Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1098
Hei Freaks! Jeg skriver som meg selv, eier av BERSERKERSOUNDS og jeg er en 'ulansert' artist med navnet BIRK. Jeg har vært i By:Larm juryen i to år, og var blant annet med i valgsprosessen da Unge Ferrari først opptrådte gjennom By:Larm. Det begynner å bli noen år siden, og jeg er nå kun en 23 år gammel mann født i Flekkefjord, men bodde i og så forlot Oslo når jeg var 3 år, som prøver å gjøre den riktige tingen på den riktige måten, for en gangs skyld. Jeg er på mange måter heldig, og på mange måter ikke. Barnevern, selvmord, vold, kriminalitet, fengsel og rus har vært stikkord gjennom livet mitt, og kanskje ditt også. Hele tiden har spørsmålet vært, hva er meningen med livet? Svaret jeg ga meg selv var et negativt et, så overlevelse ga meg neste spørsmålet, hva er meningen med mitt liv?

BERSERKERSOUNDS er et nyopprettet plateselskap med støtte av industriprofesjonelle som Vegard Waske i Universal Music og Joakim Haugland i Smalltown Supersound. Plateselskapet er skapt for å finne og skape reflekterte artister med mørke, ofte vonde bakgrunner med unike evner til å formidle sin smerte, handlinger og konsekvenser på en måte som kan påvirke de unge og forvirrede, mennesker fastsatt i dårlige spor, mennesker med som sliter med mental helse, spesielt depresjon, angst og suicidalitet. Vi vil kontre bølgen av Trap/Rap musikk som glorifiserer rusmidler og gangsterlivet samt videreføre målet, og det jeg mener var min største inspirasjons mening med livet, å vise vei til å skape en bedre fremtid for oss alle. "So outside my misery, I think I'll find a way of envisioning a better life, for the rest of us."

Jeg leter spesielt etter en artist som kaller seg for Kloakk, han har vært på Freak.no. Hvis noen her kjenner han, vær så snill å be han ta kontakt med meg! Og om dette budskapet er noe du kan relatere til og du rapper eller produserer, til og med begge, kontakt meg på Facebook, Instagram eller Soundcloud. Jeg skal gjøre alt jeg kan for å sørge for at du får fremmet budskapet ditt.

BERSERKERSOUNDS PLAYLIST

BIRK - ENEMY OF THE STATE LP

Tusen takk for opperksomheten! PS: Hvis du lurer på hvorfor det er så stille, så bare vent noen måneder. Boom!
Sist endret av birk4400; 6. september 2019 kl. 04:51.
kan du ikke bare sende en PM?
https://freak.no/@Kloakk

er aktivitet hos "kloakk", så ser ikke problemet..?
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
kan du ikke bare sende en PM?
https://freak.no/@Kloakk

er aktivitet hos "kloakk", så ser ikke problemet..?
Vis hele sitatet...
Jo, det har blitt gjort