Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1730
Er det noen som vet om noen bra nettbutikker å kjøpe klær på?
www.hottopic.com ser ganske bra ut, men det er så dyr frakt
Hvor pleier dere å bestille klær fra? Har dere forresten noe negativt å si om å kjøpe klær på nettet, og ikke i butikk? Kom med tips
www.smartguy.no, kanskje?

Vel, negativt er vel at man ikke får prøvd på forhånd, så greit å være 110% sikker på at ting passer, hehe.
www.asos.com

De har free shipping og greie priser, har ikke bestillt selv men har bare hørt bra ting om de
www.ebay.com Kan ta litt lang tid med frakt men det er både billigere og bedre utvalg enn alt annet. =)
Kan anbefale http://www.zalando.no/. Gratis frakt/retur og 30 dagers åpent kjøpt.
Sitat av SJefen Vis innlegg
www.asos.com

De har free shipping og greie priser, har ikke bestillt selv men har bare hørt bra ting om de
Vis hele sitatet...
Eneste negative jeg opplevde med å bestille fra asos var at jeg betalte 400kr i toll, og 400kr til DHL (de som frakter) for at de skulle legge ut disse 400 kronene for meg og betale toll på forhånd. Var litt av en uhyggelig overraskelse å få en faktura på 857 kroner 3 dager etter varene var kommet når jeg kjøpte klær på asos for 1300. Dette var også standard shipping, ikke noe express el.
Sitat av fcknfreak Vis innlegg
Eneste negative jeg opplevde med å bestille fra asos var at jeg betalte 400kr i toll, og 400kr til DHL (de som frakter) for at de skulle legge ut disse 400 kronene for meg og betale toll på forhånd. Var litt av en uhyggelig overraskelse å få en faktura på 857 kroner 3 dager etter varene var kommet når jeg kjøpte klær på asos for 1300. Dette var også standard shipping, ikke noe express el.
Vis hele sitatet...
Samme her, kjøpte klær for en liten tusenlapp, fikk ca 800 kr til DHL senere.
Dyreste undertøyet jeg har.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Det som suger med nettkjøp er passform, det er russisk rullett for å bruke mediespråk. Det ser ut som at det er mora di som kjøper klær eller at du har arvet dem. Du kommer langt med vanlige butikker som Dressmann dersom du vet hva du skal gå etter. Selv kjører jeg ganske plaint med noen få diskrete ''moteelementer'' her og der/litt rocka.

Dette kan også være greit å få med seg.
Zalando som en annen nevner. Gå på feks dressmann som opererer med samme tall str og prøv feks en jakke. Gå deretter hjem og bestill på zalando. Gratis frakt, gratis retur og stort utvalg.
Brandos.no er greit nok for mitt bruk iallefall (selv om de kun nylig har begynt med klær i tillegg til sko).
www.ioffer.com

Billig + gratis frakt på alt
Dama anbefaler zara og sier de har mye fine manneklær.
Sist endret av Zyke; 2. november 2013 kl. 17:21.
Nelly.com har gratis levering ved bestilling av varer når summen overstiger 600 kr. Du vil som oftest få klærne innen 2-6 virkedager. Det er gode muligheter for returnering og bytte av varer innen fjorten dager blant annet. På nettsiden er det både velkjente internasjonale motehus og Nellys egne varemerker. Alt i ulike prisklasser. Nettsiden er også enkel å bruke for de der ute som synes slikt kan være strevsomt. Jeg personlig anbefaler Nelly. Nå for tiden har de også salg av ulike varer som tidligere har kostet et par lapper mer til en meget god pris.
Sist endret av Eurydike; 3. november 2013 kl. 13:29.
ellos.no

Den er jeg fornøyd med, eller

http://www.laredoute.no