Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 15561
Du kan gå inn på www.cheatengine.org å installere Cheat Engine. der kan du hacke i hvor mye fart du vil ha på et spill eller for eksempel hvis du har farmville på facebook. så kan du skrive inn så mye coins du har f.eks 2031 så trykker du first scan å når den er ferdig med å scanne så trykker du på det som kommer fram (dobbelklikk) så ser du litt ned der trykker du på 2031 (høyreklikk) trykk så på (change record) og skriv in en pengesum du vil ha. =) men før du får se pengene må du harvestre eller noe sånt på gården din! HUSK pengene blir ikke lagret!!!
Du kan gå inn på www.cheatengine.org å installere Cheat Engine. der kan du hacke i hvor mye fart du vil ha på et spill eller for eksempel hvis du har farmville på facebook. så kan du skrive inn så mye coins du har f.eks 2031 så trykker du first scan å når den er ferdig med å scanne så trykker du på det som kommer fram (dobbelklikk) så ser du litt ned der trykker du på 2031 (høyreklikk) trykk så på (change record) og skriv in en pengesum du vil ha. =) men før du får se pengene må du harvestre eller noe sånt på gården din! HUSK pengene blir ikke lagret!!!
Vis hele sitatet...
Uff av meg da,snakker om og være langt ute på jordet.
Orker ikke en gang og forklare hvorfor,dette er snakk om og misforstå hele begrepet totalt.
Sist endret av snippsat; 22. november 2009 kl. 20:43.
Sitat av melktrollet Vis innlegg
Jeg mente hvordan http headers fungerer fram og tilbake mellom nettleser og server. Skriptkiddies bruker andre sin kode fordi de ikke klarer å lage sin egen. Jeg sa ingenting om å bruke andre sin kode.

Jeg sa heller ikke; "dette vil gjøre deg til en hacker". Men det er en god start.
Neste steg etter xss og csrf er sql injection.
Vis hele sitatet...
Flotte uttrykk...men du sier jo egentlig ingenting?
Hva ønsker du å bruke xss til? Hvordan skal du få input tilbake til deg? Hvordan skal du spre dem til dine offer? osv
Hva tilfører det egentlig en kunnskapstråd å kun snakke om begrepene alle vil finne med litt enkel google? Du har ingen kildehenvisning, ingen forklaring på hva hvorfor man skal lære dette eller hva formålet skal være.

Bedre innlegg enn de du poster her har blitt slettet tidligere...usikker på hvorfor dine får stå....

Du kunne i det minste ha linket hit
http://www.owasp.org/index.php/Category:Attack
Eller google translated noen av forklaringene derfra.
Nytt forum der du kan få mye hjelp, mange års erfaring - www.darkh4x.org

Syncorion var mod på shadowcrew back in the good days. Han er på darkh4x og, med god hjelp

Good luck!