Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 15415
Sitat av verified Vis innlegg
Så PC er unødvendig fordi man kan se filmer i prosjektrommet? Jeg jobber med et prosjekt som ikke krever internett enda, så da kan jeg få bruk for PC likevel? Er interessert i å vite om vi får lov til å bruke PCen.
Vis hele sitatet...
Om du får bruke pc i rekrutten er helt opp til befalet. Vi var ikke så veldig nazi på akkurat det. Du kan godt ta med, men det kan være at du er nødt til å oppbevare den i "buret" for sivile ting på loftet. Befal, særlig de som har vært der en stund, er generelt greie hvis du oppfører deg og viser vanlig høflighet.
Problemet jeg kan se er at det ikke trenger å bli så mye tid til å jobbe etter tjenesten er ferdig for dagen. De første ukene kan bli noe hektiske og det kan bli noe kveldstjeneste.

Mitt tips: ta den med, men det er ikke sikkert du får tid til å bruke den.

Bare av ren nyskjerrighet, du vet ikke hvilket kompani du skal inn i?
Sitat av Tsunami Vis innlegg
Om du får bruke pc i rekrutten er helt opp til befalet. Vi var ikke så veldig nazi på akkurat det. Du kan godt ta med, men det kan være at du er nødt til å oppbevare den i "buret" for sivile ting på loftet. Befal, særlig de som har vært der en stund, er generelt greie hvis du oppfører deg og viser vanlig høflighet.
Problemet jeg kan se er at det ikke trenger å bli så mye tid til å jobbe etter tjenesten er ferdig for dagen. De første ukene kan bli noe hektiske og det kan bli noe kveldstjeneste.

Mitt tips: ta den med, men det er ikke sikkert du får tid til å bruke den.

Bare av ren nyskjerrighet, du vet ikke hvilket kompani du skal inn i?
Vis hele sitatet...
Har ikke fått vite noe om hvilket kompani jeg kommer inn i enda, men har blitt anbefalt av én som var der nå nylig om å søke etter PingKpA. Har du noe tips eller anbefalinger? Drar i morgen kveld!
Du er allerede plassert i ett kompani. Hvis du ikke er anleggsmaskinfører eller noe lignende kan du komme hvor som helst. Har ikke noen tips, annet enn at det kommer til å bli mye ventetjeneste de første dagene. Vente på depot, hørselstest, lege, osv. Du bør ha noe å fylle denne tiden med, eventuelt bli kjent med de andre.
Hvis du har gode joggesko, ta med det(de du får ut er ikke helt gode). såler til skoene(m77) får du kjøpt på kiosken ovenfor velferden(de pappsålene du får har ingen demping og det sliter på beina hvis du ikke er vant til å bære tungt).