitt favoritt fifalag må være arsenal eller inter. Kjører 3-5-2 på begge:
Med inter er det etoo som høyrespiss, milito som venstre, sneijder som offensiv midt (helt nydelig på langskudd), maicon og stankovic som vinger.
Samme strategi med arsenal, chamakh som høyrespiss, rvp som venstre, fabregas offensiv midt, arshavin og nasri som vinger. Knuser alt alltid med begge de laga her
I forhold til fifa, vet jeg at dette vil være det beste, det de andre sier er bullshit.

4-1-2-1-2 med Barcelona. Du setter vingene til å løpe brede løp ved å sette utgangposisjon.

Du skal vel igrunn bruke de stardende 11 på Barcelona til plassene de passer, prøv deg gjerne litt frem med spillerne i posisjonene for å se hva som passer deg best.

Anbefaler å bruke mye trekant til pasninger, da dette betyr ''løpepasning'' og det alltid er alternativer for pasninger når du spiller med FCB. Bruk plasseringsknappen når du spiller, og trykk alltid 'x' (på PS3) når motstanderen føler ball, og du er i nærheten av dem, dette betyr stående takling. Husk også å lese manualen for hvordan kontrollen er, her kan du lære mange triks du kanskje ikke visste. DETTE ER VIKTIG!

Kanskje du skal vurdere å se et par kamper av barcelona? Se f.eks champions league finalen i reprise. Her lærer du hvordan verdens beste, også tidenes fotball, spilles. Spill som barca, og du vinner garantert.

EDIT: Lærte formasjonen av en av Norges beste fifa spillere På PS3 da.
Sist endret av juLLeftw; 5. juni 2011 kl. 12:32.
Classic XI! ready to go
Sitat av Doc. Lester Vis innlegg
Knuser alt alltid med begge de laga her
Vis hele sitatet...
Hva er spillerprofilen din så vi får tatt en kamp? At du knuser meg pga. det oppsettet er pisspreik
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Hva er spillerprofilen din så vi får tatt en kamp? At du knuser meg pga. det oppsettet er pisspreik
Vis hele sitatet...
Hehe, skal ikke skylde på laga, er vel mer mine ferdigheter som gjør det bra Skulle gjerne, men har ikke sånn online greier på ps3, for å være ærlig har jeg aldri kobla en tp-kabel i den.
Mitt lag: Real Madrid
Formasjon: 4-1-3-2
Lagoppstilling:
Casillas
Ramos-Carvalho-Pepe-Marcelo
Xabi Alonso
Øzil - Kaka - Ronaldo
Benzema-Higuain


Dette her fungerer utmerket!
Liker å ligge defansivt gjerne i en 5-4-1. spissen på topp skal være lynrask, Ronaldo, Rooney, Eto'o, tenker sikkert at Messi og Torres er god her også, men av personlige grunner bruker ikke jeg de. slå gjennombruddspasningene, og man vinner ofte med mange siffer. jeg spiler forsåvidt ikke Fifa mot computeren, men enten online eller blant venner.
Sitat av Hadii Vis innlegg
Mitt lag: Real Madrid
Formasjon: 4-1-3-2
Lagoppstilling:
Casillas
Ramos-Carvalho-Pepe-Marcelo
Xabi Alonso
Øzil - Kaka - Ronaldo
Benzema-Higuain


Dette her fungerer utmerket!
Vis hele sitatet...
Prøv å bruk di maria der du har ronaldo nå, og sett ronaldo som spiss. Di maria er helt sjuk med r1-langskudd fra venstrekanten (ca 20-25m)
Det første du må gjøre er å lage deg en plan. Hvordan ønsker du å spille? Liker du å angripe på siden og score på innlegg, eller trives du best på midten? Slår du mye langt eller har du flere trekk i laget? Du må sette opp en taktikk og formasjon som passer måten du ønsker å spille på.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Manchester United er selvfølgelig alltid det beste laget bare spill med mye possesion og bruk tid

Laget jeg bruker er

VDS
Rafael Vidic Ferdinan Evra
Park Fletcher Carrick Nani
Berbatov Rooney

Det er en sikker vinneropskrift viss du klarer å bruke den riktig