Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4229
Hei.
Lurer på om det er noen andre som også har en forkjærlighet til remix/mashup sanger.
Det kan da være alt ifra pop sanger-som f.eks Cinderella remix´n-av Rihana´s Umbrella sang til det mer underground og ukjent som Jstar og slikt.
Så please,hvis du vet om noen kule sanger som du tror kan gå inn under det jeg mener,så post evn en link til hvor jeg og andre kan laste den ned-eller konkret info om hva den heter slik at vi på andre "ulovlige" måter kan laste dem ned!:P
På forhånd takk.
mh, partyben har noen morsomme, men mye crap og. han har en egen hjemmeside som jeg ikke husker. forøvrig synes jeg eminem og AC/DC er gøyal :P
Trådstarter
58 0
Britney´s sang er kanun kul syntes jeg..dessverre gått litt lei den-men fy fann va cool!!

Men ja,Busta Rhymes ft. Stevie Wonder er en cool sang.
Den beste mashup-plata noensinne er 2many DJ's : As Heard on Radio Soulwax pt. 2. Den MÅ høres av alle som liker elektropunk og lignende.
søk på MTV Mashup.. finnes utrolig mange av dem.. med helt utrolig ulik sjangre sammen som ofte blir bra =)


Litt sånn ekstremt eksempel her.. hehe
sjekk ut denne 56 år gamle svensken sin side: www.myspace.com/perarnez
Ligger 12 sanger der.. Danseband og Rap faktisk..
Legg også merke til bildene som er laget til hver sang.
Sang nr 5 har jeg faktisk på hjernen for tiden.. altså når 50Cent rapper til danseband bakgrunn


Ikke akkurat en mashup, men en mix på 20min jeg har laget selv. Musikk som spilles på utesteder nå. i mixene høres noen ut som mashups.
*
Sist endret av nso; 7. juli 2013 kl. 19:02.
Trådstarter
58 0
hahaha..han der svensken som lager mashups med 50 og resten a gutta var jo skit coole..
kanskje ikke noe jeg ville lagt inn på ipod´n-men fann så morsomt!:P
han svensken der var jo bare best da

skikeli artige sanger!
atle: sangen din (Atlewee - 11Clubmix07.v2) er rå genial da
hørte den akkurat nå,så sry for dobbel post
Takk takk christian.!.!,

Jobber som Dj av og til her og der.. Deilig å kunne slappe litt av nå og da og fremdeles holde folket på dansegulvet fornøyde =) Så har begynt å lage slike forberedte mixer.
Gratis album som ligner litt på As Heard on Radio Soulwax:

http://www.blondine.com/iPunxAlbum.zip
▼ ... over en måned senere ... ▼
Thomax sin mashup Halvdan sivertsen feat MOP - Høre tel på jorda er helt sinnsyk!

http://www.myspace.com/halvdeezy