Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 5514
Sitat av steili Vis innlegg
Cervisiam - Bad Mango, første (eller en av de første) batch er en av de beste ølene jeg har smakt. De har dessverre ikke fått til samme kvalitet på de senere batchene imo.
Vis hele sitatet...
Første batch Bad Mango flokkulerte ikke som den skulle. Den var fortsatt grei men missa litt på stilen. Batch 2 var spot on og DANK AS HELL
Sist endret av Mxzyzptlk; 12. juni 2019 kl. 20:57.
Butikk: Hansa Blonde

På Vinmonopolet og
Systembolaget har jeg rett og slett alt for mange favoritter til å skille.

heartslava
Sitat av Mxzyzptlk Vis innlegg
Første batch Bad Mango flokkulerte ikke som den skulle. Den var fortsatt grei men missa litt på stilen. Batch 2 var spot on og DANK AS HELL
Vis hele sitatet...
Jeg er helt enig i dette, og vil også anbefale Salty Surprise (også av Cervisiam) på det sterkeste til alle som er nysgjerrig på surøl. Det er en helt nydelig Gose, som er veldig lett, ganske salt, og herlig frisk, da særlig på sommeren. I tillegg til det tradisjonelle saltet og korianderen som er i Gose, har den også en vri i form av pasjonsfrukt.
Perino, Sol eller Corona. Ellers halvtørre rødviner. Mat ved siden av. De fleste ølnerdene jeg kjenner har siden omrent 2011 kun drukket mikrobrygg til visse matretter. Verdiløst for fyll, hvertfall om man er sensitiv for hvete eller har en form for IBS.
Sitat av Villsvinet Vis innlegg
Jeg er helt enig i dette, og vil også anbefale Salty Surprise (også av Cervisiam) på det sterkeste til alle som er nysgjerrig på surøl. Det er en helt nydelig Gose, som er veldig lett, ganske salt, og herlig frisk, da særlig på sommeren. I tillegg til det tradisjonelle saltet og korianderen som er i Gose, har den også en vri i form av pasjonsfrukt.
Vis hele sitatet...
Da var det nok batch 2 jeg prøvde Takk for tipset om Salty Surprise, skal plukke med meg den neste gang jeg er på polet. Cervisiam har generelt mye bra imo.
Av vanlige øl Aass. Av spesialøl Amundsens pale ale.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Vanskelig å velge én, men tror jeg vil si sveitsiske BFM Abbaye de Saint Bon-Chien er min favoritt av ting man enkelt får på polet i Norge.
Den er sur og smaker fjøs, kirsebær og litt blåmuggost, så kanskje ikke noe for alle
Sitat av Villsvinet Vis innlegg
Jeg er helt enig i dette, og vil også anbefale Salty Surprise (også av Cervisiam) på det sterkeste til alle som er nysgjerrig på surøl. Det er en helt nydelig Gose, som er veldig lett, ganske salt, og herlig frisk, da særlig på sommeren. I tillegg til det tradisjonelle saltet og korianderen som er i Gose, har den også en vri i form av pasjonsfrukt.
Vis hele sitatet...
Får Cervisiam Shuryuken også på boks 4.5avb på Gulating og enkelte Meny

Surøl med Litchie!! Digg og lett i 'sommervarmen'