Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 6091
Ble prakka på en pose med disse....avlange med delestrek, ingen skrift på dem. Vet at bildene suger balle men kan noen iaf. tippe om dette er noe å samle på?

hmm...bildene ble ikke med.kommer snart

hvordan får jeg lagt ut bilder? sorry for inkompetansen
Jeg personlig ville kastet dette c-preparatet rett i søpla om jeg ikke trengte allergimedisin. Det er både et antihistamin og et anxiolytikum, men angstdempende effekt har i alle fall aldri jeg merket noe til.
[IMG]http://i39.tinypic.com/1230apu.jpg[/IMG]


http://i40.tinypic.com/o5srvc.jpg

http://i39.tinypic.com/2nhnjtz.jpg

Sitat av Eurydike Vis innlegg
Jeg personlig ville kastet dette c-preparatet rett i søpla om jeg ikke trengte allergimedisin. Det er både et antihistamin og et anxiolytikum, men angstdempende effekt har i alle fall aldri jeg merket noe til.
Vis hele sitatet...

så du gjetter på atarax du å eller? Kjekt å ha hvis det begynner å klø....dritt!
Sist endret av PissedOFFagain; 3. november 2013 kl. 20:22.
Jeg hadde gjetta på Atarax eller zyrtec.
Ikke verdt noen penger, men greit å ha liggende ; Blir trøtt i trynet også er det jo allergimedisin.
Det er atarax, jeg bekrefter.
Pakket i meg 50 stk på en gang, ble bare tørr i kjeften og treig i huet i 3 dager.
Ikke noe å ruse seg på,men er folk som bruker det sammen med opiater for å forsterke den sløvende effekten.Å det funker supert til å fjerne opiat-kløe.
Ellers funker det greit som sove medisin.

Sitat av Muradi Vis innlegg
Pakket i meg 50 stk på en gang, ble bare tørr i kjeften og treig i huet i 3 dager.
Vis hele sitatet...
Bare lurer her,hva får deg til å tenke at å proppe i seg 50 atarax skulle være en god ide?
Suicidale tendenser.
For meg funker faktisk Atarax bedre enn Benzo til noen typer angst.. Som nevnt er det også konge mot opiatkløe, lurer på om legen min vet om det siden han var spektisk til å gi meg dem (fikk dem tidligere av en psykiater)
Atarax blir faktisk skrevet ut mot uro og angst. Noen er kansje heldige og får den funken de er ute etter.
Jeg får ingen effekt av antihistaminer ved bruk av opiater og opioder (så jeg ville kastet det uansett). Det kan være jeg har litt sensitiv hud, eller noe i den gaten. Men jeg har lest et sted at potetmel også kan fungere. Skader vel ikke akkurat å prøve dette. Noen som har prøvd?
Får heller ingen effekt, annet en trøtt og sløv. Har ikke prøvd kombo med opiater så kan ikke si noe på kløinga der. men heller en atarax enn potetmel? Ikke kast medisiner, kjekt å ha liggende.
Fikk atarax av legen, "mot uro" som det heter på resepten. Synes de funker greit til dette, samt du blir søvnig. Kanskje ikke noe å samle på fpr pillehuer, men for meg som aldri tar benzo funker det til sitt formål.
Sitat av monoxide Vis innlegg
Suicidale tendenser.
Vis hele sitatet...
Egentlig ikke. Visste godt at den dosen ikke kom til å drepe meg, ihvertfall ikke alene. Var bare for å sløve bort en dag, og disse pillene funket utmerket til det, bare man hev i seg alt for mange. Om det er spesielt lurt? Neppe.. Men det var den eneste verdien jeg fant i disse pillene, bortsett fra å levere de inn på apoteket.
Ossen kan noen som helst bekrefte med sikkerhet at dette er Atarax? Jeg mener, bildet er såpass udetaljert at ikke det er mulig.

Bruker selv Atarax, mine er dritsmå og runde. Antar at disse finnes i forskjellige former etter hvor mange mg de er på(?).

Edit: Får mot angst, fungerer sånn halvveis.
Sist endret av enanthate; 7. november 2013 kl. 04:43.
Sitat av enanthate Vis innlegg
Ossen kan noen som helst bekrefte med sikkerhet at dette er Atarax? Jeg mener, bildet er såpass udetaljert at ikke det er mulig.

Bruker selv Atarax, mine er dritsmå og runde. Antar at disse finnes i forskjellige former etter hvor mange mg de er på(?).

Edit: Får mot angst, fungerer sånn halvveis.
Vis hele sitatet...
De runde er 10mg, de avlange er 25mg.

http://www.felleskatalogen.no/medisi...rax-ucb-546515