Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 4772
Hei, skal ut på en skikkelig fyll i kveld og veit at jeg må prøve å stramme litt inn på hva jeg fører i meg.(Magesår)

Jeg pleier vanligvis å drikke rent, eller av og til med Burn/Red Bull.
Eller evnt. Hot'nSweet og annet krutt.


Tror kansje noe mildere hjelper.
Appelsinjuice tenkte jeg på i dag, men vet av veeeeldig mye erfaring at det kan bli overveldene i lengda.

Skal prøve å huske på å innta litt vann og små porsjoner mat underveis.

Noen forslag?
Vil ha god smak, altså søt eller bitter/syrlig.


PS: Takk, jeg veit at alkohol og magesår ikke er en god kombinasjon.
Øl er ikke velkomment forslag, ei rusbrus.
Du vil altså ha forslag til god drikke som er alkoholfri?
Lær deg å shotte
Men fra spøk til alvor er mange juicer som er gode å blande med gjelder bare å finne din smak.
sukker-fri redbull bør jo være litt sunnere
sukkerfri redbull smaker bæsj.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Ikke alkoholfri nei.

Som Teigen sier!

Powerade er jo greit nok.


Pure Rush energidrink er kansje en mulighet, inneholder jo veldig mye bra
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Tonic Water! Funker som jarn til både vodka og gin.
Forsåvidt er Farris utrolig bra blandevann dersom du kjøper kvalitetsvodka
Lag deg White Russian. Melk er vel bra for å nøytralisere magen?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Angående kondisjonen din (magesår), så er juice noe av det du burde holde deg unna, det er syrlig og vil forverre tilstanden din.
Første som slo meg var baileys e.l. i og med at det har melk i seg som er syrenøytraliserende.
Problemet ditt er vell at "drinken" blir renere utover kvelden Jeg har ihvertfall problemer med å holde et OK blandingsforhold..!
7up light, knust is og vodka
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Hei, skal ut på en skikkelig fyll i kveld og veit at jeg må prøve å stramme litt inn på hva jeg fører i meg.(Magesår)

Jeg pleier vanligvis å drikke rent, eller av og til med Burn/Red Bull.
Eller evnt. Hot'nSweet og annet krutt.


Tror kansje noe mildere hjelper.
Appelsinjuice tenkte jeg på i dag, men vet av veeeeldig mye erfaring at det kan bli overveldene i lengda.


Skal prøve å huske på å innta litt vann og små porsjoner mat underveis.

Noen forslag?
Vil ha god smak, altså søt eller bitter/syrlig.


PS: Takk, jeg veit at alkohol og magesår ikke er en god kombinasjon.
Øl er ikke velkomment forslag, ei rusbrus.
Vis hele sitatet...
Hadde jeg vært deg hadde jeg holdt meg unna det meste av juice. Spesielt appelsinjuice, pga den er veldig syrlig og tærer på magen din, noe som ikke er veldig heldig med tanke på at du har magesår.

Ville heller satse på å kjøpe vin(sprit med 22% eller mindre) og blande ut med noe som saft.

Ellers kunne en god kombinasjon av bailey's og kaffe gjort seg, da jeg vil påstå at dette ikke er fullt så skadelig for magen din

EDIT: Ups, Dodecha hadde allerede tatt 2 av tipsene mine =[
Sist endret av leasea; 16. juli 2010 kl. 13:56.
jeg har en veldig god idee!
Dropp det med veldig sunt, siden spriten er allerede usunn for deg hvis du tenker på kalorier!

Men jeg smakte på en såkalt "Sommerbrus" fra coop obs igår. Og den smakte rett og slett herlig!
Fikk sommerfølelse for første gang i år!
Den har en smak av ananas og melon tror jeg. Anbefales til blandevann!
Alt er smak og behag.. Men du kan jo prøve med feks strawberry daquiri. Fyll opp glasset ditt med isbiter, ha i 7-9 ferske jordbær, kjør dette i blender/is-knuser. Den er best med en spiseskje sukker, men er også god uten også.

Vodka med vann, og litt roseslime, er også ganske godt etter et par drammer av den.
du skal altså ut på fylla og skal drikke brennevin og du spør etter sunne greier å blande med fordi du har magesår? jeg må bare spørre fordi jeg trodde ikke det var mulig å spørre så dumt. Du tror altså at det er blandevannet som ødelegger deg? hehehe dette må være en ny low selv for freakforum overgås hittil kun av retarden som ville sette ut 2-3 åringer på ei øde øy for å forske på om de klarte seg.
Bland med Gøy saft, den brune. 2/5 vodka!
Det som er med bailey's, er at det blir veldig kvalmende i lengden.(ihvertfall etter min erfaring)
Går greit med en par drinker, men skal du på en skikkelig fyllekule må det en del mengder til på grunn av den lave alkoholprosenten som baiyle's inneholder. Du kan jo blande på litt vodka eller noe for å få den sterkere =)
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Sitat av mortalf Vis innlegg
du skal altså ut på fylla og skal drikke brennevin og du spør etter sunne greier å blande med fordi du har magesår? jeg må bare spørre fordi jeg trodde ikke det var mulig å spørre så dumt. Du tror altså at det er blandevannet som ødelegger deg? hehehe dette må være en ny low selv for freakforum overgås hittil kun av retarden som ville sette ut 2-3 åringer på ei øde øy for å forske på om de klarte seg.
Vis hele sitatet...
Faens bastante blinde retard, lær deg å les HELE posten før du kaster dritt i trynet på meg. Du plasserte deg selv ny LOW her på freak.

Sitat av TylerDurden Vis innlegg
PS: Takk, jeg veit at alkohol og magesår ikke er en god kombinasjon.
Vis hele sitatet...



Kjøpte 1L flaske Baileys tidligere i uka med tanke på at magen min liker melk.


Saft er kansje en god ide, kansje så veldig heavy, men litt mye sukker kansje.
Liker ikke light tho.


Godt poeng det der med juice.

Kansje jeg bør kjøre Powerade?
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Pure Rush energidrink er kansje en mulighet, inneholder jo veldig mye bra
Vis hele sitatet...
Pure Rush smaker direkte jævlig blandet ut.

Skal du ha godt blandevann, så benytt deg av Mickey Finn. Tho ikke direkte sunt med et sukkerinnhold på 50%. Men smaken er nå i allefall god.

Sukkerfri saft burde være en sunnere mulighet. Da gjerne litt sterk blandet saft (blandet med vann)
ser at de fleste her tror at det er en sammenheng mellom sukkerfrie artikler og sunnhet?
tar heller kjipt raffinert sukker foran shit som aculfat k og aspartam, hørt noe om kreftfremkallende(hva er ikke det om dagen?) og kan ødlegge celler, either way ser jeg for meg at det er sunnere med sukker en sukkerfritt.

on topic, ta å sjekk ut din nærmeste jallasjappe(asiatisk), ser for meg at det finnes sunne isteer, juicer fra nice asiatisk frukt(kjærlighetsfrukt er jævli godt), ingefærbrygg, etc, billig sunt og godt
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
hehe Mickey Finn ja, det er syre... Sykt god men griner på dass neste dag.

Tror jeg kansje kjører Gøy saft Minner meg om Kjeft da jeg var mindre.

Kjærlighetsfrukt har jeg alltid hatt lyst til å smake, hva kan den sammenlignes med?
Litchi har en søt kryddersmak.
Synes ikke akkurat at man kan direkte sammenligne den med noe annet, men smaken er nå ganske god.

Tho tror jeg den blir litt for svak til å blande ut med.
Sitat av Marken Vis innlegg
Tonic Water! Funker som jarn til både vodka og gin.
Forsåvidt er Farris utrolig bra blandevann dersom du kjøper kvalitetsvodka
Vis hele sitatet...
Gray Goose og Farris med Lime eller Sitron er en jævla slager!
Sist endret av voktern; 16. juli 2010 kl. 15:49.
Store mengder alkohol er sunt for kroppen. Skal selv inntai jævlig store mengder i dag. Lever for helga
Kefir med Vodka funker fett!
tror ikke den kan sammenlignes med noe, ikke som jeg noensinne har smakt, det er en veldig søt rund smak, koster ca 10-14 kr stk på nærmeste asiatisksjappe, det smaker hvertfall rimelig godt, og hvis ikke kan du prøve (de har mange sorter fruktjuice) med pasjonsfrukt for eksempel.
Hva med å spise deg full?
Ta 1 stykk Vannmelon og lag et hull i skallet. Så heller du ønsket mengde sprit oppi hullet, setter tilbake den delen du skar ut og setter den på et kaldt sted i ca 24 timer. Etterpå er det bare å kutte den opp og spise
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Hvis du noen gang har lagd en spritmelon før så vet du at det er lagt fra så enkelt. Du må drenere væske og det tar laaaang tid før noe i det hele tatt trekker inn. Det er også ikke slik at du kan skjære det i biter å spise det som en vannmelon, den holder ikke sammen, "suppen" oppi er derimot ganske god, men må spises med skje e.l.
ArbeidsledigProletar
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Faens bastante blinde retard, lær deg å les HELE posten før du kaster dritt i trynet på meg. Du plasserte deg selv ny LOW her på freak.
Vis hele sitatet...
Men altså, magesår. Ut å drikke, du fremstår ikke akkurat som mensa-emne her ;P

Du tror ikke magesåret kanskje kommer av at du drikker?

"Jeg knakk foten min, på tide med joggetur" - TylerTurden

I'm just sayin'

Når det er sagt. Gin & Tonic, classic.
Sist endret av Batabusa; 16. juli 2010 kl. 17:19. Grunn: Typo.
Curiositas
eXtazeh's Avatar
Må henge meg på Batabusa her, er du sikker på at det er så lurt og bøtte i seg alkohol med magesår, om du hadde spurt en lege om det, så veit vi alle hva svaret hadde vært.

Du får gjøre akkurat som du vil, men en vennlig advarsel er ihvertfall gitt

On-topic: Limedrikker, om du har en Ica i nærheten vet jeg dem selger det, det er på en glassflaske som ser grå ut, funker fjell og blande ut med, det negative er at det er ganske dyrt!