Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3117
7 kompiser har lyst å ha meg med til Ios i Hellas for fest og fyll i en uke. Jeg har aldri hørt om det stedet, men har jo hørt om Kos (som visst nok ikke ligger langt unna på øyen). Vi har fra før vært i Magaluf, Playa del ingles og Aya Napa.

Er det noen som har vært på Ios, og som kan fortelle litt om uteliv/priser/mat/aktiviteter?

Ser jo ganske ok ut med uteliv når jeg youtuba litt.

Turen er i sommermånedene (juni/august)
Sist endret av Obster; 28. februar 2014 kl. 14:49.
ios er et partyhelvete, (eller en partyhimmel) alt etter øyet som ser, stappfullt av backpackerchicks, skandinaviske fyllesvin og barer som gir deg teite tskjorter om du kjøper masse shots. Vi var innom øya i et par dager på en toukers seiltur i slutten av mai ifjor, og selv da var det kjempestemning i hele byen (vi var der en helg, så ukedagene er sikkert mye roligere). Mye folk som tar en av fergene til Ios på en fredag og stikker igjen på søndag.

Latterlig gøy kveld ute var det i alle fall, is-sjappa nede i havnen er omnomnom, og jeg er sjeleglad vi hadde egen båt så vi kunne stikke av til en mer avslappet øy uten så jævlig mange fistpump-party-turister når vi ble edru nok til å komme oss ut på havet.

Prisnivået er vel som resten av Hellas, jeg husker ærlig talt ikke, var alt for opptatt med å ha det gøy til å tenke på hvor mange euro det kostet for en haug jägerbombs

ps: Kos ligger helt øst, nært Tyrkia, og er en av de dodekanesiske øyene. Ios ligger midt i Kykladene. De er altså ikke i nærheten av hverandre i hele tatt.
Sist endret av liasis; 28. februar 2014 kl. 15:10.
Nøytral
Obster's Avatar
Trådstarter
Takker for god tilbakemelding moridin.

Jeg googla opp et map av Kos vs. Ios nå, og du har helt rett Kikka på map tidligere idag, men jeg må jo ha vært drita for jeg har sett på noe helt annet

Da blir det 1 uke på Ios denne sommeren og 1 uke i Ibiza. Må få med meg partyplassene i verden før jeg blir voksen nok til å skifte bleier på kids
Hvis dere har en uke til rådighet, anbefaler jeg dere å besøke 2 øyer og ikke bare Ios, har selv vært der en uka, og det blir noen dager for mye, da du omtrent rekker å besøke alle barene på øya i løpet av en kveld.
Sitat av nephew Vis innlegg
Hvis dere har en uke til rådighet, anbefaler jeg dere å besøke 2 øyer og ikke bare Ios, har selv vært der en uka, og det blir noen dager for mye, da du omtrent rekker å besøke alle barene på øya i løpet av en kveld.
Vis hele sitatet...
Jeg og noen kamerater har tenkt å dra på Aya Napa eller Ios, men hva er aldersgrensene på drinker der?
Aldersgrensen for kjøp av alkohol er 18 i Hellas. Men den loven blir ikke akkurat fulgt til punkt å prikke på disse party-øyene.