Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 701
Hei har noen av dere freaks erfaringer med pissings , hvor lenge må man gå på det og hvordan fungere det er det slik at en politi person sitter å stirre på kølla mens man tisser? og er det mulig å forfalske det

all tips og hjelp mottas med takk
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok pissings hos fastlegen. Alltid artig når en snerten sykepleier stirrer på kølla di mens du prøver å tvinge ut en skvett urin.

Hvor lenge kan variere, alt fra 6 måneder til 2 år.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke politiet som står å følger med, er helsefolk. Jeg fikk ikke til å pisse mens noen sto å stirra, så fikk ta uovervåka eller blodprøve. Om jeg tok uovervåka fikk de se at jeg ikke tok med meg noe juksegreier inn.
Digital nomade
trippy's Avatar
Mista lappen i 2år for å ha thc i blodet mens jeg kjørte bil. Måtte ta 6 måneder med pissing to ganger i uka hos fastlege.

Etter 6 måneder så kunne jeg søke om å ta lappen på ny, tok lappen og så var det 3år til med gradvis færre prøver for hvert halve år. Vanlig med ca 2-3 prøver i måneden de siste to åra.

Hadde kun gyldighet på lappen i 6 måneder om gangen så måtte inn og få ny helseattest og søke om å fornye lappen 2 ganger hvert år i denne perioden.

Etter de 3,5åra var gått og ingen positive prøver ble jeg til stor irritasjon møtt med 5år(!) til med prøver. Er nå ferdig med 1år og har igjen 4. Har blitt innkalt 2 ganger året som var. Har nå lappen helt frem til 5års perioden er ferdig så slipper iallefall masse søking om å fornye førerkortet.

Tror det kommer veldig an på hva slags rasshøl av en lege du har. Jeg måtte finne en ny lege som jeg ikke hadde noe forhold til for å kunne starte på prøver så kan hende det er derfor det er så jævlig strengt men har gjennom forumet her på PM og andre plasser også hørt om mange andre som har opplevd samme opplegg.

Så totalt 8,5år med pisseprøver for å røyke nattings kvelden før jeg kjørte bil