Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2367
God kveld!

Dumme meg, lasta ned noe spill fra download.cnet.com igår. Fant ut i ettertid at det ikke var så lurt å laste ned derfra, for da er sannsynligheten stor for at man laster ned mer enn man tror. (skyt meg om jeg tar feil, har egentlig lite peiling på data).

Uansett, etter dette begynte det å poppe opp masse reklame når jeg går inn på youtube, feks. I tillegg dukker det opp en ny søkemotor hver gang jeg åpner en ny fane, search.conduit.com . Prøvde å google dette, tror det er noe luguber bullshit av noe slag.

Jeg har googla masse etter svar, har ikke funnet noe som har hjulpet. Har prøvd Malwarebytes Anti-Malware, og Spybot - Search & Destroy. Men etter sistenevnte kom jeg over enda et problem. Etter jeg trykte "check for problems" og prøvde å fikse disse fikk jeg opp en boks av noe slag. http://imgur.com/SnTPTnt

Hver gang jeg trykker "allow change" eller "deny change" dukker det opp en til, sånn her har jeg sittet i timesvis.

Er det noe jeg kan gjøre? Noen dataflinke mennesker som kan komme med tips? Vil bare fjerne denne driten, for nå er jeg mektig lei
Om diu ikke har funnet ut av det alt, finnes det løsninger på google.

Alternativt, kan du se om du finner search.conduit.com i kontrollpanel under legg til og fjern programmer, om du finner det der, kan du forsøke å starte maskinen i sikker modus, uten nettverk, gå inn i kontrollpanel å fjerne det derifra. Etter avinstallering kjører du fullstendig rens med ccleaner, deretter en registerrens med ccleaner. Etter dette kan du kjøre søk med spybot S&D og malvarebytes for å være sikker på at det ikke ligger igjen noe grums, for så å restarte maskinen, om dette ikke funker er google din venn, lykke til.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Har fått denne utallige ganger. Jeg husker ikke hvordan jeg fjernet den, men det var bare et kjapt googlesøk så var det gjort. Du burde prøve det samme.
Høres ut som om den har innstallert plugin i nettleseren din. Sjekk hva plugin/utvidelse/extension nettleseren din har lastet inn
Gå inn i utvidelsene i google....se om den har installert noe.....ellers kan du gå til kontrollpanel/avinstaller program, og se om det er noe som kommer opp der. bruker å stå dato på når det ble installert....

kan også anbefale add-block som er en utvidelse til chrome som fjerner all reklame,....lykke til
Det er ikke sikkert det er Cnet som gjør det. Du laster ned gratis programvarer som finansierer seg ved å reklamere for andre. Som oftest kan du bare velge å ikke installere dritten når du installerer det du skal. Ikke bare trykk "next, next accept". Les hva du godtar