Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2659
Jeg er litt noob her, har laget noen tråder og deltatt i noen.

Det er en ting som jeg er litt nysgjerrig på.. hva er greia med disse KPene? Kan man dele ut i hytt og pine? Har man noe bestemt antall, f.eks per døgn, å dele ut?

Jeg har ved et par anledninger letet etter tråder om kp før, men har antagelig ikke letet godt nok.
Det er opp til hver enkelt bruker å avgjøre hvilke innlegg som er verdige å motta et KP. De eneste begrensningene for utdeling av KP er at hver bruker kun kan gi ett KP til hvert innlegg, og at man ikke kan gi KP til seg selv.

I tillegg forventer vi at folk respekterer systemet og intensjonen bak, og ikke misbruker det ved å ukritisk dele ut KP til vennene sine bare for å gi hverandre en høyere KP-rate. Vi har sett eksempler på at folk åpenbart har avtalt å gi hverandre store mengder KP. Dette har resultert i at disse brukerne har blitt fratatt muligheten til å besitte og motta kvalitetspoeng.
Sist endret av mentalmelt; 12. mars 2018 kl. 19:40.
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
OK, takk for info!