Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 1858
Hei!
jeg er 20 år gammel Gutt.
Jeg studerer IT og ønsker å gå opp i vekt.

Har noen av dere flotte mennesker der ute tips til å gå opp i vekt samt som studie ved siden av.

må si at det kan kategoriseres som ille!
er 168cm
sist jeg sjekka 46kg veldig tynn og lav.


hva burde jeg gjøre, vil bli den beste versjonen av meg selv.
Gjerne pm meg!

Hjertelig takk for tiden!
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Jeg har vært supertynn hele livet. Gikk opp 10kg det siste året, kan fortelle deg hva jeg har gjort:
1. Begynt på Zyprexa. Disse er egentlig for schizofreni, men jeg får betraktelig økt matlyst av de så jeg fortsetter å bruke de til jeg blir lubben.
2. Spis oftere, og heller mindre hvert måltid. For hvert minutt du går på tom mage brenner kroppen av fettet ditt, så sørg for at magen aldri er tom!
Sist endret av Skinny; 8. april 2023 kl. 22:33.
Trådstarter
26 9
Har helts lyst til å unngå stoff, har nok problemer økonomisk + andre ting, men hjertelig takk for tipset!!!
Nå er vekt ganske enklet selv om mange påstår annet. Kalori inn og ut som avgjør. Du må spise mer enn hva du forbrenner som avgjør av flere faktorer. Du trenger du ikke gå banans på junkfood heller, men finnes mange måter å øke kalorier selv om man vil spise sunnere. Klarer man ikke spise nok finnes det shakes (gains) man ta, å drikke kalorier er mye enklere

Tar man BMI som er veldig dårlig måling engentlig siden den ikke tar høyde for muskler etc så vil en topptrent med mye muskler være overvektig på skalaen. men uten å vite noe annet ligger du som undervektig på skalaen